Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Nala! Ik ga vrijdag ook naar de negen maanden beurs! Misschien komen we elkaar wel tegen! Heb nu ook mijn nieuwe plaatje hoor!
Mmm... Toosje inderdaad raar! Ik zou mezelf al niet meer in kunnen houden en er gewoon weer een test tegen aan gooien. Misschien even eentje van een ander merk kopen? Ik hoop echt dat het raak is en raak blijft!

Dikke kus!
Hee, nu zie ik het pas... Dat er Puck staat onder de naam Sterre... Toch heb ik de naam Sterre al wel eens vaker voorbij zien komen... Of ben ik nou gek?
Hey Marielle, leuk nieuw plaatje! Ha, ha, je hebt echt last van nesteldrang....of is het een vervroegde voorjaarsschoonmaak!?!

Toosje, heerlijk even buiten bij de paarden. Hopelijk zet het je gedachten even op een ander spoor want ik snap heel goed dat je gek wordt van je lijf. Veel succes morgen bij de adoptiecursus, ook al zo spannend.

Nala, ook voor jouw papa veel succes donderdag. Ik heb veel van deze ingrepen beroepsmatig meegemaakt, het is echt verbazend wat ze allemaal kunnen. Super dat patiënten niet meer een grote operatie hoeven te doorstaan. Maar het is hoe dan ook heftig als het je eigen papa betreft. Ik ga voor hem duimen dat de ingreep goed gaat én dat hij daarna snel weer opknapt.

Ring, ik snap het ook even niet meer... Puck/sterre, is het me nu nooit eerder opgevallen dat je onder sterre post?!?!
Tos, fijn dat je je goed zwanger voelt, dat zal je vast wat minder onzeker maken.

Caro, hoe was het bij de vlos? Dit keer geen stom gezeur mag ik hopen.....

Veertje, is niet gek hoor dat je nog zo moe bent. Je lichaam moet herstellen en geestelijk heb je zoveel te verwerken. Ik was vlak na de misramen "blij" als ik goed kon slapen, dan denk je tenminste even niet aan alles. Knuffel voor jou!

Taartje, balen dat je je bij ons moet aanmelden. Maar stort hier vooral je hart uit want wij weten allemaal goed wat je doormaakt. Ik ben zelf 3 keer gecureteerd en het vloeien was na elke keer anders. Ik heb een keer na een week opeens een kramp (weeëm achtig) aanval gehad en toen kwam er nog behoorlijk wat bloed/stolsels vrij en daarna was het vloeien snel over. De andere twee keren heb ik tot zo'n twee weken na de ingreep wat gevloeid, beetje zoals een lichte menstruatie. Het ergste vind ik het geestelijke verdriet wat je hebt na een miskraam. Je zult merken dat het met ups en downs steeds wat beter gaat. En het scheelt ook als die shit hormonen je lijf weer uit zijn.... Ik was telkens na zo'n 4 a 5 weken weer ongesteld. Ik heb echter nooit een regelmatige cyclus gehad dus ik ben denk ik geen goede graadmeter. Of je er gelijk weer voor gaat is iets wat jij (en je partner) zelf aan moeten voelen. De meesten hier hadden al heel snel weer het sterke gevoel van "ik wil een kindje" en je mag in principe gelijk weer zwanger worden.

Marielle, je hebt me aangestoken. Ik ga ook eens op zoek naar een nieuwe avatar. Ik kwam iemand met dezelfde tegen, en dat kan niet
Klopt, ik zag vandaag dat Daisybloempje dezelfde heeft als jou. Leek het net alsof jij heel veel had gepost!

Ik heb ook een dubbelganger... Nou ja, die kom ik gelukkig bijna nooit tegen. Dan kan het wel, vind ik.
quote:Traveler schreef op 12 februari 2008 @ 19:27:

Ik heb een keer na een week opeens een kramp (weeëm achtig) aanval gehad en toen kwam er nog behoorlijk wat bloed/stolsels vrij en daarna was het vloeien snel over.Hee dit had ik ook toen. Raar vond ik dat. Ik dacht dat ik de enige was, daardoor heeft het me wel een tijdje dwars gezeten. Maar de gyn zei dat het kon, dus moest ik het maar zo aannemen...
He meiden,

Nala, ik wil graag in de tabel. Ben 26, weet nog niet wanneer ik weer ongesteld moet worden omdat ik 1 februari gecurreteerd ben. Het is ons eerste kindje. Ik geloof dat dat wel de meeste info is die je nodig hebt voor de tabel.

Ring, toevallig zeg dat het allemaal een beetje het zelfde is bij ons. Ook ik wordt in maart 27.

Alle andere meiden bedankt voor het vertellen hoe het bij jullie allemaal ging. Ik weet wel dat het bij iedereen anders is, maar dan heb je toch een soort idee van hoe het kan gaan.

Mijn man en ik hebben besloten om er gelijk weer voor te gaan. We willen het wel heel erg graag. Ga van de week ook weer met ovulatietesten beginnen (ben niet echt het afwachtende typje;) en hoop dat mijn cyclus redelijk stabiel blijft.

Merk dat het nu heel erg met ups en downs gaat. Het ene moment gaat het best aardig maar het volgende moment stort mijn wereld weer in. We kregen van de week ook te horen dat de beste vriend van mijn man vader wordt in augustus. Ze is precies 1 week later uitgerekend dan dat ik was. Dat doen dan wel erg pijn. Je wordt gelijk weer heel erg met je neus op de feiten gedrukt.
Zooo, daar istie dan mijn nietszeggende nieuwe avatar :-D

Moet er wel even aan wennen, maar ben allang blij dat het me gelukt is want ik ben niet zo'n computer wonder
Hee meiden,

Even heel snel vertellen over mijn echo; hij was toppie!!! Een heel mooi beeld van een heus kindje! We konden zelfs al 5 vingertjes zien. We vonden het echt heel bijzonder. Het was echt genieten. Een minimensje van 12 weken en 3 dagen.

Ik hoop zo voor jullie dat jullie dat ook snel mogen aanschouwen allemaal.

Heb verder geen tijd. Maar Toosje ik duim me te pletter voor jou en Nala dus aan mij zal het niet liggen!

X Dedijk
Hoi,

Ik kom ook even snel vertellen.

Bij de vk was het weer matig. Ik heb mijn ongenoegen uitgesproken en gezegd dat ik naar de dietist zou gaan, en de afspraak gemaakt dat ze mij dan niet nog een keer gaan vertellen over hoe het zou moeten (net of ze weten wat ik eet, en net aslof ik tegen mijn zin zou gaan eten, nee dus!)

Ze heeft me ook nog verteld dat ik nog wel een bepaald aantal kilo's aan moet komen omdat anders de groei van het kindje misschien achterblijft. Waarop ik natuurlijk vriendelijk heb gevraagd of ze me kon onderzoeken zodat ze misschien kan zien dat de groei achterloopt als dat zo zou zijn. Nou, dat is natuurlijk niet zo, de baarmoeder is goed gegroeid en zit al ver boven de navel, het hartje klopt mooi krachtig en is heel goed te horen. Dus crisis voorbij hahahaha. Ik heb een afspraak gemaakt bij de dietiste, ik heb het verhaal uitgelegd en ze vond het ook allemaal een beetje raar. Helemaal omdat ze heeft gezegd hoeveel ik nog aan zou moeten komen. Maar ik twijfel er niet aan dat ik nog aan ga komen, dat komt vast helemaal goed. (tot nu toe nog steeds een paar kilo lichter dan voor de zwangerschap, lekker boeiend....)

Was toch weer een heel verhaal. Ik kom morgen nog even terug sociaal doen

Truste.

XXX
Geweldig Dedijk!!! Geniet nog maar lekker na, zwijmel....smelt.....

Caro, ik blijf het apart vinden die verloskundige van jou. Fijn dat de dietiste het ook een raar verhaal vindt, dat sterkt in ieder geval jouw gevoel. En dan aankomen....wacht maar....gna, gna
Taartje: Welkom! Tuurlijk mag je mee kletsen. Ik kwam er zelf ook pas met de echo ( ook bijna 11 weken) achter dat er alleen ene leeg vruchtzakje zat. Ik vond dat zo'n schok. Veel sterkte

Toosje: Ooow het blijft wel spannend met jou. Ik vind je helemaal geen muts, tuurlijk wil je erg graag. Ik blijf heel hard voor je duimen. Succes vandaag bij de cursusdag

Bleeh Puck die misselijkheid. Ik heb het vooral na het eten, en ik lust bijna niks meer.

Marielle: Je bent lekker bezig. Hoe gaat het bij de gym?

Nala: Wachten duurt inderdaad lang grr. Ik blij voor je duimen

dedijk: Gefeliciteerd, geweldig!

Caro: Wat een raar verhaal weer, wel fijn dat de dietiste je gelijk gaf. Is er geen andere verloskundige waar je terecht kan? Lijkt me toch dat het leuk moet zijn om naar de vlos te gaan en niet dat je er tegen op moet zitten.

Wel goed nieuws dat je kindje lekker aan het groeien is, wanneer is je 20-weken echo?
Dedijk, geweldig! En nu genieten he!

Caro, wat een raar mens. Als beeb het goed doet is er toch niks aan de hand?

9 maandenbeurs lijkt me ook leuk, komt alleen wat te vroeg, moet er wel wat te zoeken hebben natuurlijk vind ik zelf...

Weer negatief getest vanmorgen. Vandaag dag 14 na positive ovulatietest. Mijn temperatuur is weer gestegen. Ga er van uit dat mijn lijf me flink voor de gek heeft gehouden. Vanmiddag cursus adoptie, heb er zin in, maar vind het wel een beetje spannend.
Even snel een misverstand uit de wereld helpen voor ik reageer. Toen ik zwanger was van mijn zoontje was dat mijn nickname hier en ook op de MSN groepen. Toen ik na mijn MK weer in wilde loggen kon ik die ineens niet meer gebruiken, dus werd het Puck. Maar het lukt in MSN niet om het te wijzigen. Heb het al een paar keer geprobeer en op mijn profile staat het dan wel goed, maar blijft Sterre als ik berichten verstuur. Heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om me er heel erg in te verdiepen. Voor jullie blijf ik gewoon Puck hoor.

Zie nu trouwens pas dat mijn oude nickname ineens bij mijn bericht staat hier. Heel erg vreemd. Geen idee hoe dat komt. Heb gewoon onder Puck ingelogd. Maar goed, mocht dat nog een keer gebeuren dan ben ik het dus gewoon. Heb echt niet zomaar een naamswijziging doorgevoerd zonder het jullie te melden

Ga nu even bijlezen...
Zo daar ben ik weer, hopeljk met mijn ware identiteit. Nogmaals erg bizar, maar goed.

Nala, hoe is het nu met je vader? Goed hè dat de techniek al zo vergevorderd is dat ze het op deze manier kunnen. Hebben ze bij mijn vriendin ook gedaan. Hopelijk is hij niet te nerveus voor donderdag en knapt hij snel weer op.

9 Maanden beurs komt ook voor mij nog wat te vroeg. Ben er een paar jaar geleden wel geweest toen ik zwanger was, maar dat was ook van mijn dochter, dus dan is alles ook wat nieuwer. Maar wel leuk zo'n dagje uit en er is heeeeeeeel veel te zien, dus je komt de dag wel door lijkt me.

Fijn dat het met je tante weer iets beter lijkt te gaan. Hopelijk zet dat zich voort.

De Dijk, wat heerlijk voor je, een perfecte echo. Gefeliciteerd. En wat ben je alweer ver zeg. Zou willen dat ik dat goede nieuws hier al kon vertellen.

En nu lekker babyshoppen hè

Ring, het was inderdaad, zoals ik al schreef, een hele ommezwaai om ineens thuis te zitten en ik heb me ook zo vaak moeten verdedigen. Echt zo irritant. Het argument was dan altijd dat ik gestudeerd had, op weg was te promoveren en toen gestopt ben. Ik snap het ook wel dat mensen zo reageren, maar ik heb het heus niet zomaar besloten. Dat verdedigen van mijn keuze doe ik niet meer. Als mensen het niet begrijpen, nou ja jammer dan. Ik vertel ook eigenlijk nooit zo snel wat mijn achtergrond is om dat soort reacties te voorkomen. Hier kennen mensen me ook niet zo goed, omdat we hier nog niet zo lang wonen, dus dat is ook wel lekker.

Toosje, je lichaam houdt je wel voor de gek zeg. Hoop nog steeds dat die inmiddels weer stijgende temp een goed teken is, maar die negatieve testen zijn gewoon niet leuk. Misschien inderdaad toch een andere proberen. Ik blijf gewoon denken dat het goedkomt tot het tegendeel bewezen is.

Heel veel succes vandaag op de infodag. Hoop dat jullie er een goed gevoel van krijgen.

Caro, die VK van je blijft een geval apart hoor. Kun je niet switchen? Als je je er nu al niet lekker bij voelt, hoe moet dat dan straks bij de bevalling? Dat is toch echt een vertrouwenskwestie.

Gelukkig vond je wat steun bij die diëtiste. Belachelijk toch dat je aan zou moeten komen, terwijl alles er goed uitziet met de baby. Ik ben erg benieuwd wat mijn nieuwe VK over mijn gewicht zal zeggen maandag. De 'oude' heeft er nooit een punt van gemaakt, maar deze kent mij niet, dus wie weet moet ik ook verplicht op een dieet. Weing succesvol lijkt me met al die misselijkheid. Ben inmiddels 1 kilo afgevallen en verwacht nog wel wat meer (vorige keren 2 1/5 en 4 kilo in een paar weken). Maar waar maken ze zich druk om, aan het eind was ik toch netjes 12 kilo aangekomen. Komt echt wel goed allemaal.

Hier gisteren de 1e pil genomen, want ik was echt te beroerd. Kan gewoon echt niet functioneren. Vorige keer ben ik ook een aantal keren flauw gevallen en hing het erom of ik naar het ZH moest omdat het zo slecht met me ging. Dat hoop ik nu echt te voorkomen. Kreeg helaas zetpillen, waar mijn darmen niet zo goed op reageerden en dus was de misselijkheid wel minder, maar kreeg ik weer buikkrampen, waardoor ik om 6 uur wakker was. Heb gelijk de orale variant gevraagd. Die kan ik vanmiddag weer ophalen. En ben aan de Floradix gegaan, dus is in ieder geval iets.

Gelukkig kan man zijn werkschema enigszins aanpassen en heeft hij in ieder geval deze week dochter elke dag naar school kunnen brengen. Morgen moet hij wel weer in een hotel slapen, maar dit was al heel lekker. Ga maar weer proberen wat te eten....

Liefs,

Puck
He meiden,

Hier ben ik ook weer eens!

Puck, balen zeg van die misselijkheid.. Sterkte ermee. Gelukkig heb je er nu iets tegen, ik hoop voor je dat het helpt!

Toosje, bij jou is het toch ook nog steeds spannend he. Al die symptomen en toch negatief testen, vreeeeeemd! Ik duim voor je hoor!

Tos, jij ook sterkte met je misselijkheid..

Caro, jij hebt echt een rare VK zeg. Gelukkig dat je wel wat aan die dietist hebt en dat jij het ook een raar verhaal vindt. Lekker dat je kindje goed groeit, houden zo!

Dedijk, wat heerlijk die goede echo! Gefeliciteerd meid! En nu lekker genieten he!

Taartje, ook van mij welkom hier. Bij mij duurde het 5,5 week voor ik weer ongesteld werd. Maar bij mij is het met 12,5 week misgegaan en het kindje was toch ook pas 3 dagen gestopt met groeien, dus misschien dat dat er ook voor gezorgd heeft dat het zo lang duurde.

Nala, spannend dat je vader gedotterd wordt. O ja, als je info daarover wil, laat t me even weten op de groep.. Hoeveel nachtjes slapen nog voordat je weet of de poging gelukt is?

Wat mezelf betreft heb ik eigenlijk niet zoveel te melden. Ongesteldheid is weer afgelopen. Misschien dat we deze maand er even niet voor gaan, heb er even helemaal geen zin in. Ben zo bang dat het allemaal nog een keer gebeurd... Bleegh.. Iemand anders zei het ook al, ik heb nu ook echt het gevoel dat 90% van de zwangerschappen misgaat, en 10 % goed ipv andersom..

Nou ja, dat was even mijn 'gezeur'..

groetjes!
Lijkt me echt om gek van te worden Toosje. Wordt je misschien niet grieperig of zo? (hoop het niet hoor, en dat je morgen gewoon een positieve test in je handen hebt)

Ik ga ook weer van aaaalles voelen. Denk de hele tijd dat mijn

(.)(.) pijn doen. Maar de afscheiding gaat weer beginnen. Laat dat nu maar komen en volgende week weer weg gaan, dan ben ik geruster...

Heel veel suc6 vanmiddag. Ben benieuwd wat het allemaal inhoudt.

Marielle, wat leuk dat jij ook gaat! Zal opletten. Als je me ziet, moet je wel ff roepen hoor. (heb mijn haar nu net zoals ik bij de carnaval had, foto's staan op de groep)

Inderdaad strange Puck, dat je nick iedere keer veranderd. Had em al wel eens gezien op de groep, dus wist wel dat jij het was.

Hopenlijk gaan die pilletjes een beetje helpen bij je, want dit lijkt me ook niets...

Meiden, nu jullie het over die Avator hebben, ik ga denk ook op zoek naar een nieuwe. (net zoals jou Trav, heb ik mijn Avator ergens anders ook gezien) Maar alle plaatjes die ik doe, zijn niet zo scherp. Hoe krijgen jullie dat wel voor elkaar?

Taartje, moeilijk is dat he, als er iemand zo dichtbij vader/moeder wordt. Ik liep bijna gelijk met mijn schoonzus. Zij heeft nu een zoontje van 6 maanden oud. Je blijft altijd denken; ik had ook een kind gehad die zo groot zou zijn geweest...

Je staat erbij in de tabel. Af en toe ff op F5 drukken, dan zie je weer de nieuwste versie.

(weet niet of iedereen dat doet, pas hem regelmatig aan en al doe je dit niet, blijf je denk de oude versie zien)

Das goed nieuws Dedijk!!! Jippie!!!

Gelukkig heb je je verhaal kwijt gekunt bij de vlos Caro. Ik blijf het ook apart vinden. Wel goed dat je ook vroeg of ze wilde kijken of de groei achter bleef. NOT!!! Moet ze ook niets meer zeggen vind ik.

Wel beter dat de dietiste het ook gek vindt.

Gisteravond nog een keer helemaal geoefend voor het examen en redt het nog net niet in 2 1/2 uur. Echt balen. Moet dus minder pietluttig aan het werk gaan. Op zich is het examen pas in maart, maar volgende week donderdag trainingsavond en dan moet het ook in 2 1/2 uur klaar zijn... Wordt nu alweer zenuwachtig. Iedere dag maar weer oefenen.
Lucia, nog 10 nachtjes slapen.... Oh! Dat duurt nog zo lang...
Oooooooohhhhhhh shame on me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dedijk VAn harte met de goed echo!

Helemaal vergeten gisteren. Ik weet ook waar het door komt, ik ben veel te druk, ik maak me veel te druk om alles. Vanaf nu ga ik het anders doen. Ik ga het kalmer aan doen. Proberen me niet op te winden over dingen waar ik toch niks aan kan doen. En genieten van de zwangerschap, daar moet ik ook maar eens mee beginnen. Ben heel blij met de zwangerschap maar ik heb er nog niet echt van kunnen genieten. Nu ben ik bijna op de helft dus tijd voor meer positiviteit.

Meiden, allemaal een dikke knuffel van mij. Ik ga weer op eht meeleesbankje. Vind jullie allemaal lief en leef echt met jullie mee!

XXX Caro
Haaaa meiden!

ben weer terug van weggeweest en tjeee wat is er een hoop bij geschreven zeg!!

Nog echte spectaculaire dingen gebeurd?Heb het nog niet bijgelezen!

Hier typt een waanzinnig gebruinde kaatje die genoten heeft van Brazilie! heeerlijk. zon,zee, strand, lekker eten! En........ de beeb voor het eerst gevoeld en manlief ook. je zag zelfs mn buik iets op en neer gaan!

20 weken echo was by the way prima in orde! we zijn over de helft.

en nu ga ik even mn band op pompen want dies leeg

groetjes !
Taartje, allereerst zal ik jou eens welkom heten bij dit topic, waar je niet bij wilt horen maar waar het zo heerlijk van je afschrijven is. Ook ik ging na 11 weken een echo maken en ook mijn vruchtje was niet verder gegroeid dan ruim 6 weken. Vervolgens ben ik in dezelfde week gecurreteerd en na 28 dagen weer keurig ongesteld geworden. Lichamelijk vond ik het allemaal best te doen, maar geestelijk heb ik het er heel moeilijk mee gehad. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen de komende tijd en kom je ellende hier maar lekker van je afschrijven, jammer genoeg weten we allemaal hier welke gevoelens er de komende tijd de kop op kunnen steken. Dikke X alvast.

Nala; grrr wat moet het spannend zijn voor jou, de dagen kruipen volgens mij voorbij en ieder ding wat anders voelt maakt je zenuwachtig denk ik. Ik denk heel veel aan je, en ben maar blij dat ik nog kan typen want mijn duimen doen echt zeer.....dus als er een spatie ontbreekt in mijn stukje, dan licht dat aan mijn pijntjes.

Probeer je maar lekker af te leiden door heel veel te oefenen op nagels van allerlei vrienden en bekenden. Dan sla je twee vliegen in een klap, en je oefent en je denkt eens ergens anders aan.

Verder heel veel sterkte morgen voor je vader, ook al zo heftig. Ook jij een hele dikke X van mij.

Toosje vandaag komt ie dan......de positieve test!!!! (ooooh hier is de wens enorm de vader van de gedachte) Ik gun het je zo verschrikkelijk. En dan vanmiddag die adoptiecursus, wat een dag. Heel veel succes in ieder geval.

Caro: ik vind gewoon dat je een stomme VK hebt. En wel een leuke en begripvolle diëtiste. Dat die VK zo zit te zeiken over je gewicht, je kindje groeit toch goed, en daar gaat het toch ook om?

Hier verder weinig bijzonderheden, ik ben gewoon nog steeds in de wolken van gisteren. En jij Nut, jij krijgt denk ik ook al bijna je tweede echo toch?
Haa Caro, jij hebt gepost toen ik zat te typen, maar dank je wel hoor, en het gebeurt ons toch allemaal wel een keer dat we iets vergeten?

Maar goed, je MOET gewoon genieten. Als het goed is maak je dit namelijk niet vaak mee in je leven.
Lieve allemaal,

Hier ben ik dan toch weer. Ik las alle lieve reacties van de vorige keer en voel me hier toch wel erg thuis. Ik blijf denk ik toch een beetje meetikken... Hoop dat ik zo goed mogelijk in de toekomst op iedereen kan reageren en het geen ego-stukjes worden. Wanneer jullie mijn gezeur zat zijn, moeten jullie het zeggen hoor!

Ik heb geen lotgenoten om me heen en merk dat mijn behoefte daaraan enorm groot is. Vriendinnen zijn nog lang niet met kinderen bezig. Het is mijn lichaam waar dit mee gebeurd en ik voel me niet altijd even goed begrepen door mijn omgeving. Op het moment lijkt het wel of mijn hele wereld op zijn kop staat. Door mijn bedroevend lage hb zit ik na een halve dag werken alweer tollend en doodmoe op de bank.(ben maandag weer begonnen met halve dagen) Op mijn werk voel ik mezelf niet meer. Heb commerciele functie en dat ging geweldig tot mijn miskraam maar nu ben ik niet zo scherp en adrem meer als dat ik was. Mijn enthousiasme is weg. Ik lig overhoop met mijn schoonfamilie die niets van zich hebben laten horen de afgelopen weken, We hebben ze dat vertelt en nu verwijten ze ons dat wij niet zelf gebeld hebben. (" Ja hoor ik zit nu op de pot en er komt zoveel uit dat het wel lijkt alsof ik doodbloed, dus ik dacht ik bel maar even."!!!!)

Ik ben altijd super positief ingesteld, maar ben het nu helemaal kwijt.

Bovendien is mijn zus ook zwanger, we waren zo blij dat we het tegelijk waren, en zij heeft net haar echo gehad. Alles was natuurlijk goed en ik ben super blij voor der, maar het doet zo'n pijn.

Herkent iemand dit?

Ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ze zegt dat ik door mijn lage hb, me de komende maand nog niet beter zal voelen.....

Vanmiddag ga ik naar de arbo-arts.

@taartje: we kunnen elkaar een hand geven, ik ben ook 1 februari gecuretteerd. Missed abortian, bij 11 weken echo en vruchtje is er bij 5 weken al mee gestopt. Ik ben alleen zo dom geweest eerst met de cytotec-pillen te beginnen en daardoor heb ik te veel bloed verloren. Daarom is mijn hb heel erg laag.Starten jullie er deze maand al meteen weer mee? Ze hebben me in het ziekenhuis aangeraden een maand te wachten, zodat je baarmoederslijmvlies zichzelf weer een keer heeft opgebouwd.Maar mijn huisarts zei vanmorgen dat dat helemaal niet hoeft, als je lichaam weer zwanger kan raken, is het er weer klaar voor. Hoewel ik zo snel mogelijk weer zwanger wil raken, wachten wij er nu vanwege mijn lichamelijk toestand even mee. Maar volgende maand gaan we er weer tegenaan.

Ik wil ook wel in het schema: Ik ben 25 jaar, 1 februari gecuretteerd en bezig voor ons 1e kindje. Wanneer ik weer ongesteld moet worden weet ik niet.

Ik ga jullie verhalen nu goed proberen bij te houden en de volgende keer meer op jullie reageren!!

Veel liefs Kusje
Dedijk; gefeliciteerd met je mooie echo!!! Beginnen de shopkriebels al te komen bij je? Ik met de 25ste weer naar de vlos en dan gaan we alleen hartje luisteren. Heb met 10 weken al een echo gehad. Maar wss ga ik toch naar de gyn en daar krijg je vaker een echo. Maar ben de dagen al weer aan het aftellen!

Kusje; fijn dat je je hier thuis voelt, ik heb er ook een tijd geestelijk lst van gehad, niet dat ik de hele dagen liep te huilen maar net of ik een hoofd vol watten had en er niets binnen wou komen. Gelukkig was het na 2 weken ofzo over en toen zijn we er ook weer voor gegaan met als resultaat na de 2de keer weer zwanger. Hoop dat de ruzie met de schoonfamilie snel uitgepraat/opgelost kan worden, geef je groot gelijk hoor! Je ga toch niet bellen als je leegbloedt op de wc?!

Puck; vind het stoer juist dat je zo'n functie hebt opgegeven voor je kinderen. Denk dat er een hoop moeders stiekum jaloers op je zijn en dan zo hun onvrede op jou botvieren. lekker laten lu##en!

Heb gisteren trouwens een boekje gelezen over baby op komst ofzo en daar zag ik lolly's staan tegen de misselijkheid, ken je deze?

Nala; afscheiding kan ook een goed teken zijn! Nog 10 dagen, men dat duurt nog zo lang. Succes gewenst morgen voor je vader en voor jullie hele fam natuurlijk. Alles goed met je neefje?

Caro; ik begrijp ook echt niets van jou vlos, wat een raar mens. Nou is het toch helemaal niet leuk om heen te gaan? Hoop voor je dat je of kan wisselen of ze bij gaat draaien.

Toosje; spanned vandaag, veel plezier en hopelijk had je gewoon hele verkeerde foute testen.

Tos; Wat jammer dat je bijna niets meer lust, heb ik geen last van, heb wel de hele tijd zin in haring nee zonder slagroom!

Wanneer moest jij weer naar de vlos?

Hier gaat het wel oke, vanochtend flinke bonje gehad met vriendlief, huilen, huilen en nog eens huilen dus de hormonen den goed hun best! Gisteren de kraamzorg geregeld en vandaag bellen ze van het kinderdagverblijf, begint wel steeds echter te worden nu!

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven