berightje vor Miezemus

01-10-2011 15:00 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 16:27
Reden: niet fijn
% gewijzigd
En Zjena je bent niet gek hoor!

Het zou goed kunnen dat je delen uit je geheugen kwijt bent ook door deze problemen van de mogelijke atrofie.

Dus laat je inderdaad niet zomaar aanpraten dat alles psychisch is.

Daarom zei ik al misschien goed als er mensen uit jouw omgeving met de dokters gaan overleggen of enige druk uitoefenen.
Lieve Zjeen,

Ook voor vandaag een hele dikke

Wat naar voor je dat je op de psychiatrische afdeling bent opgenomen, kun je wel rusten als je daar behoefte aan hebt?

Meis, ik denk aan je, het is nog steeds niet gelukt om je emailadres te pakken te krijgen. kHeb de moderators gemaild maar geen reactie gekregen. Zit je ook op fb?

Meid, heel veel sterkte met alles

Muis
Zjeen,

Logisch dat je je nu alleen maar meer zorgen gaat maken na dat gesprek met je familieleden. Is niet niks dat je hele stukken vergeten bent.

Kan je huisarts niet regelen dat op korter termijn evt. een andere neuroloog de MRI met je bespreekt?

Miezemuis, is het ook nog niet gelukt via het mailadres van Lunaan?

Zie berichtje in huidig topic:

quote:lunaan schreef op 01 oktober 2011 @ 16:50:

Miezemuis, je kan mij ook je email sturen op Annalunaan@hotmail.com, dan geef ik het aan Zjena door. (@Lunaan, ik zag dat je bericht nog stond vandaar dat ik het durf te quoten, zal het later weer weghalen)
Gaia9, bedankt voor je berichtje!

Lunaan, ik heb je gemaild...
Zjena, gek ben je zeker niet, meid!

Fijn dat je wel volgende week al bij een andere arts terecht kan.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
weg
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 16:34
% gewijzigd
Oja.. slechte herinneringen aan die pillen. Bij mij ging dat idd ook zo.

Hou je taai meis.

Mag je wel af en toe naar buiten of evt even van de afdeling af?

En kijk je nog GTST?
Ha Zjeentje,

Ik heb wel facebook. Met welke letter begint jouw naam? Ik word niet met iedereen vriend, snap je?

Liefs en een hele dikke knuffel voor vandaagXX
weg
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 16:33
% gewijzigd
Lieve Zjeen,

helaas gebeurd het vaak dat je van medicatie voor je psyche aankomt. Das een echt nadeel.

Je klinkt al een stuk beter gelukkig maar! Tja de medicatie moet ik helaas ook zo aan bieden aan mijn clienten. Het staat niet echt alsof ze vertrouwen in je hebben he?

Ben je een beetje leuk geslaagd voor kleding?
Heerlijk he, als je weer voor het eerst naar de stad mag.

Ik heb tijdens de opname medicatie gehad waar ik snel van aankwam. Ik had ook zo'n trek de hele dag door. Niet te geloven.

Dat slik ik nu niet meer en zit weer op een normaal gewicht.

Ik had de periode na het stoppen weinig eetlust en ben daardoor afgevallen. Maar wat normaal is weet ik niet.

Ik slik nu wel medicatie maar het is nog niet duidelijk of ik dat moet blijven slikken. Heb er bijna geen bijwerkingen van dus het is niet zo erg.

Maar blijf het gewoon slikken nu, dat gewicht komt later wel weer goed. Eerst beter worden
Lieve Zjena, wat zal je je rot voelen onder al die onduidelijkheid

Naar voor je dat je op de psychiatrische afdeling bent opgenomen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Hoe vaak komt je vriend op bezoek, of familie, vrienden?

Hou je taai
Hoi Zjena,

een dikke knuffel van mij.

heb je leuke kleding gekocht? En krijg je geregeld bezoek?

Probeer positief te blijven!
Hoi Zjena,

Hopelijk gaat het met je?
weg
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 16:33
% gewijzigd
Jee, Zjena, wat een verschil met het schrijven! En heel fijn om te horen dat het wat beter met je gaat. Vermoeidheid is vervelend, maar het is ook logisch na wat je allemaak te verwerken hebt. Probeer je rust te nemen. En die vragen. Opschrijven en met een paar mensen bespreken is misschien wat. Of je er antwoord op krijgt of niet, maar dan staat het op papier en kun je het misschien wat loslaten. Heel fijn weekend!
We kennen elkaar niet zo goed, maar even een

Fijn dat het beter gaat en lekker chocola blijven eten.

Als je nu eerst opknapt, kun je altijd nog later vragen wat er precies is gebeurd, nu is dat niet belangrijk. Eerst aansterken.
Fijn dat het zoveel beter gaat. Maar het zou voor jou wel prettig zijn als je ook weet waardoor het gekomen is en hoe je dit in het vervolg kan voorkomen. Het is toch wel angstig dit.

Ja en verder zullen de mensen die je kennen toch wel weten dat als er iets raars gebeurd is dat ze weten dat je er niets aan kon doen.

Maak je daar nou maar niet druk om.

Sterkte nog even.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ook mij ken je niet (denk ik) maar ik wil toch even laten weten dat ik dit topic volg, en je even een geven.

En wat een verschil in schrijven zeg!

fijn dat je op proefverlof bent, maar logisch dat je moe bent.

Sterkte met alles!
Sterkte met alles!

Fijn dat je af en toe een update geeft.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ha Zjeen,

wow, wat gaat het schrijven al een stuk betermeid!

Fijn dat je op proefverlof mag!

Meis, ik heb echt geprobeert in contact te komen met je maar nog niet gelukt. email gestuurd naar dat adres wat hier stond, mods gemaild, maar helaas.

Ik hoop dat we hier weer meer kunnen 'kletsen'

heel veel liefs,

Muis
Hallo Zjeen

Dikke knuffel van mij

Hoop dat alles beter gaat vanaf nu.
Ha Zjeen, goed je weer te lezen.

Ik herken dat wel, dat je eigenlijk niet zo goed weet hoe je bepaalde dingen die gebeurd zijn weer ter sprake moet brengen, en of je dat eigenlijk wel wilt.

Denk er nu maar niet teveel over na. Eerst vooruit kijken.

Hoe gaat het met de hond?

Ik dacht dat je ergens over haar geschreven had, dat je haar zo miste?
hoi zjeen ik ben een meelezer en ben blij voor je dat ut wat beter gaat.hou je taai!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven