Kat verliest vocht?
dinsdag 11 oktober 2011 om 02:28
Mijn zusje belt net, dat haar kat ineens vocht lijkt te verliezen. Morgen gaat ze naar de dierenarts, maar ik ben nieuwsgierig of iemand weet wat het kan zijn. Kan er op internet niets over vinden. Ben ook geen held met Google.
Als de kat ergens heeft gelegen, blijft er een flinke vochtplek achter. Ze kan niets aan de buik zien of voelen. Ook ruikt het niet naar urine. Iemand enig idee?
Als de kat ergens heeft gelegen, blijft er een flinke vochtplek achter. Ze kan niets aan de buik zien of voelen. Ook ruikt het niet naar urine. Iemand enig idee?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
dinsdag 11 oktober 2011 om 16:11
Het is een kater. Mijn zusje heeft de afspraak staan om half zeven, vanavond. Maar ik maak me dan toch een beetje druk en ik kan echt niet verzinnen wat het is. Ik dacht aan urine, maar daar ruikt het niet naar. Mijn zusje kan niets bijzonders voelen of zien.
Kwijlen is het ook niet, denkt ze. De assistente had geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik hoop dat het meevalt.
Kwijlen is het ook niet, denkt ze. De assistente had geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik hoop dat het meevalt.
vrijdag 14 oktober 2011 om 00:28
Zo... ben ik weer. Ik heb mijn zusje gesproken. De dierenarts heeft niets gevonden. Hij dacht dat het misschien toch urine kan zijn, maar dat de kat veel gedronken heeft, waardoor de urine niet geconcentreerd is en het daarom niet ruikt. Maar ook dat leek hem niet zo heel logisch. Wanneer het zo blijft, moet mijn zusje proberen om het vocht op te vangen, zodat ze het kunnen onderzoeken. Maar hoe, vertelde hij er niet bij. Hahaha! Dus we weten nog niks. De dierenarts heeft naar de kat gekeken en het lijkt er op dat het beestje verder prima in orde is.
vrijdag 14 oktober 2011 om 12:43
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:08
Hoe groot zijn die plekken dan?
Een van onze katten die kwijlt als hij slaapt. Al sinds hij een kitten is. Ruikt ook naar niks, ik zag het alleen aan de plekken die hij achterliet op de stoelen. Sindsdien leggen we fleecedekens neer, dat vind hij heerlijk om op te liggen en die mikken we regelmatig in de was. Niks aan de hand, is verder een gezonde kat.
Een van onze katten die kwijlt als hij slaapt. Al sinds hij een kitten is. Ruikt ook naar niks, ik zag het alleen aan de plekken die hij achterliet op de stoelen. Sindsdien leggen we fleecedekens neer, dat vind hij heerlijk om op te liggen en die mikken we regelmatig in de was. Niks aan de hand, is verder een gezonde kat.
maandag 7 november 2011 om 08:17
Even een update... Nog niks bekend hoor. Maar het lijkt nu stukken minder te zijn. De plekken waren vrij groot. Kwijl lijkt me onwaarschijnlijk. Maar goed, dat zegt niks. In ieder geval is het ineens minder. En het beestje gedraagt zich nog hetzelfde. Even eigenwijs.