Werk & Studie alle pijlers

Jullie hulp is welkom!

18-08-2008 16:19 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Hier issie dan, m'n allereerste forumberichtje op Viva.nl!

En hopelijk kunnen jullie me helpen...

Ik moet altijd kerstpakketten regelen voor het hele bedrijf. Piece of cake zou je denken, maar toch blijkt het iedere keer ontzettend moeilijk te zijn om echt iets origineels te verzinnen! (weet het, ben er vroeg bij dit jaar )

Ik ben op zoek naar trendy/luxe spulletjes, leuke gadgets ofzo, dus geen standaard voedselpakket zeg maar. Of wellicht iets om te sparen: de jaren hiervoor hebben we telkens een mooie wijn gegeven met een kookboek uit een bepaalde boekenreeks, maar die hebben we nu allemaal al eens gegeven..

Wie heeft er ooit een superleuk, origineel kerstpakket gehad en kan me dus aan ideeen helpen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes, Nien
De pluimen idd.....vond ik ook erg leuk om te krijgen!
Nog meer leuke sites:

Stegman Kerstpakketten

Kerstpakketten Arena

Of zelf iets samenstellen.

Kerstpakketten online
Doe mij maar een gewoon kerstpakket met diverse lekkernijen en dan niet in een doos maar in iets wat je ook kunt gebruiken,een wasmand,lectuurbak of iets dergelijks.
quote:nuhuku schreef op 18 augustus 2008 @ 18:45:

Volgens mij kan je ook fair trade kerstpakketten bij de wereldwinkel bestellen...da's verantwoord en leuk.Mee eens!
Ik heb een keer een pakket van de rituals gehad! Was het meest originele pakket, zaten allemaal heerlijke verzorgingsspullen in en heerlijke thee! Er was voor de mannen een speciaal mannenpakket . Ik heb ook wel eens een pakket van 6 dvd's gehad die in dat jaar uit waren gekomen, ook heel leuk , en voor iedereen zaten er wel een aantal dvd's bij die ze echt heel leuk vonden!
Ik heb een enorme hekel aan cadeau-bonnen, zoek-het-maar-uit-pakketten e.d. Voor mij bij voorkeur een traditioneel pakket met zinloze rotzooi en eten.
Kerstpakketten...pfff...ik geloof dat ik zelden een echt leuk pakket heb gekregen. Het zijn bijna altijd van die standaard dingen. Een paar maanden terug bedacht ik om zelf een webwinkel te beginnen voor kerstpakketten, toen viel me op dat het best moeilijk is om origineel te zijn.

Ben sinds kort wel begonnen met de webwinkel/site, maar kerstpakketten heb ik niet...nog niet
Ik wil een grote doos met daarin een fles wijn, chocola, blikjes zalm, toastjes, nootjes, kortom, een traditioneel kerstpakket, ik ben er dol op . En dan mag er ook een functioneel ding in zitten. De fleecedeken, het dienblad, de rieten mand, ze hebben allemaal een plaatsje in huize Snormel gekregen.

Ik ben daarentegen van geen enkel kerstpakket zo chagrijnig geworden als van het 'flensjespakket' (lelijke spullen en vieze zooi) en het 'Italiaanse pakket' (de goorste pasta met fabriekspesto).
Kerstpakketten zijn altijd leuk om te krijgen. Maakt niet uit wat erin zit. Het uitpakken zelf is al een feest. Tegenwoordig gaat hier voor kerst al een doos met dingen waarvan ik weet dat ik ze niet gebruik uit de kerstpakketten (en nog iets meer) naar een gezin die het niet zo breed heeft en het wordt altijd met veel enthousiasme ontvangen. Omdat mijn man met veel bedrijven te maken heeft krijgen we er ook nogal wat. Hij krijgt van zijn baas altijd een pakket met een code waar je op Internet iets uit kan zoeken. Dat gaat altijd naar een goed doel. Waarom niet iemand blij maken als je het zelf toch niet gebruikt.
een topic uit 2008?
quote:enter schreef op 15 oktober 2011 @ 00:16:

een topic uit 2008?

Haha, dat had ik niet eens gezien. Iemand heeft het weer naar boven gehaald. Och we gaan gewoon door tot in het oneindige.

Fijne kerstdagen.
.
Zoiets een optie? ( ook al is het een oud topic)

Vibrator in kerstpakket voor medewerkers Polyvision

donderdag 16 december 2010 12:11

NOORDWOLDE – Voor de medewerkers van Polyvision in Noordwolde belooft het een spannende kerst te worden. De negen vrouwelijke personeelsleden vonden een vibrator in hun kerstpakket, de mannen een tube glijmiddel. 'Een geintje', zegt eigenaar Robert Moerman. Een boodschap zit er volgens hem niet achter.

De medewerkers konden het grapje allemaal wel waarderen. 'Iedereen lacht er om. Maar de een wel iets harder dan de ander', aldus Moerman. Hetzelfde geintje haalde hij een jaar of zes geleden ook uit en viel toen ook in goede aarde. 'We hebben een heel gezellig team. Af en toe moet je iets ludieks doen', verklaart de ondernemer.

Overigens bestond het 'verwenpakket' uit meer dan de speeltjes. Het zat netjes verpakt in een levensmiddelenpakket
Vorig jaar hadden ze bij Bananasplit ook zo'n grap. Moesten mensen kerstpakketten inpakken met spullen van lopende band...kwamen er allemaal condooms, dildo's, losse eieren ed voorbij... Merry christmas
Inmiddels is iedereen zo speciaal bezig, dat een ouderwets kerstpakket met allemaal lekkere dingetjes wel weer bijzonder is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven