Werk & Studie alle pijlers

Jullie hulp is welkom!

18-08-2008 16:19 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Hier issie dan, m'n allereerste forumberichtje op Viva.nl!

En hopelijk kunnen jullie me helpen...

Ik moet altijd kerstpakketten regelen voor het hele bedrijf. Piece of cake zou je denken, maar toch blijkt het iedere keer ontzettend moeilijk te zijn om echt iets origineels te verzinnen! (weet het, ben er vroeg bij dit jaar )

Ik ben op zoek naar trendy/luxe spulletjes, leuke gadgets ofzo, dus geen standaard voedselpakket zeg maar. Of wellicht iets om te sparen: de jaren hiervoor hebben we telkens een mooie wijn gegeven met een kookboek uit een bepaalde boekenreeks, maar die hebben we nu allemaal al eens gegeven..

Wie heeft er ooit een superleuk, origineel kerstpakket gehad en kan me dus aan ideeen helpen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes, Nien
ik heb eens gehad, dat vond ik echt superleuk, voor jou qua bedragen. Op de website kan je er alles over vinden!
Abonement op een tijdschrift. Viva??????

Zonder gekheid, dat vinden mensen altijd leuk om te krijgen en bij Sanoma kunnen ze het zo voor je regelen dat mensen dan uit een aantal titels een keuze kunnen maken. Super leuk en ben er nog elke maand blij mee.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
(ook mijn eerste berichtje hier)

Hoeveel mag t pp kosten??
Vorig jaar kregen wij op het werk een code van cadeau carrousel..

Met die code kun je zelf iets uitzoeken op hun website.

Volgens mij konden we toen kiezen uit een wijnpakket, een pokerpakket, een tosti/wafelapparaat, en nog een paar andere dingen.

En wat bio al zei, een pluim is inderdaad ook heel erg leuk! Die zijn er in verschillende bedragen, ook erg handig.
Oja, wat de meeste mensen waarschijnlijk wel leuk zouden vinden om te krijgen (ik in ieder geval wel): een cadeaubon van Bol
Zijn het mannen of vrouwen? Of gemengd?

Misschien een kerstpakket ism Lush.nl? heerlijke verzorgingsproducten, ook voor mannen (mijn man is er iig dol op, vooral het scheerspul) en helemaal dierproefvrij, handgemaakt etc. Niet goedkoop, maar ze hebben al een schare hele trouwe fans.

Anders........eeeh ik heb een keer een adoptiekip gekregen

Zo'n pluim wordt inderdaad ook altijd zeer gewaardeerd weet ik van vrienden.

Succes!
Ik heb eens (een voor mij) ideaal kerstpakket gehad: een lekkere fles wijn met een boekenbon. Goed voor 1 (of 2) avonden plezier. Daarna zijn ze helaas weer overgestapt op die zouteloze standaardpaketten...
Kijk eens op vindict.nl daar vind je hele leuke wijnboxen met een soort koeltas om het koel te houden.

Of een kant en klaar sushi-kit, met sake, jasmijnthee, chopsticks, leuke sushi schaaltjes, leuk klein theepotje, en een japans kookboek of een bon voor een japanse winkel oid
Ik vind wijn echt afgezaagd hoor. Totaaaal niet origineel. En zon sushi kit??? Ik houd niet eens van vis en niet van koken en is dus erg persoonlijk.

Ik vind dat je het beste mensen een keus kan laten maken. Bol is daarom leuk, zon website waarop je een kado kunt kiezen of dus inderdaad zoals ik al zei een tijdschrift kiezen.
wok met wokingredienten? Pannenlappen aan de oren van de pan,erg grappig! Zelf ook eens gekregen :-)
Chica, smaken verschillen.

Zelf vind ik het altijd heel jammer als ik een cadeaubon krijg.

Heb liever iest nutteloos recht uit het hart, waar iemand echt moeite voor gedaan heeft. Dan dat iemand zich makkelijk afmaakt met een cadeaubon. Maar dat is mijn mening.
Zelf 'n kado of ervaring laten kiezen voor 'n vastgesteld bedrag.

Al die pakketten zijn goed bedoeld maar met 't merendeel van de dingen doe je niets. Best zonde dus.

Vorig jaar kregen wij wijn + geld. Moet zeggen dat dat erg positief gewaardeerd werd.
Hier wat links waar misschien wat leuke dingen op te vinden zijn:

Kerstpakket

kerstpakket2

Kerstpakket3
Volgens mij kan je ook fair trade kerstpakketten bij de wereldwinkel bestellen...da's verantwoord en leuk.
Nadeel van die pluimen is dat het vaak maar voor één persoon geldt ; als je een gezin hebt ga je niet in je eentje naar Duinrel bijvoorbeeld . En nu ga je maar naar Duinrel omdat je een bon hebt terwijl je anders misschien niet was gegaan ....

Mini-abonnement op een zelf te kiezen tijdschrift , cadeaubon van een winkelketen waar voor elk wat wils is ( V&D bijvoorbeeld ) , cadeaubon voor een éxtra vrije dag wordt vast ook wel gewaardeerd .... paar kleine bonnen van een broodjeswinkel oid in de directe omgeving van het bedrijf ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind een kerstpakket het leukst als er allemaal verschillende lekkere dingetjes in zitten die je normaal niet zo snel zou kopen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2008 @ 18:47:

Nadeel van die pluimen is dat het vaak maar voor één persoon geldt ; als je een gezin hebt ga je niet in je eentje naar Duinrel bijvoorbeeld . En nu ga je maar naar Duinrel omdat je een bon hebt terwijl je anders misschien niet was gegaan ....

Mini-abonnement op een zelf te kiezen tijdschrift , cadeaubon van een winkelketen waar voor elk wat wils is ( V&D bijvoorbeeld ) , cadeaubon voor een éxtra vrije dag wordt vast ook wel gewaardeerd .... paar kleine bonnen van een broodjeswinkel oid in de directe omgeving van het bedrijf ?Cadeaubon voor extra vrije dag is inderdaad ook een heel goed idee
ik geloof dat je met die pluim ook een tijdschrift abo kon kiezen (is een paar jaar geleden geweest, kan veranderd zijn)
Ik vind wijn het meest afgezaagd cadeau wat je kunt geven en verschrikkelijk saai om te ontvangen. Ik vind dat overkomen alsod je totaal geen enkele moeite hebt gedaan om je maar een beetje te verdiepen in een persoon en ook geen moeite hebt gedaan om een kado te kopen. En goede wijn is meestal niet aan de mensen besteed aangezien 90% niet weet dat het een goede wijn is.

Maar inderdaad smaken verschillen.
Je hebt ook de Iris-bon. De vroegere VVV-bon, zeg maar. Okee, het is misschien afgezaagd, maar deze bon is heel breed besteedbaar. Wat je ook geeft in een pakket, het blijft altijd dat er dingen inzitten die mensen niet willen, zoals wijn, of pate omdat ze vegetarier zijn. Zo'n Lush is leuk, zeker weten, maar dan heb je weer zeikerds die een literfles van de Kruidvat goed vinden en wars zijn van dit soort luxe gepoedel.

Ik kreeg ooit eens een dinerbon. Die was maar heel beperkt besteedbaar en alleen voor prijzige restaurants. Nou dat schiet niet op, het was nog eens ver weg ook. Als je zoveel mensen moet plezieren, kun je het beste gangbaar blijven. Dat is misschien wel saai, maar de kans is groot dat je het dan iedereen zoveel mogelijk naar de zin zult maken.

Ik weet ook niet hoe groot het bedrijf is waar je werkt, maar misschien zou je eens kunnen rondvragen wat mensen leuk zouden vinden?
Hey,

Het is ook origineel om een kerstpakket van Pluimen te geven!

http://www.pluimen.nl/kerstpakket/
quote:calvijn1 schreef op 18 augustus 2008 @ 18:49:

Ik vind een kerstpakket het leukst als er allemaal verschillende lekkere dingetjes in zitten die je normaal niet zo snel zou kopen.

Precies.

En ik heb echt een grafhekel aan "originele kerstpakketten", cadeau-bonnen en trendy gadgets.
Kijk eens naar je doelgroep, leeftijd, mannen/vrouwen, wat voor bedrijf is het , hoe is de cultuur.

Ik heb het ook een tijd gedaan en het moest altijd een thema hebben waar we als organisatie mee bezig waren.

Bijvoorbeeld kennis verhogen personeel en klanten contacten verbeteren. In dat pakket zat er naast eten een suduko boekje (om de hersens te trainen) een fotolijst waarje verschillende foto's in kon doen en en die kon verschuiven (flexibel).

Maar ook een keer dat we internationaal waren gegaan toen een grote hapjesschaal met meerdere vakken en voedsel uit de verschillende landen.

Na een hectisch en heel druk jaar een rugzak op wieltjes om daar alle bagage in te doen wat we het afgelopen jaar hadden beleefd, natuurlijk gevuld met lekkers en een MP 3 speler om lekker te relaxen.

Het voedsel wat ik uitzocht was ook uitpakken en opeten, dus veel koek, snoep, chocola en chips en niet iets waarvoor je de keuken in moest. al deze pakketten mochten trouwens niet boven de 50 euro uitkomen pp.

Ook hebben we wel een een bon kado gedaan maar dat viel bij onze medewerkers niet in goede aarde. Die wilden een pakket om uit te pakken.

Succes! Veel werk maar ik vond het toch elke keer weer leuk om te doen. Kijk ook bij de verschillende leveranciers want de prijsverschillen waren soms enorm....
www.pluimen.nl

dit hebben wij afgelopen jaar gekregen en was er erg blij mee, beter dan een voedselpakket, waarvan je met de zomervakantie nog de helft in de kastjes hebt staan...over datum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven