Mannen van mars vrouwen van venus

15-10-2011 01:04 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap soms niets van mannen!

Deze vrouw weet niet of iemand(man) nu wel of geen gevoelens heeft of mij leuk vind. Het bekende vaag doen, maar als we elkaar zien is de aantrekking nauwelijks tegen te houden en flirten we beidde

we hebben geen seks voor de goede orde

dat wil ik alleen binnen een relatie

stel mij vragen of is er een lijst van als een man dit wel of niet doet hij wel of geen serieuze interesse heeft?

Alvast dank
ps hij zei ook dat het niet aan mij lag, maar dat alles er op hem afkwam, later ook zei hij dat ik er teveel bovenop lag en hij daarvan schrikt

het is een aantrekken afstoten

Ik ben wel van mening dat er typische dingen zijn , een soort lijst

dat hebben wij vrouwen ook(leidraad en algemeen gezien)
quote:sterredans1 schreef op 15 oktober 2011 @ 01:04:

We hebben geen seks voor de goede orde

dat wil ik alleen binnen een relatie

Er zijn mannen voor wie een relatie pas begint NA sex.
quote:sterredans1 schreef op 15 oktober 2011 @ 01:13:

ja signalen of een soort lijst waaruit ik kan aflezen of uit opmaken of hij me leuk vind of wat anders

ik krijg zoveel signalen binnen en mn gevoel wat verschillende dingen zegtJe begrijpt niet wat die ander wel of niet van je wil. Dus vraag het.
quote:sterredans1 schreef op 15 oktober 2011 @ 13:33:

[....]

Ik heb niets gevraagd maar uit zichzelf zegt hij dat hij niet verliefd is en we niet bij elkaar blijven slapen, maar omdat ik geen relatie heb er bij mij verder niets te halen valt, maar we spreken wel af.....

vorige x ook, toen wel samen weg weekend en leuke dingen en plots een hele lange mail; ik ben bang voor een vaste relatie dat kan ontstaan ..terwijl hij me superleuk en mooi vond??

Hij zegt dat hij niet verliefd is. Mooi. Daar kan geen onduidelijkheid over bestaan dus.

Hij wil niet met je slapen/seksen. Mooi. Kan ook geen onduidelijkheid over bestaan.

Hij wil wel afspreken. Dat doet hij niet omdat hij een relatie met je wil, niet omdat hij verliefd op je is, niet omdat hij met je slapen/seksen wil. Blijkbaar vindt hij het leuk om af en toe af te spreken en gewoon te praten/staren.

Hij heeft het vermogen om iemand superleuk en mooi te vinden, maar daar toch geen relatie mee te willen. Niets mis mee.

Hij wil geen relatie met je. Je mist geen signalen. Je mist zijn woorden.
quote:sterredans1 schreef op 15 oktober 2011 @ 13:38:

ps hij zei ook dat het niet aan mij lag, maar dat alles er op hem afkwam, later ook zei hij dat ik er teveel bovenop lag en hij daarvan schrikt

het is een aantrekken afstoten

[...]Dat aantrekken en afstoten, vindt dat niet voornamelijk in jouw hoofd plaats? Hij is duidelijk genoeg. Maar jij gelooft hem niet op zijn woord.
Henk jan, owkkee, mn benen wijd dus

Waranka, ik mis geen woorden, ik ken hem al 2 jaar en er speelt wel iets tussen ons, hij wil niet alleen naar me staren.. hij is geen homo...hij draait om mij heen, ik geef ook verder geen aan leiding maar zoekt mn aandacht toch steeds op. We zijn wel bijna intiem geweest, we maken ook als een stel ruzie, maken het weer goed, het is vaag. Hij wil dolgraag intiem zijn, maar we houden ons sterk, dat is het meer. Omdat er geen ''relatie' is. Maar een man mailt ook niet steeds al;s hij geen interesse heeft hoor of zorgen maken om mij etc , als ik boos ben, uitleg geven, hij heeft gevoelens voor me dat weet ik wel, kan niet anders. Ik ben ook niet onaantrekkelijk, hij vind me heel mooi enzo.

Ik heb die vraag gesteld over het algemeen , als je het forum doorleest ben ik zeker niet de enige die worsteld met ''de man''

als woorden zoveel zouden zeggen...je gedrag moet ook synchroon staan lijkt me
Mannen willen jagen. Daarom blijf jij nu nog even interessant voor hem, omdat hij je (nog) niet in bed kan krijgen. Hij heeft duidelijk aangegeven geen relatie te willen.
ok duidelijk, hij is niet verliefd. We zien elkaar ook niet vaak het is meer per mail. Een vraag voor de mannen. Kan hij nog verliefd worden als we in persoon meer met elkaar optrekken?

want er zit wel degelijk iets maar dat ontsteekt niet doordat we niks doen samen?verliefd wordt je niet zomaar toch

hij heeft niet gezegd ik wil geen relatie, maar als je niet verliefd bent wil je dat niet, dat snap ik

ik heb hem dat ook niet gevraagd trouwens
Dus hij wil je ook niet voor de sex? Dan is het heel vreemd!
Laat het los meid. Hij heeft gezegd niet verliefd op je te zijn en de kans dat het dan toch nog groeit is klein, piepklein.
Nihil.
In mijn geval als dat ook zo: Als een vrouw mij afwijst, of als ik zelf al niet verliefd ben, is de kans zeer klein dat ik dat later alsnog word.
World of Warcraft: Legion
quote:sterredans1 schreef op 15 oktober 2011 @ 01:37:

Ik wilde eigenlijk de discussie losmaken over de signalen van de man bij iemand leuk vinden, verliefdheid of liefde. Die zijn anders dan bij vrouwen. Het is niet specifiek voor mijn eigen genoegdoening. Ik ben niet volledig geweest maar mn verhaal is een stuk ingewikkelder. We hebben kort wat met elkaar gehad en hij heeft vermoedelijk asperger oid ...het is nog lastiger....

Die signalen kun je moeilijker lezen bij zo iemand of helemaal verkeerd. Hij vind mij heel erg leuk wist ik nog van toen( 1 jaar terug) maar sinds we weer contact hebben stel ik geen vrage meer in die trand, omdat ik bang ben hem weer de stuipen op het lijf te jagen. De oorzaak dat we niet verder kwamen was doordat ik te dichtbij kwam??we waren ook wel verliefd

maar mijn vraag is, wat is het nu?Ik heb een vriend met Asperger gehad en hij kon flirten als geen ander en hij was smoorverliefd op me, dat kan dus gewoon. Toch was een relatie met hem zwaar en ik zou het nooit meer over willen doen.
quote:Henkjan41 schreef op 15 oktober 2011 @ 14:14:

[...]

Er zijn mannen voor wie een relatie pas begint NA sex.Geldt ook voor sommige vrouwen. Ook al zijn niet alle vrouwen hier eerlijk daarover.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
quote:hans66 schreef op 15 oktober 2011 @ 07:44:

[...]

Zei hij dat?

Overigens, mensen met autisme die flirten? Ik heb een vorm van autisme, en ik doe soms een poging tot flirten, maar zelden met een seksuele ondertoon. Het is eerder een sociale flirt, en het is wederzijds.

Je moet wel heel duidelijk zijn bij iemand met autisme op dit gebied, want anders communiceer je langs elkaar heen. Zo iemand ziet een heleboel dingen niet, of totaal anders dan dat ze bedoeld zijn. Wees verbaal.

De mijne kon flirten als een tierelier (ook sexueel) en hij pakte mijn signalen ook heel goed op, daar hoefde ik totaal geen moeite voor te doen.
quote:Henkjan41 schreef op 15 oktober 2011 @ 14:14:

[...]

Er zijn mannen voor wie een relatie pas begint NA sex.Ja je hebt mannen die verliefd worden als ze flink moeten jagen én je hebt mannen die na het bed pas nadenken over deze vraag.
quote:ritmeester schreef op 15 oktober 2011 @ 10:39:

[...]

Als hij met zijn linkeroog knippert en tegelijk met zijn middelste teen van de rechtervoet wiebelt, dan heeft hij serieuze interesse, anders niet.Daarom ga ik op een eerste date altijd naar de sauna. Weet ik gelijk waar ik aan toe ben, haha
quote:iris1969 schreef op 15 oktober 2011 @ 18:31:

[...]

De mijne kon flirten als een tierelier (ook sexueel) en hij pakte mijn signalen ook heel goed op, daar hoefde ik totaal geen moeite voor te doen.Waarom wachten tot hij je signalen op pikt? Als je iets wil, dan ga je er toch voor? Of gooi je dat in de schoot der goden? Beetje ouderwets om als vrouw te verwachten dat 'n man alle initiatief moet nemen.
quote:kleine_prinses schreef op 15 oktober 2011 @ 18:35:

[...]

Waarom wachten tot hij je signalen op pikt? Als je iets wil, dan ga je er toch voor? Of gooi je dat in de schoot der goden? Beetje ouderwets om als vrouw te verwachten dat 'n man alle initiatief moet nemen.Nee dat is pure biologie en onze emancipatie van nu doet daar niets aan af. Een makkelijke vrouw scored meestal een ONS, geen relatie.
Toch zijn er wel signalen hoor om te zien of een man verliefd is: dan belt/mailt/smst hij veel, komt hij graag langs, doet hij moeite voor je, wil hij je graag ergens mee helpen, wil hij je voorstellen aan zijn vrienden, loopt hij trots naast je op straat, begint hij te stralen als hij je ziet enz.
Wil babies maken..
quote:zammm schreef op 15 oktober 2011 @ 18:41:

Wil babies maken..Klopt, een man wil alleen een kind bij een vrouw waar hij toekomst in ziet, anders heeft ze pech gehad. Een vrouw wil vaak gewoon een kind, punt.
quote:iris1969 schreef op 15 oktober 2011 @ 18:37:

[...]

Nee dat is pure biologie en onze emancipatie van nu doet daar niets aan af. Een makkelijke vrouw scored meestal een ONS, geen relatie.En een 'moeilijke vrouw' scoort alleen de sukkels die wel op haar af stappen ipv de echt leuke kerels. Als je zelf iets goeds wil, moet je er ook moeite voor willen doen en niet alleen afwachten en hopen. Maar ieder z'n ding.
quote:kleine_prinses schreef op 15 oktober 2011 @ 18:44:

[...]

En een 'moeilijke vrouw' scoort alleen de sukkels die wel op haar af stapt ipv de echt leuke kerels. Als je zelf iets goeds wil, moet je er ook moeite voor willen doen en niet alleen afwachten en hopen. Maar ieder z'n ding.

Je hoeft niet moeilijk te doen, maar je moet jezelf (je lichaam en je hart) alleen niet weggeven aan iemand die het niet waard is, dan raak je ook niet gekwetst.

Je mag best actie ondernemen, maar doe niet alles voor hem, dat werkt niet. Laat hem ook zijn best doen.
quote:iris1969 schreef op 15 oktober 2011 @ 18:43:

[...]

Klopt, een man wil alleen een kind bij een vrouw waar hij toekomst in ziet, anders heeft ze pech gehad. Een vrouw wil vaak gewoon een kind, punt.Daar ben ik het niet mee eens. Ik wil ook graag kinderen, maar wel met de juiste partner en zo ken ik meerdere vrouwen om mij heen die of alleen of met de juiste partner en kindje willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven