Good Luck!
maandag 11 februari 2008 om 19:46
We hebben een konijn!
Nou ja nog niet helemaal want Vent weet het nog niet . Dit was een showkonijn en z'n oortjes waren iets te groot dus hij zo zomaar dood gemaakt worden . Nou ja dat kan natuurlijk niet dus nu staat die hier voor het huis. Ik zeg gewoon niks en dan maar afwachten wanneer Vent het ziet . (Mocht ie het nou echt niet willen dan kan ie nog naar iemand anders maar dat vertel ik in eerste instantie maar niet )
Nou ja nog niet helemaal want Vent weet het nog niet . Dit was een showkonijn en z'n oortjes waren iets te groot dus hij zo zomaar dood gemaakt worden . Nou ja dat kan natuurlijk niet dus nu staat die hier voor het huis. Ik zeg gewoon niks en dan maar afwachten wanneer Vent het ziet . (Mocht ie het nou echt niet willen dan kan ie nog naar iemand anders maar dat vertel ik in eerste instantie maar niet )
maandag 11 februari 2008 om 19:49
maandag 11 februari 2008 om 19:53
Voor Bridges, ter uitdrijving of werping:
http://www.hamsterdance.nl/
Misschien helpt het, gewoon nadoen.
http://www.hamsterdance.nl/
Misschien helpt het, gewoon nadoen.
maandag 11 februari 2008 om 20:08
http://www.youtube.com/watch?v=3bPKiVDa ... re=related
Hier kan je ook wel op dansen. En misschien breekt je water wel van het lachen
Hier kan je ook wel op dansen. En misschien breekt je water wel van het lachen
maandag 11 februari 2008 om 20:08
Bridges, bij Laurens heb ik alles uit de kast gehaald voor de bevalling, niets hielp. Tonic, vette mayo en ik lag vervolgens kotsmisselijk op de bank te hopen dat het dus niet ging gebeuren nu ik zo misselijk was. Port hielp ook niet, wandelen niet. Maargoed, hij kwam wel. Bij Berend heb ik dus toch maar, wat ik bij laurens niet durfde, een goeie pot sex gehad en hopla, weeën. Dus por die vent van je van de bank en zorg dat dat kind er op dezelfde manier uitkomt als dat ie erin ging . Toen vond ie het toch ook leuk?
Misschien helpt het als je zegt dat dit wellicht een van de laatste keren is de komende maanden?
WIJ WILLEN AKTIE!!!!
Misschien helpt het als je zegt dat dit wellicht een van de laatste keren is de komende maanden?
WIJ WILLEN AKTIE!!!!
maandag 11 februari 2008 om 20:16
Wij willen dus
SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX.
Dus Bridge laat die broek maar zakken
SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX.
Dus Bridge laat die broek maar zakken
maandag 11 februari 2008 om 20:20
Nou meisjes helaas slecht nieuws voor jullie, ik ga jullie verlaten. Spring gauw onder de douche en dan ANTM in bed . En ik ben er pas woensdag weer want morgen heb ik ouderavonden
Veel plezier Bridge (oh en mocht de sex er niet van komen dan morgen niet klagen dat je kind er nog niet uit is, we hebben je gewaarschuwd! )
Veel plezier Bridge (oh en mocht de sex er niet van komen dan morgen niet klagen dat je kind er nog niet uit is, we hebben je gewaarschuwd! )