morgen blotevoetenpad lopen?

15-10-2011 19:33 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wilden we het blotevoetenpad in Opende wandelen. Is dat te doen qua temperatuur? Je kunt natuurlijk altijd je schoenen aan doen, maar het lijkt me voor onze zoon zo grappig om met blote voeten te kunnen lopen.
Hier moeten we al een paar dagen autoruitenschrappen 's ochtends vroeg... Lijkt me wel erg koud!
Autoruitenschrappen, wat een leuk woord! Dat klinkt veel gezelliger dan krabben. Is het ook leuker?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 15 oktober 2011 @ 19:34:

Hier moeten we al een paar dagen autoruitenschrappen 's ochtends vroeg... Lijkt me wel erg koud!Ik vrees het ook hoor. De nachten zijn koud en we wilden wel in de loop van de ochtend gaan.
Het lijkt me dat je je zoon over een paar dagen onder de wol moet stoppen. Er is niet veel meer funest dan optrekkende kou.
quote:FullHouse schreef op 15 oktober 2011 @ 19:40:

Autoruitenschrappen, wat een leuk woord! Dat klinkt veel gezelliger dan krabben. Is het ook leuker?

Ik weet niet... zal 't mijn man vragen

Het is ook een leuk woord voor galgje!
quote:Cateautje schreef op 15 oktober 2011 @ 19:49:

Het lijkt me dat je je zoon over een paar dagen onder de wol moet stoppen. Er is niet veel meer funest dan optrekkende kou.

Je wordt niet ziek van kou, je wordt ziek van virussen en bacteriën.

Maar evengoed lijkt het me vooral heel pijnlijk, als het koud is, om dan buiten op de koude grond te lopen.
Grief is just love with nowhere to go
ik denk dat het dan maar gewoon het blotevoetenpad met schoenen wordt.
Ik heb 2 weken geleden in Opende het blote voeten pad gelopen, toen was het nog erg warm. Het was toen ook erg modderig, en ook op het "niet hindernissen" gedeelte was het toen wel wat glad en modderig. Het was een erg leuke route, maar vooral erg leuk als je een beetje vies, nat en modderig mag en kunt worden.. Zou het je nu niet aanraden. Heb vreselijk gelachen om de pubers die echt in de modder gingen liggen rollen

Veel plezier in ieder geval!
Is nu echt koud! Wij hebben het eens gelopen met het weer net zo als vandaag maar voeten waren steenkoud aan het einde!

Het pad is wel zeker de moeite waard maar raad het aan wel op blote voeten te doen! Maakt het tien keer leuker!
Als het modderig is misschien laarzen aan doen? Altijd leuk om lekker door de modder en de plassen te baggeren.
Wat een leuk iets dat blote voetenpad, die ga ik onthouden voor volgende zomer:D
Op blote voeten beginnen en een rugzak met schoenen, een washandje en handdoek meenemen? Kan je alle kanten op. Washandje nat maken en in een zakje doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Of op dikke sokken gaan? toch beetje zonder schoenen idee.
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 oktober 2011 @ 20:31:

Op blote voeten beginnen en een rugzak met schoenen, een washandje en handdoek meenemen? Kan je alle kanten op. Washandje nat maken en in een zakje doen.Of een thermosfles met lauwwarm water voor als de voeten echt heel koud zijn.
Lijkt me geen goed idee, blote voeten met deze temperatuur. Vraag me af of er met schoenen aan nog wat aan is, maargoed
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik zou wel wachten tot het allemaal een beetje opgedroogd is. Volgens mij is het dan fris, maar hartstikke leuk. Dan kun je daarna opwarmen met een thermoskan warm water.
het halve pad bestaat uit modder en dat is juist leuk!! Met laarzen is het hele idee van het pad weg!

Maar naast het blote voetenpad heb je ook nog het pettenpad (als ik het goed schrijf) die is als het goed is speciaal voor met laarzen! Miss is dat een idee? Dat pad ligt vlakbij het einde van het blote voetenpad!
oh, en wachten tot het droog is heeft weinig nut want je moet ook door water heen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven