morgen blotevoetenpad lopen?
zaterdag 15 oktober 2011 om 19:45
zaterdag 15 oktober 2011 om 19:53
quote:Cateautje schreef op 15 oktober 2011 @ 19:49:
Het lijkt me dat je je zoon over een paar dagen onder de wol moet stoppen. Er is niet veel meer funest dan optrekkende kou.
Je wordt niet ziek van kou, je wordt ziek van virussen en bacteriën.
Maar evengoed lijkt het me vooral heel pijnlijk, als het koud is, om dan buiten op de koude grond te lopen.
Het lijkt me dat je je zoon over een paar dagen onder de wol moet stoppen. Er is niet veel meer funest dan optrekkende kou.
Je wordt niet ziek van kou, je wordt ziek van virussen en bacteriën.
Maar evengoed lijkt het me vooral heel pijnlijk, als het koud is, om dan buiten op de koude grond te lopen.
Grief is just love with nowhere to go
zaterdag 15 oktober 2011 om 20:09
Ik heb 2 weken geleden in Opende het blote voeten pad gelopen, toen was het nog erg warm. Het was toen ook erg modderig, en ook op het "niet hindernissen" gedeelte was het toen wel wat glad en modderig. Het was een erg leuke route, maar vooral erg leuk als je een beetje vies, nat en modderig mag en kunt worden.. Zou het je nu niet aanraden. Heb vreselijk gelachen om de pubers die echt in de modder gingen liggen rollen
Veel plezier in ieder geval!
Veel plezier in ieder geval!
zaterdag 15 oktober 2011 om 20:45
zondag 16 oktober 2011 om 01:09
het halve pad bestaat uit modder en dat is juist leuk!! Met laarzen is het hele idee van het pad weg!
Maar naast het blote voetenpad heb je ook nog het pettenpad (als ik het goed schrijf) die is als het goed is speciaal voor met laarzen! Miss is dat een idee? Dat pad ligt vlakbij het einde van het blote voetenpad!
Maar naast het blote voetenpad heb je ook nog het pettenpad (als ik het goed schrijf) die is als het goed is speciaal voor met laarzen! Miss is dat een idee? Dat pad ligt vlakbij het einde van het blote voetenpad!