Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
ARGH!.. ***

Voor de rest erg fijne avond gehad, heerlijk gedanst en een beetje sjans. Dat was lang geleden (dat dansen) en werd hoog tijd.

Boebele! Geef ons eens goed nieuws!
He bah Slowdance, confrontraties met nieuwe vriendinnen zijn toch meestal niet leuk he. Maar bewijst in ieder geval dat ie een goede smaak heeft toch .

Tierney, ben benieuwd met wie jij je eerstvolgende date gaat hebben.

Roosje, geniet van je weekend!

En boebele?!?!!!

Ik heb een vraagje: m'n date komt straks aan op Schiphol. Zal ik hem verrassen door hem op te halen of is dat too much? Ik twijfel!
En Nena is terug van weggeweest! Pfff.... 40 pagina's in te halen. Heb de afgelopen weken niet echt meer gevolgd wat jullie mee hebben gemaakt met jullie dates de laatste tijd... zo maar eens even lezen, dan ben ik weer helemaal op de hoogte!

Rede van mijn terugkomst? Ik heb binnenkort weer een date! Dit keer wel wat anders dan alle andere keren, want het is iemand die ik voor ons internetcontact al van gezicht kende. Lijkt me heel apart om met hem te gaan daten! Ik houd jullie op de hoogte, een concrete afspraak hebben we tot nu toe nog niet...
Slowdance, Kan me voorstellen dat je dat vond steken, meteen de hele avond op stap met je ex en zijn nieuwe vriendin, is toch leuker als jij tarzan mee mag nemen (de echte, niet de vibo)...

Maar goed dat je er toch een gezellige avond van gemaakt hebt, volgende keer kan jij jouw nieuwe vriend laten zien, let maar op!

VLA, ik zou dat niet zomaar doen nog. Straks wordt hij al opgehaald? Ik weet het niet, als ik het andersom bekijk, als een man dat voor mij zou doen, zou ik wel romantisch vinden... Hmmm blijft een beetje gevaarlijk vind ik, ik weet niet wat zijn ziekte is, maar kun je voorspellen hoe hij uit het vliegtuig stapt, of hij er behoefte aan heeft?

Nena, wanneer is je date? Welkom terug!

Enne, ik ben me weer aan het mengen met mailen/praten enzo, maar date... pfff ff wachten hoor, heb nog steeds een beetje een kater van de laatste.

Kreeg vannacht wel een smsje, dat praatjesman me niet had willen negeren als hij wist hoe dat overkwam, maar zo gaat dat met vrienden+... hmmm wat ik lees: 'Ja ik negeerde je toen jij wat wilde, maar ik heb binnenkort misschien wel weer zin'. Maakte me alleen maar boos eigenlijk! Sommige mannen! Hij heeft niet genoeg credits opgebouwd om vergeven te worden en ik hoef het op deze manier niet. Zijn genoeg mannen waar ik wel echt lol mee kan hebben.
weetje, ik stond er prima zelfverzekerd en zonder gevoelens in, en toch heb ik een kater, gewoon omdat ik mezelf maar niet vergeef dat ik iemand zo verkeerd heb ingeschat. Want als hij gewoon respectvol had geweest, dan had ik er nog steeds zo ingestaan, maar nu is dat leuke contact besmet met het idee dat het een klootzak was. Zelfs alleen lol wil ik niet met een klootzak!

Maarja, 1 sms en ik besteed alweer veel te veel woorden aan hem. ff kijken of ik leuke mails heb op de DS
Pff wat een gedoe van praatjesman. Eerst compleet niks van zich laten horen en nu weer de mogelijkheid proberen te scheppen nog wat bij je te kunnen. Ik zou ook kwaad zijn Tierney!

Ben niet naar Schiphol gegaan, vond het toch wat too much. Hoop ik maar dat ie niet heeft gehoopt dat ik er zou staan . MAar goed, hij is inmiddels weer in nl. Ben benieuwd naar zijn verhalen.
Ja hallo allemaal!

Ik wilde echt eerder verslag doen, maar ik ben dus pas net thuis.. wel aan jullie gedacht hoor, hihi.

Toen ik gisteren naar hem toeging was ik behoorlijk zenuwachtig en toen ik hem weer zag was ik ook nog best wel gespannen, maar eigenlijk voelde ik wel vrij snel dat het wel goed zat. Kreeg meteen een zoen op mijn mond en even later zei hij dat hij het zo gezellig vond dat ik er was met een lange omhelzing daarbij. Daarna zijn we een stuk gaan wandelen, en op een gegeven moment pakte hij mijn hand en zo hebben we dus de hele tijd gewandeld daarna Daarna op een mooi plekje in de zon gezeten en eigenlijk uren geknuffeld en gezoend en nouja.. hij houdt er dus gelukkig wel van, ik dacht nog van niet na maandagavond. Gelukkig zat ik ernaast!

Daarna is het eigenlijk allemaal een beetje in een stroomversnelling gegaan. Ben met hem meegegaan naar huis waar we hebben gegeten en uiteindelijk ben ik zelfs blijven slapen.. terwijl ik daar echt helemaal niet op gerekend had, maar het liep gewoon zo. Niet echt all the way gegaan hoor, maar het was wel heel leuk allemaal Fysiek gezien klikt het in ieder geval behoorlijk goed, dus daar ben ik wel blij mee. En ik vind hem echt heel erg leuk .. enige probleem is dat ik me bij momenten nog steeds heel erg onzeker voel, of ik geen stomme dingen zeg, of we wel genoeg gespreksstof hebben, of hij me wel echt leuk vindt, etc. etc.. Dat heb ik met eerdere vriendjes (weet niet of ik hem nou al zo moet noemen, maar ok) nooit gehad. Ik weet niet zo goed of het komt door de interactie tussen ons of gewoon doordat ik hem zo vreselijk leuk vind. Maar echt ontspannen kan ik me nog niet helemaal. Hoop wel dat dat nog gaat komen als ik hem beter leer kennen.

Maar goed, heel goed nieuws dus en ik ben heel erg blij, loop de hele tijd met een lach op mijn gezicht hihi
Boebele, leuk hoor! Wel een opluchting dan dat hij toch wel van zoenen houdt haha! Dat alles zo rustigaan gaat is misschien ook wel eens lekker. Je leert je vanzelf wel ontspannen bij hem, misschien komt dat gewoon omdat jullie allebei wat afwachtend zijn. Geniet er lekker van.

VLA, ja inderdaad, erg verwarrend, en dat verwarrende maakt een onzekere crazy lady van mij. En dat wilde ik juist niet, gewoon duidelijk vrienden+. Dus ik heb niks terug gsmst.

Kun je jouw man niet vertellen later dat je eraan dacht om hem op te halen maar het uiteindelijk niet gedaan hebt? Ik vind het idee wel erg lief namelijk, maar je weet het inderdaad niet hoe het valt.
Nou, echt rustig aan gaat het nu niet meer echt hoor, hihi. Gisteren schreef ik notabene nog dat er van blijven slapen geen sprake was, maar daar denk ik nu dus anders over.

Vervelend smsje trouwens van die praatjesman, inderdaad, wat denkt hij wel niet! Gewoon negeren vanaf nu hoor, en niet meer teveel aan hem denken. Snap je gevoel wel hoor, dat je jezelf wel voor de kop kan slaan dat je "erin getrapt" bent. Maar dat gevoel trekt vanzelf weg.

vivaalcohol, heb je hem inmiddels alweer gesproken? Dat hij alweer terug is joh.. time flies
Oh ik had het meer over elkaar leren kennen, niet als in de verschillende bases hoor hihi!

En ik ga hem inderdaad vergeten!
He Boebele, klinkt alsof je een geweldige avond hebt gehad!!! Oooh wat leuk en spannend! Ik heb dat ook hoor ineens, dat onzekere, terwijl ik dat bij vorige vriendjes nooit had. Maar dit exemplaar is gewoon echt heel leuk en ik wil er echt wat van maken. Hiervoor heb ik allerlei losse flodders gehad waarvan ik eigenlijk wel wist dat het niks ging worden. Dus in die zin wil ik het dit keer echt goed doen. En dat is spannend....Maar dat wordt vanzelf ook vast wel minder spannend, als je elkaar beter leert kennen.

Ben keurig meteen gebeld zodra hij uit het vliegtuig stapte . Hoe lief is dat! Vanavond gaan we nog even rustig bellen, en volgend weekend zie ik hem weer!
ja, ik vind deze man ook echt heel erg leuk, leuker dan ik al mijn vorige vriendjes vond. Dan kwam het ook meer van hun kant dan van mijn kant, maar met deze man zou er wel eens iets heel moois kunnen groeien.

Ik heb vannacht trouwens nauwelijks geslapen, maar telkens als ik wakker werd hadden we gewoon elkaars hand vast

VLA, leuk dat je al een berichtje van hem hebt en dat je hem volgende week weer ziet! Duurt nog wel lang hè..
quote:boebele schreef op 16 oktober 2011 @ 13:04:

Ik heb vannacht trouwens nauwelijks geslapen, maar telkens als ik wakker werd hadden we gewoon elkaars hand vast

awhh...wat een schatjes zijn jullie toch samen zo.

VLA volgende week pas, heb je niet de neiging om vanavond langs te gaan waaien Is ie terug, moet je nog wachten! Frustrerend.

Ik maak er vandaag een heerlijk kater dagje van.
Ah wat lief Boebele, handjes vasthouden

Tsja, als ie hier om de hoek zou wonen was ik ook wel even langsgewaaid, maar het is bijna 2 uur reizen... Vandaar de gedachte om hem op Schiphol even te meeten, dat is aanzienlijk dichterbij voor mij . Maar ach, des te leuker hem straks weer te zien.

Kater ze, Slowdance
ja, van dat handjes vasthouden werd ik wel blij ja van zijn gesnurk iets minder, haha. Wat is dat toch met mannen en snurken?
Haha ik snurk soms ook als een os... Heb wel eens een kerel zo op de bank gekregen midden in de nacht :O
haha
Boebele, van die reisoordopjes halen bij de hema of drogist, van die schuimrubberen felgekleurde. Ik had ze voor als ik op vakantie ga met mijn snurkende moeder. Je slaapt heerlijk naast zijn gesnurk dan!
Ik praat en snurk ook wel eens. Dus vind het eigenlijk relaxter als de ander snurkt, dan hoef ik me nergens voor te schamen.

Ik heb nog een leuk voorbeeld voor jullie om te laten zien hoe slecht ik ben in flirten irl. Gister kwam er een gast naar me toe: Wie ben jij? Ik zo: 'Slowdance, wie ben jij?' Hij: 'Pietje' Ik: 'Dag Pietje'. Wat ik meer bedoelde als van hoi, maar hij hoorde dag als in doei en liep gelijk weer weg. Ik was er nog bijna achterna gelopen om te zeggen dat ik het zo niet bedoelde, maar had toch meer de behoefte om te gaan dansen. Tja, tis gewoon niet m'n sterkste punt, in drie zinnen leuk overkomen.
Haha, slowdance, zo grappig!

Ik kom vaak veel te direct over. De laatste keer dat ik een man het benaderen waard vond gebeurde dit:

Ik praatte even met hem, weet niet eens meer waarover, en hij zei na 5 minuten: 'oh, haha, ehhh nou ik hou wel van directe vrouwen, ... uch...' en hij liep weg!

Ik heb me rot gelachen, echt weer typisch voor mij, en zijn vriend stond met mijn vriendin te praten, en zij gingen samen een man voor me zoeken die wel ballen had en die hebben ze niet gevonden die avond haha!
Wat spannend al die verhalen. Ik volg jullie ook en veel is herkenbaar. Ik ben nu al een tijdje aan het daten met een hele leuke man. Ik heb m eind juli via RP leren kennen en sindsdien zien we elkaar bijna wekelijks. Het is heel gezellig, we spreken bij mij thuis af, ik kook wat, we duiken mijn bed in, hebben veel plezier maar tegen enen gaat hij weer naar huis. Aan de ene kant vind ik dat wel prettig, niet de ochtendstress te hebben. Maar ik twijfel ook, want hij heeft verder niet uitgesproken wat hij voor mij voelt en hoe we verder gaan. Ik vind hem meer dan leuk, maar ben al meerdere malen eerder erg gekwetst, dus wil daar ook niet over beginnen. Het is ook altijd een doordeweekse dag en de weekenden heeft hij helaas geen tijd om af te spreken omdat hij druk is met zijn werk en ouders die hulp behoeven. Ik ontvang elke dag wel een mail of sms, maar ook daar sluit hij niet eens af met een x of schrijft hij iets over zijn gevoelens voor mij. Het lijkt dus of we eigenlijk niet zoveel hebben. Wat vinden jullie? Moet ik maar gewoon nog geduld hebben, of zou hij het zo ook maar makkelijk vinden?
Zo, alweer ff niet geschreven. Was ook weinig te vertellen. Maar bij jullie is genoeg gebeurd aan het aantal posts te zien. Teveel om overal op te reageren, maar over algemeen best positief toch?

Ik ben me druk aan het maken. Ik heb hem donderdag gezien, maar toen was ik heel erg moe, dus heb ik vooral tegen hem aan gehangen en niet veel gezegd. Nu is hij een weekendje weg, en misschien is het heel logisch, maar hij stuurt me niet zoveel smsjes als normaal, en dat maakt me een beetje onzeker. Ik ga er vanuit en zo sta ik er zelf in, dat ik exclusief voor hem ben en hij voor mij. We noemen het nog geen relatie, maar ik vind het niet gepast om nog verder te daten of leuke avondjes met anderen te hebben. Ik weet alleen niet hoe hij daarin staat en ben ineens bang dat hij de bloemetjes buiten gaat zetten tijdens zijn weekendje. Helaas niet zo heel veel positieve ervaringen met mannen gehad, dus dat komt nu naar boven. Steeds heb ik de bevestiging gehad dat hij me leuk vindt, en nu ik ineens niet zo veel hoor(wat rationeel gezien hee logisch is), word ik zo verdomde onzeker. Echt geen fijn gevoel. Ik zie hem dinsdag weer, dus dan toch maar eens vragen hoe hij daarin staat?
@Ellesse: Welkom! als je wilt weten hoe hij erin staat, zou ik het gewoon vragen. Eind juli is al best een tijdje hoor, dus ik zou wel willen weten waar ik aan toe was.
quote:ellesse schreef op 16 oktober 2011 @ 17:59:

Wat spannend al die verhalen. Ik volg jullie ook en veel is herkenbaar. Ik ben nu al een tijdje aan het daten met een hele leuke man. Ik heb m eind juli via RP leren kennen en sindsdien zien we elkaar bijna wekelijks. Het is heel gezellig, we spreken bij mij thuis af, ik kook wat, we duiken mijn bed in, hebben veel plezier maar tegen enen gaat hij weer naar huis. Aan de ene kant vind ik dat wel prettig, niet de ochtendstress te hebben. Maar ik twijfel ook, want hij heeft verder niet uitgesproken wat hij voor mij voelt en hoe we verder gaan. Ik vind hem meer dan leuk, maar ben al meerdere malen eerder erg gekwetst, dus wil daar ook niet over beginnen. Het is ook altijd een doordeweekse dag en de weekenden heeft hij helaas geen tijd om af te spreken omdat hij druk is met zijn werk en ouders die hulp behoeven. Ik ontvang elke dag wel een mail of sms, maar ook daar sluit hij niet eens af met een x of schrijft hij iets over zijn gevoelens voor mij. Het lijkt dus of we eigenlijk niet zoveel hebben. Wat vinden jullie? Moet ik maar gewoon nog geduld hebben, of zou hij het zo ook maar makkelijk vinden?

Nou..geduld hebben????

Ik denk niet dat dit meer gaat worden dan wat het nu is, eerlijk gezegd? Nooit tijd in het weekend? Weg ermee. Althans, als je meer wilt. Met deze man verdoe je wat dat betreft je tijd.
Nooit tijd in het weekend? En nooit blijven slapen? Ik zou mezelf nog even achter de oren krabben hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven