Internetdaten
dinsdag 9 augustus 2011 om 08:43
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?
Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.
Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.
Wie is er ook aan het internetdaten?
Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.
Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.
Wie is er ook aan het internetdaten?
maandag 17 oktober 2011 om 20:06
maandag 17 oktober 2011 om 20:41
maandag 17 oktober 2011 om 20:50
Haha.. we blijven hopen!
Maar inderdaad, als ik dat lees van giraf hoe hun al voor twee dagen erna hebben afgesproken. Zo hoort het te gaan, en niet zoals het bij mij nu gaat. Gewoon niet genoeg interesse.
En snap ook wel dat het lastig is om gewoon te zeggen: het was gezellig, maar hoef je nooit meer te zien. Dat kan ik zelf ook niet. Maar goed, had ie zaterdag ook niet moeten bellen.
Gister aan de telefoon zei hij dat hij me 'zeker' zou terug bellen. Dat vind ik in dezelfde categorie vallen als 'snel'. Klinkt heel leuk allemaal, maar is eigenlijk ontzettend vrijblijvend en nietszeggend.
Maar inderdaad, als ik dat lees van giraf hoe hun al voor twee dagen erna hebben afgesproken. Zo hoort het te gaan, en niet zoals het bij mij nu gaat. Gewoon niet genoeg interesse.
En snap ook wel dat het lastig is om gewoon te zeggen: het was gezellig, maar hoef je nooit meer te zien. Dat kan ik zelf ook niet. Maar goed, had ie zaterdag ook niet moeten bellen.
Gister aan de telefoon zei hij dat hij me 'zeker' zou terug bellen. Dat vind ik in dezelfde categorie vallen als 'snel'. Klinkt heel leuk allemaal, maar is eigenlijk ontzettend vrijblijvend en nietszeggend.
maandag 17 oktober 2011 om 21:08
ja het klinkt idd allemaal erg vrijblijvend, en als hij zegt dat hij "zeker" gaat bellen moet hij dat niet pas een week later doen...vind ik
ik moet wel eerlijk toegeven dat het voor mij ook de eerste keer is dat het zo snel gaat hoor, maar ik merk nu wel het verschil met eerdere dates...als het goed voelt, voelt het goed...en dat merk je dan ook wel aan hem
ik moet wel eerlijk toegeven dat het voor mij ook de eerste keer is dat het zo snel gaat hoor, maar ik merk nu wel het verschil met eerdere dates...als het goed voelt, voelt het goed...en dat merk je dan ook wel aan hem
I always tell the truth, even when I lie
maandag 17 oktober 2011 om 21:27
Dank marsepeintje voor je reactie. Je hebt het ook goed verwoord bij het topic van Lotus. De mannen hebben het idd voor het uitkiezen! Mijn vorige RP date duurde 9 maanden, en heeft mij uiteindelijk aan de kant geschoven voor een ander RP-er die hij toch spannender vond en tegelijk met mij aan het daten was. Ik weet dus wel dat ik risico loop en er zo weer voor kies om ingeruild te worden voor een ander. Maar voor zolang het duurt vind ik het wel erg leuk, gezellig en lekker! Dus geniet ik er maar van en kijk idd hoe het loopt. Heb geen verwachtingen en denk dat een relatie mij ook niet helemaal past. Ik probeer juist nu om ook het alleenzijn prettig te vinden zonder ongedurig te worden. Het idee dat ik niemand echt nodig hebt, en ik het ook alleen aankan. En dat gaat best goed. Maar mis wel de gezelligheid en intimiteit. Woensdag dus weer met hem afgesproken.
maandag 17 oktober 2011 om 23:05
Nee.. niks in de buurt ervan. Het enigste complimentje had niets met m'n uiterlijk of aantrekkingskracht te maken. Voor de rest wel een groot compliment. Tja.. over het weekend, familie en ditjes en datjes en grapjes en grollen en gewoon gezellig. En het afscheid was awkward. Van: nou ja.. dag dan he.. ja dag.. ok.. doei.. :S
maandag 17 oktober 2011 om 23:34
dinsdag 18 oktober 2011 om 08:26
Mijn date is net weg... was weer een hele fijne avond en nacht. Maar hij is niet echt van de feedback zeg maar en ik weet ook niet zo zeker of hij het nou wel echt leuk vindt allemaal. Vind hem een beetje moeilijk te peilen eigenlijk. Hij is vreselijk introvert en heeft niet echt het hart op de tong zeg maar.
Ik ben zelf ook behoorlijk introvert, maar zo erg als hij.. nee.
Vind dat wel lastig hoor, heb ook wel behoefte aan lieve woordjes, iemand die zegt dat hij me mooi, leuk, lief, etc. vindt....
slowdance, wat vaag zeg... misschien moet je gewoon verder gaan kijken? Wel leuk op zich dat hij je nog wel gebeld heeft. Zou het dan toch potentie hebben denk je?
Ik ben zelf ook behoorlijk introvert, maar zo erg als hij.. nee.
Vind dat wel lastig hoor, heb ook wel behoefte aan lieve woordjes, iemand die zegt dat hij me mooi, leuk, lief, etc. vindt....
slowdance, wat vaag zeg... misschien moet je gewoon verder gaan kijken? Wel leuk op zich dat hij je nog wel gebeld heeft. Zou het dan toch potentie hebben denk je?
dinsdag 18 oktober 2011 om 08:41
Ow en trouwens, ik kwam gisteren ineens mijn date van de openingspost tegen hier in de stad. Zag hem aarzelen of hij naar me toe moest komen of niet, maar ik denk dat mijn lichaamstaal duidelijk genoeg was. Had helemaal geen zin om met hem te praten en liet dat ook duidelijk zien. Is dat erg bitchy?
dinsdag 18 oktober 2011 om 14:26
Slowdance: vaaaaaaag! Misschien wacht hij op jouw voor een afspraak, dat jij het moet doen?
Ik blijf erbij, als hij echt graag wil dan hoor je wel meer van hem. Maargoed, kan ook gewoon onzekerheid zijn ofzo.
Boebele, vraag hem dan gewoon hoe hij het vindt gaan. Mag nu best wel toch? Ik herken je frustratie wel. Dit was een behoorlijk discussie punt tussen mij en mijn ex. Hij vond het gewoon niet nodig om dat af en toe eens te zeggen, je weet toch dat het goed zit? En ik heb het dan echt over dat hij nooit wat zei he... Ik bedoel ik hoef het heus niet dagelijks te horen, maar dat is frustrerend. Hij was ook gesloten.
Ik blijf erbij, als hij echt graag wil dan hoor je wel meer van hem. Maargoed, kan ook gewoon onzekerheid zijn ofzo.
Boebele, vraag hem dan gewoon hoe hij het vindt gaan. Mag nu best wel toch? Ik herken je frustratie wel. Dit was een behoorlijk discussie punt tussen mij en mijn ex. Hij vond het gewoon niet nodig om dat af en toe eens te zeggen, je weet toch dat het goed zit? En ik heb het dan echt over dat hij nooit wat zei he... Ik bedoel ik hoef het heus niet dagelijks te horen, maar dat is frustrerend. Hij was ook gesloten.
dinsdag 18 oktober 2011 om 16:02
ja boebele, misschien zegt hij het niet. Maar als wij hier van een afstandje zo meelezen is het voor ons duidelijk dat het wel goed zit
Ik heb de hele tijd al initiatief genomen. Behalve dan bij het bellen. Ik hou hem echt geen twee uur bezig, hij blijft zelf vooral nieuwe onderwerpen aansnijden. Saai of vervelend vind hij me in ieder geval niet. En ik vind het zelf ook erg leuk aan de telefoon. Maar misschien vind hij het wel gewoon gezellig, weet ik veel. Schiet mij maar lek.
Maar goed, zit dus te twijfelen om hem uit te nodigen voor morgen, want dat is toch wat concreter dan 'snel' of 'ooit'. En krijg het komende tijd druk, dus het is nu, of over twee weken (of nooit natuurlijk ). Of toch nog rustig even wachten. Maar heb geen zin om nu weer drie dagen niets te horen en dan denken dat ik niets meer van hem ga horen en dan toch uiteindelijk wel.. Word er niet goed van.
Maarrrr.. als ik het objectief bekijk ben ik bang dat hij me aan het lijntje probeert houden. Dus ik wil snellllll duidelijkheid.
Ik heb de hele tijd al initiatief genomen. Behalve dan bij het bellen. Ik hou hem echt geen twee uur bezig, hij blijft zelf vooral nieuwe onderwerpen aansnijden. Saai of vervelend vind hij me in ieder geval niet. En ik vind het zelf ook erg leuk aan de telefoon. Maar misschien vind hij het wel gewoon gezellig, weet ik veel. Schiet mij maar lek.
Maar goed, zit dus te twijfelen om hem uit te nodigen voor morgen, want dat is toch wat concreter dan 'snel' of 'ooit'. En krijg het komende tijd druk, dus het is nu, of over twee weken (of nooit natuurlijk ). Of toch nog rustig even wachten. Maar heb geen zin om nu weer drie dagen niets te horen en dan denken dat ik niets meer van hem ga horen en dan toch uiteindelijk wel.. Word er niet goed van.
Maarrrr.. als ik het objectief bekijk ben ik bang dat hij me aan het lijntje probeert houden. Dus ik wil snellllll duidelijkheid.
dinsdag 18 oktober 2011 om 16:17
maar misschien moet ik ook braaf naar deze mannen luisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=AJDolFFn ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=AJDolFFn ... re=related
dinsdag 18 oktober 2011 om 17:02
Mag ik even een egopost plaatsen?ik heb een gevoel dat hij meer afstand aan het nemen is. Hij heeft onze afspraak van vanavond afgezegd, omdat hij moe is van zijn weekend weg. Ik vind hem afstandelijker overkomen in zijn smsjes. Geen idee zawat er allemaal gebeurd is in zijn weekend weg, maar ik heb er een heel naar gevoel bij. Meestal klopt mijn gevoel wel, al weet ik niet hoe en of ik dat moet checken. Ik zie hem morgen wel, dus ik hoef daar gelukkig niet heel lang op te wachten.....
dinsdag 18 oktober 2011 om 18:47
Hm, een knuffeltje voor jou, nicola. Het klinkt niet zo goed, maar wie weet heeft hij een goede reden. Wel fijn dat je hem morgen ziet toch? Ga je ernaar vragen denk je of laat je het even op zijn beloop? Altijd moeilijk dit soort dingen, zeker in het begin. Het is soms beter om ingewikkelde gesprekken enzo een beetje te vermijden, maar aan de andere kant is communiceren juist zo belangrijk. Hoop in ieder geval voor je dat het goed uitpakt!
slowdance, ik zou hem gewoon uitnodigen, als hij nee zegt weet je waar je aan toe bent toch? En anders inderdaad verder gaan. Laat je niet aan het lijntje houden hoor!
Wat betreft mijn date: ik vind het gewoon lastig dat hij een beetje stug is, maar aan de andere kant: hoelang kennen we elkaar nou. Hij kijkt wellicht ook een beetje de kat uit de boom. En hij laat wel merken dat hij het leuk vindt om me te zien hoor, gewoon door af en toe mijn hand vast te pakken of me een knuffel te geven. In bed is het trouwens vuurwerk, dat had ik dus echt niet verwacht bij hem Is wel grappig hoor, stille wateren.... haha.
slowdance, ik zou hem gewoon uitnodigen, als hij nee zegt weet je waar je aan toe bent toch? En anders inderdaad verder gaan. Laat je niet aan het lijntje houden hoor!
Wat betreft mijn date: ik vind het gewoon lastig dat hij een beetje stug is, maar aan de andere kant: hoelang kennen we elkaar nou. Hij kijkt wellicht ook een beetje de kat uit de boom. En hij laat wel merken dat hij het leuk vindt om me te zien hoor, gewoon door af en toe mijn hand vast te pakken of me een knuffel te geven. In bed is het trouwens vuurwerk, dat had ik dus echt niet verwacht bij hem Is wel grappig hoor, stille wateren.... haha.
dinsdag 18 oktober 2011 om 18:51
@nicola: lastig! klinkt idd wat afstandelijk, maar dat je morgen een afspraak hebt is wel een goed teken toch?
@boebele: oow ik begrijp je helemaal, soms heb je gewoon even die bevestiging nodig...en toegegeven het is ook gewoon leuk om te horen. Maar wat de andere ook zeggen, aan zijn daden te merken zit het wel goed
@slowdance: als ik jou was zou ik de stap wagen en hem uitnodigen voor morgen, warschijnlijk weet je dan uit zijn reactie wel hoe hij er over denkt en heb je mischien wat meer duidelijkheid
ooooow ik heb straks mn date...ben gewoon zenuwachtig haha we gaan pas naar de late film dus durt nog even, maar heb dr echt zin in!
@boebele: oow ik begrijp je helemaal, soms heb je gewoon even die bevestiging nodig...en toegegeven het is ook gewoon leuk om te horen. Maar wat de andere ook zeggen, aan zijn daden te merken zit het wel goed
@slowdance: als ik jou was zou ik de stap wagen en hem uitnodigen voor morgen, warschijnlijk weet je dan uit zijn reactie wel hoe hij er over denkt en heb je mischien wat meer duidelijkheid
ooooow ik heb straks mn date...ben gewoon zenuwachtig haha we gaan pas naar de late film dus durt nog even, maar heb dr echt zin in!
dinsdag 18 oktober 2011 om 19:11
pff ik zit me ook druk te maken om de stomste dingen haha
hoe ga ik hem begroeten, geef ik m gewoon 3 zoenen? of is dat raar omdat we ook al gezoend hebben
en hoe ik dat met betalen ( ja je gelooft t niet maar dit is voor t eerst dat ik met een date naar de bios ga) moet ik hem laten betalen of juist niet?? dat wil ik eigenlijk niet maarja hoe pak ik dat dan weer aan
hahah ik voel me echt zo stom nu...ben mn hele kledingkast aan t doorgaan maar heb de juiste outfit nog niet echt gevonden
hoe ga ik hem begroeten, geef ik m gewoon 3 zoenen? of is dat raar omdat we ook al gezoend hebben
en hoe ik dat met betalen ( ja je gelooft t niet maar dit is voor t eerst dat ik met een date naar de bios ga) moet ik hem laten betalen of juist niet?? dat wil ik eigenlijk niet maarja hoe pak ik dat dan weer aan
hahah ik voel me echt zo stom nu...ben mn hele kledingkast aan t doorgaan maar heb de juiste outfit nog niet echt gevonden
dinsdag 18 oktober 2011 om 19:22
Niet zo druk maken, Giraf . Gewoon 3 zoenen en bij betalen je portemonnee pakken, dan zegt ie vanzelf wel of ie wil betalen of niet. Ben benieuwd hoe je avond is!
Boebele, ik denk dat ik in het begin ook stug over kan komen. Kijk altijd liever de kat wat uit de boom en pas als ik echt echt echt het idee heb dat het goed zit komen er lieve woorden over mijn lippen. En dat is niet ineens uit een soort geslotenheid, maar omdat ik als ik dat soort dingen zeg ik het ook echt wil menen. En dat kost altijd even bij mij voordat ik dat scherp heb
Slowdance, gewoon het heft in eigen handen! Als ie niet wil dan weet je genoeg.
Mijn date gaat kijken of ie een dagje eerder richting mij kan komen. Ik vind het zoooooo lief
Boebele, ik denk dat ik in het begin ook stug over kan komen. Kijk altijd liever de kat wat uit de boom en pas als ik echt echt echt het idee heb dat het goed zit komen er lieve woorden over mijn lippen. En dat is niet ineens uit een soort geslotenheid, maar omdat ik als ik dat soort dingen zeg ik het ook echt wil menen. En dat kost altijd even bij mij voordat ik dat scherp heb
Slowdance, gewoon het heft in eigen handen! Als ie niet wil dan weet je genoeg.
Mijn date gaat kijken of ie een dagje eerder richting mij kan komen. Ik vind het zoooooo lief
dinsdag 18 oktober 2011 om 20:02
vivaalvohol: wat leuk dat hij eerder naar je toe probeert te komen!
boebele: geef hem maar gewoon wat tijd en ruimte! Want hij laat toch ook wel heel duidelijke positieve signalen zien!
slowdance: op naar de volgende?
nicola: hadden jullie voor morgen ook al afgesproken? of gewoon naar morgen verzet?
giraf: veel plezier met je biosdate!
ik zie mn ehm jullie-weten-wel-wie morgen weer
8 weken terug was ik nu al enorm zenuwachtig voor 'morgen'. De woensdagavond waarmee alles begonnen is, of nouja die woensdagavond dat alles echt veranderde kwam 2 weken later toen we eindelijk zoenden. Morgen maar weer lekker een wijntje drinken en dan eens proosten op ons (kijken of hij het ook weet dat het morgen weer woensdag is)
boebele: geef hem maar gewoon wat tijd en ruimte! Want hij laat toch ook wel heel duidelijke positieve signalen zien!
slowdance: op naar de volgende?
nicola: hadden jullie voor morgen ook al afgesproken? of gewoon naar morgen verzet?
giraf: veel plezier met je biosdate!
ik zie mn ehm jullie-weten-wel-wie morgen weer