Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
precies tierney je kostbare tijd is voor leuke mannen!!!! :-) Dus laat die praatjesman maar lekker voor wat hij is(was).

Haha ja mijn verhaal word een beetje oud nieuws...het blijft gewoon goed gaan. En iedere keer weer zijn er van die genietmomentjes :-) Benieuwd wat we zondag gaan doen! Het wordt lekker weer, dus een strandwandeling en dan lekker wat eten bij een strandpaviljoen lijkt me helemaal niet verkeerd...(en eerst lekker uitslapen zonder wekker natuurlijk!!!)
Roosje, dat klinkt als een goed plan, vooral dat uitslapen Ga je morgen al naar hem toe?

Hier worden momenteel plannen gemaakt voor morgen, we gaan lekker naar buiten want het wordt mooi weer!
morgen aan de 4e date :-) en voro de 2e keer blijve pitten
Morgen is mijn 6e date, maar van blijven slapen is echt nog geen sprake Gaat allemaal wat langzaam bij deze meneer geloof ik.
Overigens vind ik dat ook wel weer wat moois hebben hoor. Eerst elkaar beter leren kennen en rustig opbouwen. Je hoeft ook niet per se meteen het bed in te duiken. Het zegt wel iets over hoe serieus het voor hem is misschien.

Maar ik wacht morgen even af, wie weet denk ik er dan heel anders over
Ik zit hier weer onwijs zenuwachtig te zijn.. ben bang dat het een onrustige nacht wordt vannacht
Maar het zijn leuke zenuwen toch boebele! Niet zoveel denken meid!

Zijn er nog dates vanavond?

Ik ben gisteren trouwens nog wat wezen drinken met date nr 1 (die ik opzij heb gezet voor huidige date), in het kader van we worden matties. Ben blij dat ik niet voor hem heb gekozen, hij heeft ongeveer 2 uur over zijn ex lopen praten, klonk nogal verbitterd...

Krijg verder nog steeds lieve berichtjes uit het buitenland . Hij komt zondag terug maar zie hem pas vlg week zaterdag weer. Vind ik ook wel weer spannend
Hey dames,

gister lekker wezen sporten. Nou ja, had wel wat fanatieker gemogen, merk dat ik m'n hele conditie kwijt ben.

Voor de rest is het stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllll! Geplande frustratie periode loopt tot morgen.. euhm.. wat was het.. 16.00 uur? Maar eerlijk gezegd maak ik me er niet zo druk om. Het beeld is nu al wat verwaterd en zit er niet meer zo op te wachten als twee dagen terug.

Tierney, is caravanman wel mooi dan? Heb zo'n beeld van een ouwe vent voor me. Maar leuke brieven ontvangen is altijd leuk.

Ben benieuwd hoe het met VEO gaat dit weekend. Kijken of dat nog gelijmd kan worden. Ik ben niet zo'n fan van je vent op dit moment Dus ben erg benieuwd hoe het gaat.

Roosje, dit word bijna saai. Je zit ons alleen maar jaloers te maken met die kusjes en ontbijtjes.

En boebele... veel plezier op de 6e date! Hopelijk geen vervelende stiltes of iets in die richting. Dat het maar heel romantisch mag worden.

Zwartrood veel plezier op je vierde date!

Heb het gevoel of ik een samenvatting aan het schrijven ben. Owh.. VLA nog vergeten, maar dat gaat ook allemaal prima zo te horen.

Ik ga kijken of ik op straat nog wat loslopend wild zie. Maar nu nog ff niet.
Owh.. zwartrood, lees net op een ander topic dat je ergens een beetje erg van geschrokken bent. De date gecancelled nu neem ik aan..
Jammer dat je hem nog een extra week moet missen VLA, maar misschien is het wederzien dan wel extra intens.

Caravanman ziet er wel aardig uit, maar ik heb vooral gewoon leuk contact. Ik heb hem al gezegd dat daten er niet in zit voor mij omdat ik geen relatie met hem zou willen. Daar reageerde hij wel relaxt op, misschien gewoon vriendschappelijk (zonder seks )

Ik heb inmiddels wel een leuk berichtje gekregen van een andere man, ik heb net teruggemaild, hopelijk stuurt hij weer wat terug. Op basis van het profiel en de (lekker eigenwijze) foto lijkt hij me wel erg leuk, maar dat is ook altijd maar zien. Hij woont wel best wel ver weg weer. Maarja, in elk geval weer een leuk berichtje voor mij
Slowdance, bedoel je nou dat je denkt dat je date morgen niet doorgaat?

Ik hou er ook nooit zo van om stil te zijn tussen dates door. Het is juist toch leuk om lekker een beetje te flirten over en weer, aandacht geven en krijgen, alles lekker spanned maken voor de volgende date... Je moet elkaar wel een beetje warm maken en houden, tenminste dat vind ik.
Nee... d'r is geen date gepland, alleen 'snel' was er afgesproken. En voor de rest helemaal geen aandacht of flirterigheid. Tis voor mij ook nog een beetje te vroeg om te flirten omdat er niets gebeurd is behalve gezellig zitten kletsen.

Pff... misschien moet ik dan toch maar weer wat initiatief tonen.

Dat heb ik tot nu toe wel vanaf het begin gedaan, dus misschien die trend doorzetten
Wat is het hier stil, is iedereen op date of zo?

Heb twee uur geleden tegen beter weten in een 'hey hoe is het' berichtje gestuurd. Ben benieuwd of ik nu weer nog twee uur mag wachten of dat het definitief stil gaat blijven. Twijfels, twijfels...
Ja ik vind het ook al stil.

Heb je al wat gehoord?

Ik heb net eens gekeken op ematching, maar meteen mijn profiel weer verwijderd. Vond het een heel onoverzichtelijke site en de mensen daar zijn me veel te serieus. Een vriendin van me zei dat dat een goede site was, maar hoewel ik best in ben voor een boekbespreking en een vaste relatie, de lol miste ik er een beetje hoor.

RP vind ik juist wel leuk maar de site doet het nog steeds niet erg lekker meer, beetje balen.

In het verleden heb ik ook wel eens een korte relatie met een leuke man via Lexa gehad, maar ik hoor nu zoveel verhalen over veel profielen die al maanden niet meer gebruikt zijn en dat je je profiel niet zomaar kunt verwijderen.

Nou ja, ik kijk het nog wel even aan tot mijn betaald membership op is eind van de maand, of ik dan opnieuw betaal of overstap ergens.
Oeh, berichtje terug :-)

Nou eens kijken of deze man echt zo leuk is dan.

Dat is wel op RP, aan mailerds nooit te kort haha
Heb jij een foto op RP? Ik alleen op verzoek.. maar dat is dus niet zo'n succes. Hmm.. toch m'n strategie even onder de loep nemen, moet ook maar weer eens verder kijken.
Heb wel eens gekeken op andere sites, maar vind RP wel lekker laagdrempelig.
*breekt in*

Waarom is foto tonen op verzoek niet zo'n succes, Slowdance?

Ik vind de sites zo massaal, maar dat kan aan mij liggen. Je hebt niet echt exclusieve aandacht ofzo. Eigenlijk zo je tegen meerpijs een maand met een klein fotootje op de homepage moeten kunnen staan zodat men wat sneller geneigd is om achter jouw info aan te gaan.
Naja.. ik doe zelf ook een snelle foto screening. En als ik 'foto op verzoek' zie, denk ik zelf ook snel laat maar. Maar heb geen zin om met m'n kop er op te staan. En al helemaal niet op de homepage. Ik betaal zelfs geen abbo, maar als ik meer wil zou ik dat wel weer moeten doen.
Als ik profielen kijk wil ik wel graag snel een foto kunnen zien. Een foto zegt ook niet alles, maar ik heb ook geen zin in een tijdje mailen en er dan achter komen dat als ik de foto zie ik dan helemaal niet op die persoon val. Dus geen foto/foto op verzoek vallen al gauw weg bij een screening.

En daarnaast, ik heb geen foto's online staan die anderen niet mogen zien, en dat ik internetdate is geen geheim. Dus waarom niet?

En waarom zou mailcontact al exclusief moeten zijn? Als een man dat van mij zou verlangen dan zou ik hard wegrennen, beetje bezitterig komt dat over. Ik zie het echt net als praten in een kroeg, als je iemand leuk genoeg vindt, dan blijf je daar vanzelf plakken. En ik kan ook gewoon met mensen praten die ik in principe niet zo snel in het echt zou willen ontmoeten, maar gewoon sociaal kleppen. Nee ik voel me niet onzeker omdat de man in kwestie ws met nog wat andere dames mailt. Alleen als het daten klikt dan verlang ik wel dat het stopt, en meestal gebeurt dat dus vanzelf is mijn filosofie.
hallo allemaal, vandaag heb ik mijn date weer. Heb er zin in,maar vind het ook spannend. Maar ik zat me ook af te vragen of het raar zou zijn als ik vandaag aan hem zou vragen wat hij van "ons" vindt, nu we al voor de 6e keer afspreken. Ik merk dat ik toch wel graag wil weten hoe hij erin staat. Of is dat te opdringerig? Aan de andere kant wil ik het ook op zijn beloop laten ofzo, gewoon kijken waar het heengaat, maar ik merk dat de onzekerheid maakt dat ik er minder van kan genieten dan ik zou willen.

Wat zouden jullie doen?
Hej boebele, ik zou t een beetje af laten hangen hoe t vandaag/vanavond gaat. Als er een goed moment komt, dan doen en anders misschien nog even laten rusten.

Heeeeeel veel plezier in ieder geval! Het is een mooie dag vandaag

Hihi kan je stiekem mobiel forummen op de wc ofzo?

Ik heb sinds gisteravond niks meer van hem gehoord, alleen een smsje: taart x rond een uur of 8. Zijn vader was jarig. Ik begin op t punt te komen dat ik het niet heel erg meer vind als ik even niks van hem hoor, dat komt steeds toch weer. Begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen saai hè
He Boebele, ik weet het ook niet hoor. Ik snap dat je ongeduldig wordt en toch wel een beetje een idee wil hebben van hoe het nou zit, zeker omdat het allemaal zo langzaam gaat.

En aan de andere kant: hij doet het rustig aan en laat nog maar weinig zien van hoe hij erover denkt. Kan me voorstellen dat zo'n vraag hem heel erg zou overvallen. En dat je het daarmee toch een heel groot iets zou maken. Ik zou nog even wachten geloof ik.

Maar heeeeeeeeeel veel plezier vandaag!! En inderdaad, gebruik dat toilet :)!
Boebele, ik ben van het type die dat gewoon zou vragen, Al zou ik niet op die manier vragen, hoe hij in 'ons' staat, dan ga je ervan uit dat er iets is, dat denk ik wel, maar laat hem dat voor zichzelf bedenken. Je kan toch best vragen hoe hij het daten vind gaan tot nu toe? Ik heb ooit een date gehad die vroeg op de eerste date na 10 minuten, zo ben ik wat je ervan verwacht had? Moest ik erg om lachen. Wat is er mis met gewoon zeggen wat je denkt, zouden mensen vaker moeten doen. Maar er zijn dus mensen die mijn directheid niet zo op prijs stellen hoor, maar zo ben ik.

Roosje, heb je eigenlijk al met hem besproken of je een relatie hebt? Klinkt wel echt zo hoor! :-)
hahaha

ok meiden, ik ga niets forceren. Inderdaad is hij vrij vaag over hoe hij erin staat, maar tegelijkertijd blijft hij wel initiatief nemen.

Forummen op het toilet.. hm.. we zien wel

Roosje, heel veel plezier vanavond (toch?). Wat fijn dat je je nu iets meer kunt ontspannen omdat het gewoon goed zit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven