Mode & Beauty alle pijlers

Black tie

16-10-2011 11:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik 'moet' mee.

Maar wat te dragen?

Wie kan mij helpen aan een leuke jurk, onder de knie, geen uitgesproken kleur. Mag lang, maar dan wel een soepel vallende stof.

Ik heb een buikje, maar die verbloem ik het liefst, dus strak is niets voor mij. En eigenlijk wil ik er niet teveel geld aan uit geven.

Dus veel wensen, klein budget in maat 40/42

En het liefst bestel ik hem, via internet.

Dus heeft iemand een gouden tip, de perfecte website, of zelf onlangs een leuke jurk gekocht, help deze mode nitwit.

Dank
kijk eens op www.bonprix.nl leuke jurkjes en niet duur!!
Bij Zalando - Maxi Dresses staan ook wat geklede goedkope jurken.
Mijn man heeft zoiets aan:

En dan vind ik de jurkje van bonprix wel heel leuk voor een gewoon feest, maar ben bang dat voor een black tie het te gewoontjes is.

Zalando ga ik eens bekijken.
Zalando heeft iid leuke jurken, maar erg weinig in mijn maat.
Niet online, maar bij de P&C hebben ze ook altijd een grote afdeling chiquere (maar goedkope) feestkleding.
Ik ga denken, ik kom hierop terug!!
Heb je het liefst een echte lange jurk, of is tot onder de knie genoeg?
Weet ik dus nog niet.

Lang ben ik niet gewend, maar net onder de knie is nu lastig, omdat ik een hernia operatie achter de rug heb en niet om hakken mag lopen. Klein hakje natuurlijk wel.

En net onder de knie vind ik mooier met hak.
Ik heb em

http://www.dressmatch.com/epages/620314 ... oducts/A57

Ik vond hier wel mooie jurken tussenzitten (ook lelijke overigens)
Mooie site en betaalbaar.

Vooral de budgetjurken.

Fijn ook dat ze niet denken dat je alleen in gala mag als je maat 36 hebt
Al ging het jou misschien om de yellow dress.

Geel staat me helaas niet.
Nee ik bedoelde die bordeaux rode, strapless. Had ik daar niet naar gelinkt dan...

huh ik zie nu dat ie op t plaatje bordeaux rood is maar dat de kleuren waarin je hem kan bestellen anders zijn... gek zeg
www.asos.com misschien?
Misschien is dit iets voor je?

www.dreamdresses.nl
wat vind je precies een klein budget? Deze is 119 euro van otto.nl en lijkt me goed als je een beetje buikje wil verdoezelen Bestelnummer: 64665373 http://www.otto.nl/produc ... hop=Avondjurk-Laura-Scott

ook nog Bestelnummer: 64395491 http://www.otto.nl/produc ... hop=Avondjurk-Laura-Scott

bij otto hebben ze ook Bestelnummer: 256925H, mooie jurk met mooi model, voor maar 59 euro. Maar geadverteerd als strandjurk dus waarschijnlijk een veel te eenvoudige stof. http://www.otto.nl/produc ... 9&shop=Strandjurk-LASCANA
Rond de 100 euro tot 150 max.

Echt niet meer.

Ga de sites bekijken.
Black tie

Laten we beginnen met 'black tie', een term die iedereen vast wel kent. Maar wat houdt het nu precies in? 'black tie' staat voor elegant en chic. Voor ons vrouwen betekent dit meestal een lange avondjurk. Een chique cocktaildress kan nog net. Verder wordt er bij 'black tie' van je verwacht dat je de nodige aandacht aan je haar en make-up besteedt. Waar je je make-up vaak nog zelf kunt doen, is het misschien wel verstandig om even een afspraak bij de kapper te maken om je haar te laten kappen. 'black tie' is verder de gelegenheid om je juwelen eens te showen. Mooie bijous mogen natuurlijk ook, als het maar heel stijlvol is. Vergeet niet ook je jas aan te passen aan je 'black-tie'-outfit. Een jack over je avondjurk is uit den boze. Kies dan liever voor een stola en laat je voor de deur afzetten! Een laatste, misschien overbodige, opmerking: een avondtasje en hoge hakken zijn een must!

Totaal ¤79,80
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Waar te koop Tickel?
Als je met je rechter muisknop op de afbeeldingen klikt, dan kom je bij Bonprix uit.
Ik heb geen rechtermuisknop.

Helaas, maar bedankt voor het antwoord wittegeit.
Haha ik heb hier nog 2 hangen.Vind ik altijd zo jammer met die kleding. Je draagt het daarna nooit weer omdat je een keer daarna toch weer wat anders aan wil...
Waar je ook kan kijken is de C&A shop van Wehkamp. Daar staan een aantal cocktailjurken die in jouw budget passen.

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:linna schreef op 16 oktober 2011 @ 20:59:

Haha ik heb hier nog 2 hangen.Vind ik altijd zo jammer met die kleding. Je draagt het daarna nooit weer omdat je een keer daarna toch weer wat anders aan wil...Da's ook de voornaamste reden dat ik er niet teveel geld eraan wil spenderen.
Die rode vind ik mooi, even op de website kijken, dank je Maleficent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven