Mode & Beauty alle pijlers

Laarzen net iets te groot

16-10-2011 22:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs nieuwe laarzen gekocht. Omdat ik nogal stevige kuiten heb is dat niet altijd makkelijk. Via duoboots uiteindelijk een goed paar gevonden. Nu is 39 te klein en 40 net iets te groot. Hiel wil nog wel eens slippen. Maar gedurende dag zwellen mijn voeten voldoende op. Daarom zat ik aan hielkussentjes te denken. Wie heeft daar ervaring mee en waar heb je ze vandaan
Waar vandaan? Wat dacht je gewoon van de schoenenwinkel? Of je doet er een zooltje in, werkt ook wel.
Bij Sasha of Invito hebben ze altijd van die hielkussentjes, meestal ook wel bij de schoenmaker op de hoek. Ik gebruik ze altijd!! Vaak is 37 net iets te klein (zeker als mijn voeten warm worden) maar 38 is gewoon echt veel te ruim. Die hielstickers voor in in je schoen (laars) zorgen dat je dan niet met je hiel gaat slippen om blaren te voorkomen (en te zorgen dat als je pumps draagt, je er niet uit loopt). Zooltjes werken voor mij niet zo, dan zitten ze alleen bij mijn tenen strakker.
RRR
Misschien een of twee zooltjes erin doen? Klinkt heel erg stom, maar ik had ook eens schoenen die me iets te groot waren en heb ik voor in de schoenen wat watten gedaan, toen pasten ze perfect!
De betere schoenmaker zal misschien ook wel een oplossing hebben.
De Schoenenreus, Scapino, Dolcis en van Haren zijn ze ook te vinden. En ik denk dat ze daar een stuk goedkoper zijn dan bij Sasha of Invito.
Dank, gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem. Ga dinsdag even langs de schoenmaker...
Hey!

Ik weet niet waar je woont maar ik heb ook hele stevige (voetbal) kuiten en ik ken je probleem... wat een drama kan dat zijn he!

Een tijdje terug was ik in Alkmaar en toen zag ik daar een winkel met laarzen die speciaal voor grote maten en brede kuiten waren, ideaal!

Er bestaan meer van dit soort winkels.. ook ben ik op de grote maten beurs geweest, daar stonden ook kraampjes met laarzen voor brede kuiten.. ik vond ze echt super mooi!

Betaald wel wat meer voor een paar (offcourse, je kunt niet een keer leuke, mooie laarzen kopen die dan vervolgens ook nog net zo'n mooi prijsje hebben als laarzen met een smalle schacht..maja!) maar dan heb je wel hele mooie laarzen waar je waarschijnlijk minder moeite voor hoeft te doen om erin te komen =)

Ook gebruik ik wel eens gel zooltjes, die vormen zich goed naar je voet. Worden je voeten dikker, drukken ze gewoon in en gaat het alsnog geen pijn doen.
Life is like a box of chocolates.....
Ik had dat met zwarte platte laarzen. Ik heb uiteindelijk een stukje leer tegen de hak laten zetten en het probleem is opgelost.

Ik heb eigenlijk maat 39,5, maar kom daar maar eens makkelijk aan.
Ik heb ook wel eens bij zo'n rubber zooltje de voorkant, dus het gedeelte bij de tenen, afgeknipt. Dan paste de schoen beter, maar knellen je tenen niet.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven