Help, kan gmail niet op door ex

17-10-2011 01:07 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij kent vanuit onze tijd samen mijn passwords.

De eerste keer heb ik op 2 accounts mijn controlevraag ingevuld. Ja, daar weet ik alleen het antwoord op.

Dus weer toegang. Met nieuwe passwords erbij.

De tweede keer (vandaag) blijkt dat hij de controlevragen heeft veranderd.

Hij kent die nieuwe passwords niet. Wat nu?

Ik kom er niet uit met gmail.
Maar dan heeft hij toch ook je wachtwoorden veranderd?
Nieuw adres aanmaken en iedereen behalve hem dit doorgeven.
Klopt Ritmeester, maar dat heb ik de eerste keer weer weten te herstellen met de controlevraag. Daar kent hij echt de antwoorden niet op. Dus nieuwe passwords ingevuld.

Toen ik weer geen toegang kreeg op mijn nieuwe passwords bleek dat OOK de controlevragen waren veranderd. Waarop ik natuurlijk het antwoord niet weet.
Dan heb je dus nog maar een optie, alsje weer bij je adressen wil: ex heel lief vragen.

En voor de volgende keer je even afvragen waarom je wachtwoorden en pincodes geheim moet houden.
Maar dan wist hij toch ook het antwoord op die controlevragen, want anders kon hij niet je nieuwe paswoord veranderen.
ALS het goed is heb je ook een 2 e emailadres moeten opgeven, just voor dit sort gevallen en kun je je password gewoon resetten. Bevestigingslink wordt dan naar je andere email gestuurd.
Je hebt je wachtwoorden verandert maar je ex kon er nog steeds in? En toen heeft hij de wachtwoorden én de controlevragen verandert?

Hoe kan hij zo makkelijk het wachtwoord raden dat je gekozen hebt?
ik snap ook niet hoe hij er weer in kan nadat je je password veranderd hebt. Zijn je controlevragen te makkelijk?
Ik zeg opheffen dat account en nieuwe nemen. Mensen die dit soort acties uithalen zijn niet te vertrouwen en die moet je dus geen enkele kans meer geven.
Precies om deze reden geef ik nooit mijn wachtwoord aan partners.. Ex had dat een keer gevraagd en ik had verbaasd geroepen waarom???????
Nou ja, je moet je partner toch kunnen vertrouwen? Ik vind het gewoon super kinderachtig van je ex. Hoe oud zijn jullie? Bel hem op en zeg tegen hem dat hij het weer aanpast/jou verteld wat je wachtwoord is. Of zet op zijn facebook wall dat je het echt niet tof vind dat hij dit heeft gedaan (en ja, leg ook duidelijk uit wat hij heeft gedaan, je moet er wel heel zeker van zijn natuurlijk). Blijven posten (desnoods bij zijn vrienden als hij jou blokkeert) tot hij je je mail account terug geeft. Ook heel kinderachtig, maar wat moet je anders?
quote:alejandra schreef op 17 oktober 2011 @ 02:38:

Maar dan wist hij toch ook het antwoord op die controlevragen, want anders kon hij niet je nieuwe paswoord veranderen.dit dus, hoe kon hij eerst niet de antwoorden weten op de controlevragen en nu opeens wel
Ik begrijp het ook niet helemaal.

Maar ik zou geen strijd aangaan en gewoon een nieuw mail adres aanmaken en aan G mail vragen of je ze account blokkeren omdat er iemand anders op zit? Of is dit dan weer geen optie of te simpel gedacht
Heeft hij niet stiekem een keylogger op je computer gezet? Vreemd dat hij zo snel dingen kan veranderen in ieder geval...
Horen, zien en .... reageren
Of gmail een bericht sturen dat je account gehackt is.

Ik denk wel dat je je moet aanwennen om wat betere (ingewikkeldere) wachtwoorden te verzinnen.

Als hij dit wachtwoord kon raden, of het antwoord op je controlevragen toch best wist (als de vraag is 'wat is de meisjesnaam van je moeder?', dan weten veel mensen daar best het antwoord op!), dan is het te makkelijk.

Overigens vraag ik me af of je ZEKER weet dat hij dat gedaan heeft (en dit kunt hardmaken), of dat je het aanneemt omdat hij jou de meest waarschijnlijke oorzaak lijkt.

Wat heeft jouw ex overigens te winnen bij het lezen van je emails?
Oh een keylogger, dat zou nog wel eens kunnen. (overigens vraag ik me nog steeds af waarom dan).

Ehm , ik zou heel drastisch mijn PC opnieuw installeren (het OS dus). En daarna pas een nieuwe account aanmaken.

Maar als je iets kunt vinden op je PC, als bewijs zeg maar, kun je dan iets? Zoals aangifte doen? Tis op zijn minst inbreuk op je privacy, en misschien nog veel erger.
,,
Je zou eens kunnen kijken welke processen er allemaal actief zijn. En die desnoods allemaal even googelen, wat er wel en niet systeemtechnische zaken zijn.
Ik ben totally not into digi. Dank voor alle bijdragen. Dat keyloggerverhaal (btw,geen idee wat dat is) zou wel eens helemaal waar kunnen zijn. Hij heeft ook een nieuw hotmailadres (ter vervanging van) ontoegankelijk gemaakt.

De antwoorden op de controlevragen die ik had ingevoerd waren totaal onbekend bij ex.

Haha, toen ik de vraag kreeg: Hoe heet je vlieg? Dacht ik nog: dit kan echt niemand weten.

Ik kreeg dus bij de tweede poging tot herstel totaal andere controlevragen.

Ik heb een digiwinkeltje dichtbij. Ga ik vandeweek ff langs. Denk idd dat opnieuw installeren de oplossing is.
Een keylogger is een programmaatje dat alles onthoudt wat jij intypt en dit dan bijvoorbeeld doormailt naar een bepaald adres. Je ex bijvoorbeeld. Als hij dat geinstalleerd heeft kan hij ook nu met je meelezen.
Hoi ex. Lekker bezig?
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven