De Kardashians soap
woensdag 27 oktober 2010 om 20:09
Ik vond Kim (en haar zusters) voordat ik een aflevering had gezien altijd wel leuk overkomen. Maar sinds ik ze dus in die reallifesoap heb gezien.....
Laat ik het zo zeggen, ik heb met kromme tenen zitten kijken.
Wat een verwende nesten. Bah.
Die Bruce,Kris, vond ik wel sympathiek overkomen.
Maar ik wens jullie wel veel kijkplezier hoor.
Laat ik het zo zeggen, ik heb met kromme tenen zitten kijken.
Wat een verwende nesten. Bah.
Die Bruce,Kris, vond ik wel sympathiek overkomen.
Maar ik wens jullie wel veel kijkplezier hoor.
Ik heb geen motto.
woensdag 27 oktober 2010 om 20:14
Nee, de Kardashians zijn niet zo leuk... Ik vond the girls next door (over de vriendinnetjes van Hugh Heffner veul leuker (en ook op E!). Ook haske gemaakt natuurlijk, maar een stuk beter te pruimen (de oude series met Holly, Bridgit en Kendra)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 27 oktober 2010 om 23:53
quote:shahla schreef op 27 oktober 2010 @ 14:21:
Beetje overdreven om te zeggen dat ze nu niet meer mooi is. Ja, ze heeft aan zichzelf gesleuteld. Who cares. Ze is nog steeds mooi, vind ik. Er zijn veel erger gevallen van 'plastificatie'.
Ik kijk er ook naar en ik weet wel waarom. Het is gewoon simpel verstand op nul (leed) vermaak. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik vind het overdreven (bijna) acting oppervlakkig e.d. gedrag wel grappig. Heerlijk commentaar leveren terwijl je kijkt. Niks mis mee.Beetje overdreven? Who cares!!
Beetje overdreven om te zeggen dat ze nu niet meer mooi is. Ja, ze heeft aan zichzelf gesleuteld. Who cares. Ze is nog steeds mooi, vind ik. Er zijn veel erger gevallen van 'plastificatie'.
Ik kijk er ook naar en ik weet wel waarom. Het is gewoon simpel verstand op nul (leed) vermaak. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik vind het overdreven (bijna) acting oppervlakkig e.d. gedrag wel grappig. Heerlijk commentaar leveren terwijl je kijkt. Niks mis mee.Beetje overdreven? Who cares!!
donderdag 28 oktober 2010 om 08:24
donderdag 28 oktober 2010 om 14:20
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:48
Met name zijn strakke huid denk ik, maar waar Nikki deze te "danken" heeft aan een aantal onfortuinlijke ongelukken, lijkt het bij Bruce alsof zijn huid op knappen staat. Deze man was mooi oud geworden zonder allerlei ingrepen. Maar ja, de druk van Hollywood.....
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
woensdag 16 februari 2011 om 06:18
Nee, ik kijk het niet en La Vie heeft gelijk. In 2006 was ze al niet echt mooi meer. Die tieten had ze toen al laten doen. Dat geeft niet, maar het was vroeger een mooi meisje. Ze is nu pas 30, maar op die foto uit 2010 ziet ze eruit als een 40-jarige.
Nee, ik haal het er niet bij, maar aan haar hoofd is ook wel het e.e.a. gedaan en het is er niet beter op geworden.
Nee, ik haal het er niet bij, maar aan haar hoofd is ook wel het e.e.a. gedaan en het is er niet beter op geworden.
maandag 17 oktober 2011 om 12:35
Ik wil even dit onderwerp uppen om niet een nieuwe aan te hoeven maken... Ik kijk deze soap ook heel graag, en mijn vraag is nu, wanneer komt op E! de bruiloft van Kim?? Er staat dat dit gisteren en vandaag zou komen, maar bij ons is dat dus niet het geval volgens mij.... Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes!
Alvast bedankt!
Groetjes!
maandag 17 oktober 2011 om 12:51