37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 16 oktober 2011 @ 23:26:

Ach gossie ben je kwetsbaar vandaag, wil je erover praten?

Beter van niet, ik wil je avond niet verzieken!

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Nee dat ben ik beslist niet met je eens Palanja. Ik ben wel degelijk oprecht geïnteresseerd in vrouwen en zie ze niet louter als speelgoed want dat is echt respectloos. Ik vind meerderen gewoon leuk. Waarom zou ik me moeten beperken tot 1 vrouw? Als dat nou eenmaal mijn levenswandel is? Dat heeft niks met oppervlakkig zijn te maken, want dat ben ik integendeel. Ik ben weliswaar zeer sexueel gedetermineerd, maar heb het graag ook over allerlei diepzinnige onderwerpen met vrouwen, of over films, cultuur etc. Dus ik zoek wel degelijk [ook] de inhoud op met een dame. Er is heel veel leuks en interessants dat je met een vrouw kunt delen. Er zijn ook dingen die ik gewoon niet met mannen bespreek en juist wel met vrouwen :D Ik was er ook al gewoon heel erg vroeg bij wat vrouwen betreft, voetbalde bijvoorbeeld nooit op de basisschool maar was bezig met meisjes. Laat al die andere jongens maar ballen, ik was liever bezig met zoentjes krijgen en geven, kontjes voelen, dat soort dingen :D En heerlijk dat kinderlijke "geroddel" over van 'die heeft verkering met die'. Geniaal :D
Ik beweer ook niet dat jij oppervlakkig bent en ook niet dat je dates dat zijn.

In mijn twintiger jaren heb ik 'in een bepaald circuit gezeten' waardoor ik veel aandacht van vrouwen kreeg.

Je zou kunnen zeggen dat ik Sjakie in de chocoladefabriek was.

Ik weet ook precies waar je het over hebt; ik had verschillende 'relaties'en ze wisten allemaal dat ze niet de enigen waren,soms kenden ze elkaar en dat leverde geen problemen op.

Heb ik eigenlijk nooit gehad in die tijd, waarschijnlijk omdat ik 1 gouden regel had; geen vrouwen van andere mannen.

Dat neemt allemaal niet weg dat wanneer je iets hebt met 1 vrouw en daar 'je polygamie' voor opgeeft, dat zo uniek is dat alles wat er daarvoor gebeurt is als ontoereikend ervaart.

Maar goed, misschien denk je van niet en gebeurt het je nooit.

Ik hoop voor jou van wel..
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Ok, wat bedoelde je dan precies met 'oppervlakkig'? Gewoon het niet teveel diepgang hebben zeg maar?

Ja idd, dat doe ik ook niet. Alléén vrouwen die single zijn, en alles van begin af aan duidelijk, en met wederzijds goedvinden en zo. Vrouwen die al bezet zijn zijn heilig. Dat mag gewoon echt niet (Gij zult niet begeren de vrouw van uw naaste, maarja, hoor mij dan met mijn polygame mentaliteit, lol. Maar zonder gekheid, je blijft van een vrouw die bezet is helemaal af).

Wat is dat 'iets hebben' met 1 vrouw dan? Definieer dat eens in jouw visie? Want ik heb dat dus met meerdere vrouwen en zou niet anders willen. Het begrip 'relatie' is denk ik ook heel subjectief, dat is niet voor iedereen hetzelfde en in the eye of the beholder. Ik vind vrouwen echt veel te leuk en heb er gewoon veel lol in om steeds nieuwe vriendinnetjes te maken. Ben nou eenmaal een vrouwengek!

Waarom hoop je voor mij van wel? Ik ben happy zoals ik nu ben hoor :D
Met de oppervlakkigheid bedoel ik de band die je met iemand hebt.

Uiteindelijk zal de vrouw in kwestie zich nooit helemaal aan jou geven, omdat ze weet dat er uiteindelijk geen toekomst in zit.

Dus blijft er altijd een mate van oppervlakkigheid.

Verder moeten we er niet te diep op in gaan, denk ik.

Dit soort dingen hoef je niet dood te analyseren, geniet er van.

Waarom ik het voor je hoop?

Zie alinea 1.

Valt niet uit te leggen, alleen te ervaren.

Hm, interessante posts van Sexysexual.

Op de middelbare school probeerde ik ook aan te leggen met meisjes. Als er zoveel meisjes achter me aan leken te lopen, dacht ik: Nou, voor verkering hoef ik slechts het leukste meisje uit te kiezen, zoals dat nu voor vrouwen geldt: Op een aantrekkelijke vrouw komen meerdere mannen af, en zij hoeft slechts te kiezen, en de andere mannen af te slaan. Alleen was er geen enkel meisje echt geïnteresseerd in mij. Ik had ook een pestverleden, dus dat was allemaal niet gemakkelijk. Ik had voor een zeer lange tijd de vrouwen de rug toegekeerd. Het liefst zou ik weer ongedwongen met vrouwen omgaan, maar het autisme is een sta-in-de-weg, en ik heb nu veel minder lef dan vroeger. Vroeger zocht ik veel meer contact met meisjes, gewoon omdat ik meer lef had, en ik werkelijk de illusie had dat ik extreem aantrekkelijk was. Maar ja... hoogmoed komt voor de val. Ik was dan ook erg, erg diep gevallen.
World of Warcraft: Legion
Ik ging ook om met mannen zoals SexySensual, maar inderdaad. Het was alleen spielerei, en ik liet zulke mannen niet in mijn hart komen.
Waarom ben je zo veranderd Hans? Je komt op mij over als iemand die normaal kan functioneren, met een goede tot hoge intelligentie. Waarom is het stukje autisme zo'n sta in de weg? Je date dus ook niet en zo? En wat dat zij hoeft slechts te kizen betreft, tsja, de kunst is juist om 'Top Dog' te zijn. Die anderen zijn pretenders, jij bent degene die ze moet hebben ;) Wat ik bijvoorbeeld weleens doe is een chick gewoon voor de neus van een ander wegkapen wanneer hij een praatje met haar maakt, dan zeg ik gewoon 'excuse me' leg me arm om haar heen en dirrigeer haar nadrukkelijk een andere kant op. Hij staat met z'n mond vol tanden, en die chick is positief overrompeld van de door mij bewezen dergelijke lef :D 9 van de 10 vrouwen vind dat geweldig leuk. Je moet laten zien dat jij dominant bent en de meeste charme hebt. Er zijn geen andere mannen, alleen maar vrouwen. Snap je?

En dat is het ook precies Zammm, je moet het zien als meisjes willen wat en jongens willen wat hé...
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 14:08:

Waarom ben je zo veranderd Hans? Je komt op mij over als iemand die normaal kan functioneren, met een goede tot hoge intelligentie. Waarom is het stukje autisme zo'n sta in de weg? Je date dus ook niet en zo? En wat dat zij hoeft slechts te kizen betreft, tsja, de kunst is juist om 'Top Dog' te zijn. Die anderen zijn pretenders, jij bent degene die ze moet hebben ;) Wat ik bijvoorbeeld weleens doe is een chick gewoon voor de neus van een ander wegkapen wanneer hij een praatje met haar maakt, dan zeg ik gewoon 'excuse me' leg me arm om haar heen en dirrigeer haar nadrukkelijk een andere kant op. Hij staat met z'n mond vol tanden, en die chick is positief overrompeld van de door mij bewezen dergelijke lef :D 9 van de 10 vrouwen vind dat geweldig leuk. Je moet laten zien dat jij dominant bent en de meeste charme hebt. Er zijn geen andere mannen, alleen maar vrouwen. Snap je?

En dat is het ook precies Zammm, je moet het zien als meisjes willen wat en jongens willen wat hé...

*Palanja grinnikt*

Kom er maar in, Dames!

Waarom ben je zo veranderd Hans? Je komt op mij over als iemand die normaal kan functioneren, met een goede tot hoge intelligentie. Waarom is het stukje autisme zo'n sta in de weg?

Ik ben veranderd vanwege zelfbehoud. Met hoge intelligentie en autistisch zijn bereik je niet zo veel in deze maatschappij. Je moet t.o.v. vrouwen heel sociaal zijn, en dat ben ik niet. Ik probeer het wel, maar dat is gewoon niet voldoende. Er zullen altijd mannen zijn die "beter" zijn.

Ik had vooral lef, omdat ik naïef was. Ik geloofde alles, wat ze tegen mij zeiden, ook dat ik erg aantrekkelijk was. Ik zal die illusie niet zo gauw weer opnieuw hebben.

quote:Je date dus ook niet en zo? En wat dat zij hoeft slechts te kizen betreft, tsja, de kunst is juist om 'Top Dog' te zijn. Die anderen zijn pretenders, jij bent degene die ze moet hebben ;) Wat ik bijvoorbeeld weleens doe is een chick gewoon voor de neus van een ander wegkapen wanneer hij een praatje met haar maakt, dan zeg ik gewoon 'excuse me' leg me arm om haar heen en dirrigeer haar nadrukkelijk een andere kant op. Hij staat met z'n mond vol tanden, en die chick is positief overrompeld van de door mij bewezen dergelijke lef :D 9 van de 10 vrouwen vind dat geweldig leuk. Je moet laten zien dat jij dominant bent en de meeste charme hebt. Er zijn geen andere mannen, alleen maar vrouwen. Snap je?Weleens afgevraagd wat die andere jongen zou kunnen vinden als jij "zijn" meisje of vrouw stal?
@Hans,

De vraag stellen is hem beantwoorden.

Herkenbaar verhaal, en inderdaad, ik denk in zo'n geval ( als de meneer in kwestie ook de looks heeft natuurlijk), wow, die vent neemt de touwtjes in handen. Goed zo.

Maar het moet er niet te dik bovenop liggen. Hij moet het wel charmant en subtiel aanpakken...
Inderdaad...quote:palanja schreef op 17 oktober 2011 @ 16:29:

@Hans,

De vraag stellen is hem beantwoorden.

Ook de vraag: "Waarom ben je zo veranderd Hans? Je komt op mij over als iemand die normaal kan functioneren, met een goede tot hoge intelligentie. Waarom is het stukje autisme zo'n sta in de weg?" werd door dezelfde Sexysexual beantwoord. Ik had dus het nakijken... anderen waren sociaal handiger, dus ik had het nakijken. En helaas dat geldt nu nog.

M.a.w., Sexysexual, waarom stelde jij die vraag, terwijl jij wist dat jij slimmer af kon zijn van jongens die wat minder handig waren?
quote:sexysexual schreef op 16 oktober 2011 @ 23:32:

Nee dat ben ik beslist niet met je eens Palanja. Ik ben wel degelijk oprecht geïnteresseerd in vrouwen en zie ze niet louter als speelgoed want dat is echt respectloos. Ik vind meerderen gewoon leuk. Waarom zou ik me moeten beperken tot 1 vrouw? Als dat nou eenmaal mijn levenswandel is? Dat heeft niks met oppervlakkig zijn te maken, want dat ben ik integendeel. Ik ben weliswaar zeer sexueel gedetermineerd, maar heb het graag ook over allerlei diepzinnige onderwerpen met vrouwen, of over films, cultuur etc. Dus ik zoek wel degelijk [ook] de inhoud op met een dame. Er is heel veel leuks en interessants dat je met een vrouw kunt delen. Er zijn ook dingen die ik gewoon niet met mannen bespreek en juist wel met vrouwen :D Ik was er ook al gewoon heel erg vroeg bij wat vrouwen betreft, voetbalde bijvoorbeeld nooit op de basisschool maar was bezig met meisjes. Laat al die andere jongens maar ballen, ik was liever bezig met zoentjes krijgen en geven, kontjes voelen, dat soort dingen :D En heerlijk dat kinderlijke "geroddel" over van 'die heeft verkering met die'. Geniaal :D

Ook een wonderlijke wijze hoe jij jouw bindingsangst voor jezelf probeert goed te praten

quote:palanja schreef op 17 oktober 2011 @ 14:28:

[...]

*Palanja grinnikt*

Kom er maar in, Dames!Nou nee bedankt..., Misschien wil iemand anders?
Hans Interesseert me geen jota..... Is alleen maar een teken van hun inferioriteit :D Ze doen blijkbaar dus iets niet goed waardoor die chick wegloopt met mij :P En doet ze dat niet, dan is het gewoon chick over de schouder, en laat haar maar gillen en spartelen met d'r beentjes, rok omhoog en billenkoek geven die hap :D

Maar voor jou vind ik het wel klote hoor, want volgens mij ben jij wel een goeie vent. Als ik je real life zou kennen zou ik je zo'n streek niet flikken.

Zammm Ja precies. Ik hou het wel altijd leuk, en speels en subtiel en zo. Niet dat kwallerige zeg maar. Denk maar aan Good Old Fashioned Loverboy, van Queen Heerlijk nummer ook trouwens, jasje dasje de deur uit, hoed op, ff op je vestzakhorloge de tijd bekijken, big smile, en de bloemetjes buiten gaan zetten :D Dat idee krijg ik er altijd bij.

Xaqllie Hahahahahaha :D Je blijft die bindingsangst maar volhouden hé?

Jij mag Palanja volgens mij niet zo hé? Wat is dat toch tussen jullie twee, ik zag dat er gisteravond ook al een catfight was :D Wees eens een beetje lief voor elkaar
Catfight??? Palanja is naar mijn weten een gast.
Maar je hebt toch ook last van bindingsangst.

Ik ben heel lief hoor.

Ja een gast is ie
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 18:22:

Jij mag Palanja volgens mij niet zo hé? Wat is dat toch tussen jullie twee, ik zag dat er gisteravond ook al een catfight was :D Wees eens een beetje lief voor elkaar Een klein forumrelletje? Sommigen zijn erg nieuwsgierig, en dan heeft zo'n topic binnen de kortste keren tientallen pagina's.
Zammm ik weet dat Palanja een man is, maar ik noemde het ff voor de gein een catfight omdat we hier officieel op een vrouwenforum zitten Vinden jullie [chicks] het trouwens niet irritant dat er zich hier ook allerlei kerels aandoen? Als je dat als vrouw op een mannenforum doet krijg je denk ik meestal hele afgestompte vermaningen zoals 'ga's aan de vaat!' of zo.

Xallie Waarom beweer jij dat toch?? :D Ik heb helemaal geen bindingsangst, eerder verlatingsangst :P (nee gekheid).

Hans Ok.
Ik denk dat jij gewoon nog ff een chickie moet gaan scoren als je staat te hangen om na afloop ff lekkuuh te gaan batsen, duuuhhh
'Cat' fight met Xallie?

Gisteren iets 'uitgevochten' !??

Nou heb ik regelmatig aanvaringen op dit forum.

Maar nu ben ik me van geen kwaad bewust.

Heb ik iets gemist?
Nou, Sxsnsl, ik ben eigenlijk wel blij dat er hier ook mannen komen, dat maakt de discussie wat scherper.

Anders wordt het zo'n kippenhok.
Nee wij gaan toch heel leuk met elkaar om he Pal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven