Een beetje gênant

17-10-2011 21:09 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit alweer een paar dagen met iets in mijn hoofd,, het zit zo; 6 jaar geleden heeft mijn (ex) vriend met zijn mobieltje fotos van mij genomen waar ik met een blote torso op sta.. Wij zijn inmiddels al 3 jaar (op een vriendelijke manier) uit elkaar gegaan.. We hebben ook al jaren geen contact meer. Ik had vlak na het mkn van de foto's er al spijt van.. Omdat ik bang was dat hij zijn mobieltje kwijt zou rkn en iemand zijn beveiligings code zou kraken en bij mijn foto's zou komen.. Hij wilde ze toen niet verwijderen omdat hij zei dat ik me aanstelde omdat hij toch een code had voor de foto's .. Nu zijn we 6 jaar verder en hij heeft inmiddels een nieuwe vriendin en 2 kinderen.. Maar de laatste paar dgn knaagt het toch wel weer aan me, stel dat zijn vriendin zijn oude tel pakt en zijn code weet te raden en bij mijn fotos komt.. dat zou ik echt rampzalig vinden.. Stel ik me nu aan?? Ik lig er echt al een paar avonden wakker van hoe stom het ook klinkt
Denk je dat hij een mobiel van 6 jaar geleden überhaupt nog heeft? En zo wel, denk je dan dat hij die foto's nog heeft, denk je echt dat hij daar nog geinteresseerd in is, terwijl jij allang geen deel meer van zijn leven uit maakt? Ik denk het niet.
Ik denk dat je je hier echt niet meer druk over hoeft te maken hoor! In jouw geval: worst case scenario: vriendin vindt telefoon en foto's, ze lachen er om/ hebben er ruzie over/ doet er niks mee.... en het is weer vergeten.
ik denk dat hij die foto's allang gewist heeft / die telefoon allang niet meer heeft / jij het ergens wel fijn zou vinden als die foto's nog belangrijk voor hem waren.
Je staat alleen met je blote borsten erop?

Dat valt dan toch wel mee?

Als je nou met je benen wijd in full close-up erop zou staan, kan ik mij je slapeloze nacht voorstellen, maar nu vind ik eigenlijk dat jij je behoorlijk aanstelt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik denk dat je je niet al te druk hoeft te maken... Als jouw ex al iets minder leuks met die foto's had willen doen, dan heeft hij daar alle gelegenheid tot gehad toch? En als zijn vriendin de foto's zou vinden, dan ziet ze wanneer de foto's genomen zijn en dus ook dat dat tijdens jullie relatie is geweest.... Toch?
Mkn, rkn, dgn?? Zijn je a en e stuk ofzo?

Ik zou me r niet drk om mkn. Hij is al wel wt vrdr in zijn lvn en ws denkt hij niet eens mr aan die pics.
quote:calvijn1 schreef op 17 oktober 2011 @ 21:12:

Je staat alleen met je blote borsten erop?

Dat valt dan toch wel mee?

Als je nou met je benen wijd in full close-up erop zou staan, kan ik mij je slapeloze nacht voorstellen, maar nu vind ik eigenlijk dat jij je behoorlijk aansteltPffff...Ja, dat is een groot verschil! Haha...
gwn even bellen. Ws heeft hij ze al lang niet mr op zn tel staan.
Misschien heeft hij ze al lang op internet gezet! En sta je nu al jaren op tientallen exgirlfriendsites ofzo. Je weet het niet. Als ik jou was zou ik me er maar niet druk om maken. En vooral geen blootfoto's meer maken!
@vivastef: nee ik denk niet dat hij ooit nog aan me denkt of dezelfde tel heeft.. Maar dat hij ze heeft bewaard als ' trofee' en dat zij die foto's uit boosheid op internet zet ben ik echt bang voor..
quote:nadine1983 schreef op 17 oktober 2011 @ 21:14:

@vivastef: nee ik denk niet dat hij ooit nog aan me denkt of dezelfde tel heeft.. Maar dat hij ze heeft bewaard als ' trofee' en dat zij die foto's uit boosheid op internet zet ben ik echt bang voor..Als iemand met een goede relatie en 2 kids zich daar mee bezig zou houden is het wel een erg sneu persoon. En als je ex denkt dat zijn nieuwe vriendin hier boos over word, dan laat ie ze vast niet aan haar zien ofzo.
Dt s lchn zg!
Na 6 jaar zou ik me niet meer druk maken. Grote kans dat hij die telefoon al lang niet meer heeft en hij de foto's gewist heeft.

Voor de zekerheid zou ik niet beroemd worden

@vivastef: nee ik denk niet dat hij ooit nog aan me denkt of dezelfde tel heeft.. Maar dat hij ze heeft bewaard als ' trofee' en dat zij die foto's uit boosheid op internet zet ben ik echt bang voor..

Een foto van een paar tieten als trofee. Ja vast. Want? Jij bent geweldig?

Jullie gingen vriendschappelijk uit elkaar zei je eerder, wat moet ie dan boos zijn? Neem een leven, dan hoef je je hoofd niet te breken over dit soort onzin. (Ben jij 28???)
Waarom zou hij dat na 6 jaar nog willen :S Daarbij, alleen blote borsten......ik zou me er niet zo druk om maken.
quote:Ivetje schreef op 17 oktober 2011 @ 21:16:

[...]

Als iemand met een goede relatie en 2 kids zich daar mee bezig zou houden is het wel een erg sneu persoon. En als je ex denkt dat zijn nieuwe vriendin hier boos over word, dan laat ie ze vast niet aan haar zien ofzo.Ja, precies! Niet druk maken, er is niets aan de hand...
Het is trouwens helemaal niet een beetje genant hoor schat. Het is hooguit een beetje bedtijd voor je.
Mijn eerste gedachte is ook: waarom zou hij een telefoon van 6 jaar oud nog hebben? Maar ja, hij kan ze natuurlijk ook op zn pc gezet hebben. Daar zou ik me meer zorgen over maken dan over die telefoon.

Maar joh, hij zit inmiddels in een hele andere situatie.
quote:Madhe schreef op 17 oktober 2011 @ 21:17:

[...]

Ja vast. Want? Jij bent geweldig?

Jullie gingen vriendschappelijk uit elkaar zei je eerder, wat moet ie dan boos zijn? Neem een leven, dan hoef je je hoofd niet te breken over dit soort onzin. (Ben jij 28???)

@madhe...

Ik kom meerdere reacies tegen van hou, bij meerdere topics... Waarom zo lachen? Negatief beantwoorden?... Zit je niet lekker in je vel?...

Iedereen mag toch een verhaal schrijven of een vraag stellen?? Als je denkt 'wat een onzin', verlaat dan het topic... Opbouwende kritiek of hulp is fijn, niet uitlachen of zulke idiote halve one-liners...

En ja....jij mag zeggen wat je wilt... dat is niet het punt.. gaat erom wat en hoe je het zegt...
Ja hè ik maak me vast druk om niks! Ik weet dat ik echt gek klink.. Ik vind blote borsten al echt rampzalig btw..! Ik heb een vriend met een 'publieke' functie en ik zou het gewoon heel erg vinden als hij zich ooit zou moeten schamen voor mij..

@vivastef: nee ik denk niet dat hij ooit nog aan me denkt of dezelfde tel heeft.. Maar dat hij ze heeft bewaard als ' trofee' en dat zij die foto's uit boosheid op internet zet ben ik echt bang voor..Sorry hoor, maar doe even niet zo dramatisch
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:lotus74 schreef op 17 oktober 2011 @ 21:22:

[...]

@madhe...

Ik kom meerdere reacies tegen van hou, bij meerdere topics... Waarom zo lachen? Negatief beantwoorden?... Zit je niet lekker in je vel?...

Jawel hoor, ik zit goed in mijn vel. En negatief vind ik mezelf niet. Zo kan ik wel overkomen, dat klopt. Verder ben ik best wel aardig.

Iedereen mag toch een verhaal schrijven of een vraag stellen?? Als je denkt 'wat een onzin', verlaat dan het topic... Opbouwende kritiek of hulp is fijn, niet uitlachen of zulke idiote halve one-liners...

Ik lach niemand uit hoor, waar denk je dat te zien?

En als jij mijn berichten idiote halve one-liners vindt; rechts bovenin zit de negeerknop.

En ja....jij mag zeggen wat je wilt... dat is niet het punt.. gaat erom wat en hoe je het zegt...Oke, genoteerd.
tja dat is een risico wat je loopt als je zulke foto's an jezelf laat maken. Of het na zes ja nog een reële angst is ?

mwah lijkt mij sterk, aan de andere kant dan heb je wellicht straks een nog foto van je pronte borstjes voor als je later oud bent en last hebt van de zwaarte kracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven