Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Heb dr kleding ook allemaal alweer gewassen voor zekerheid. Nu afwachten waar het van komt
Oh ja, Duuv: doe wat je goed lijkt! Het is jouw lijf, jouw gevoel. Hoop dat bv nog beter gaat lopen en S langer "tevreden" zal zijn zodat je niet kapot gaat aan het vake voeden!
Murron: geen idee of vk je ook eerder stript... Denk het niet, maar je kunt het altijd vragen. Vervelend dat je niet meer kunt genieten... Hopelijk duurt het niet te lang meer!
oef, zware laatste loodjes, murr

en ik ben een geduldig mens.. hoewel... ik heb nu eigenlijk wel zin om zijn jeans-tuinbroek aan te trekken, vind ik zo poepig bij zo'n waggelend kindje... maar die is nog even iets te groot (pijpen omslaan! )
duuv, hoest vandaag met jou en S?
Oh, H heeft een spijkertuinrokje, die is ook zo
pica, gw?
ik vind dat echt tot max 4 jaar leuk, daarna kan het echt niet meer.
Ze heeft hem nog maar 2x aangehad en hij ligt nu in de was... nog geen foto volgens mij

(en maar tot 4 jaar? Ik voel me altijd übersexy in mijn tuinbroek )
Ik kan me herinneren dat tuinbroeken mega hip waren toen ik 11 was. Heb er toen veel in gelopen. Blauw/creme geruit was ie
Ik ga lekker slapen. Trusten!
Nou ik was een alto en liep tot mijn 16e in een spijkertuinbroek....
Murron, vk wilde mij met 40 wk en 2 dagen strippen, heb toen zelf gezegd dat ik t nog niet nodig vond, en uiteindelijk met 40 weken en 5 dagen gestript. Vraag is vooral of ze al eerder kunnen strippen, ipv willen...
Jakkes deb dat man ziek is. Echt hopen dat hij je niet aansteekt. Heeft ie wat verkeerds gegeten misschien?

Leuk al die nieuwe kleren moom!

Hey beck, herkenbaar. Was ook alto en liep ook veel in tuinbroeken

Ik vind tuinbroeken bij oudere kinderen ook niet meer echt leuk.

Murron: pittig die laatste loodjes. Op z'n langst nog 2,5 week. als ze er dan nog niet is, kun je vast gestript worden. Nog even doorzetten meissie! Ik hoop natuurlijk dat ze zich eerder aankondigt!
Murron: oef, de echte laatste loodjes nu! Wbt strippen, geen idee eigenlijk. Volgens mij kunnen ze niet zomaar strippen.. Ehmm Hus verwoord het wel goed geloof ik..

Spijkertuinbroek, heb ik hier voor T ook, maar die is mt 104, kan ze nog lange niet aan!

Die tijd kan ik me ook nog herinneren, dat ze zo in waren, had er zelf ook 2 toen, veel gedragen, maar achteraf denk ik wel es... pffff, vond je dat mooi toen??

Zo, man hangt inmiddels niet meer boven t toilet.. Voelt zich nog wel slap en lamlendig... Veel hoofdpijn, snotteren en overal spierpijn... Gewoon een flinke griep denk ik zo.

T hoest ook de hele avond al regelmatig in haar slaap.. Ze heeft een beetje een klam voorhoofdje.. Even in de gaten houden maar.. Kan ook komen omdat ze nu in een iets dikkere pyama en iets dikkere slaapzak ligt.. (ze was zo koud de afgelopen morgens...)

Zo, ga nu slapen, morgen weer werken.

Slaap lekker allemaal!
kijk nooooou.... klikkiedoen
ooooooh, en deze MOET Atje natuurlijk hebbuh!!!!!!!!

haha aan het shoppen moom?

Vind die slofjes wel schattig!
ja, zit te kijken of ik wat duplo wil kopen in de 3-2 actie bij toysxl... zodat ik iets voor 5/12 heb en wellicht ook alvast voor zijn verjaardag (denk sterk aan een treinset).
11 uur... hmm... laat ik maar gaan slapen.
EBP nog geen seconde geslapen
Hoe komt het moom?

Hier wordt ik ook af en toe echt schijtziek ( ok ok mag het niet zo zeggen) van het vroege opstaan van N. Ben er zo klaar mee. Nu plant ik r gewoon voor de tv om nog even te liggen en te douchen
A aan het rellen moom?

Becky, je mag je frustratie best eens uiten, ik kan het me wel voorstellen in ieder geval dat je niet staat te springen als ze zo vroeg alweer wakker is. Dus ook voor jou een

Hier kon ik zelf gisteravond niet in slaap vallen en dan gaat helaas mijn wekker wel alweer om 6 uur, pfff, wanneer is het weer vrijdag?
Half vijf was ie uiteindelijk stil! voel me nu zo verrot..
Ik vind 4 jaar nog best oud voor een tuinbroek haha!!

Murron, kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent nu! Maar helaas heb je het zelf niet in de hand en zul je geduldig moeten afwachten! Sterkte!!

Duuf, hoe is het met jou en S nu? Ik zal maar geen tips geven, ik denk namelijk dat ik bij een volgende dat hele bv gedoe eens lekker aan mij voorbij laat gaan. Maaaaar, jij moet doen waar jij je goed bij voelt.

Moom, wat is er aan het handje?

Hey, zwangere Kath!!! Gaaf hè weer zo'n kleintje in de buik. En ook gewoon even zo tussendoor heb ik het idee. Ach, nog een maand of 8 om aan het idee van 2 kindjes te wennen!

Hus, hoe is het nu met R?

Beck, jij mag je frustratie hier best neerplempen hoor! Ik vind het ook zo knap dat jullie al een beetje voor een 2e gaan! Denk goed aan jezelf hè? Enne, mooie foto's op fb hoor.

En nu ga ik stoppen, even krantje lezen in de trein. Doeiiiiii

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven