Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 11 februari 2008 @ 20:20:

Niet visualiseren, niet visualiseren, niet visualiseren....shit te laat. Zie Amaliaman met doekjes voor me Haha met van die kleenex om z'n pony (zo noemt Mart z'n piemel)
Pony Wat een opschepper
In het Engels is het niets voor niets hung like a horse

nou met die praatjes en plaatjes van jullie krijg ik wel enooooorme zin zeg!
Star.

Waar is Bridge eigenlijk? Zou ze dan toch HET amalia-advies opgevolgd hebben?
Meteen vent besprongen

Nou vooruit, leuker plaatje dan zoeken...
Waar is AMALIA? Is de knoop er aan het uithalen?
was ff wat anders aan het doen, vriend moest even op msn. maar ga nu naar bed, boek lezen... trusten weer!
Ja ja, ff wat anders
Hi!

Hmmm nog geen Brigdebeebje? Heeft ze vent over kunnen halen voor een potje sex? Hier heeft het in ieder geval geholpen!

Go Bridge!!!
En... meld... Na een rustige nacht wederom geen nieuws... maar ik zeur niet hoor, zou niet durven om nu nog te zeuren...
Morguh,

Gezellig gekletst hier :-)

Bridges, hup, hup, hup, de dag is net begonnen.....

Ik wil wel weer een keer op kraamvisite

Juud, ik ben ook niet zo goed in het 'netjes afhandelen' van een afspraak die ik dan niet wil. Meestal zeg ik gewoon dat ik er geen zin in heb, heel direct, soms niet erg tactisch maar het is dan wel duidelijk.

Ha, een konijn! Plaatje?

Jin, hoe is het?

Compu, gehoorapparaatje al terug?

Mickey, laat je nog eens wat van je horen? Hoe was de verjaardag van Sam?

Goed ga weer, vent is nog thuis, ik moet er nog steeds aan wennen. Hij zit nu beneden, wel handig want Lianne kan ik nu beneden laten. Maar ik kom nergens aan toe, dus zou het goed zijn als hij 'gewoon' aan het werk gaat. Over drie weken is zijn proeftijd voorbij en is 'ie voor half acht de deur uit.
Pfff heb net even via cd-rom terug gelezen van twee jaar geleden toen ik ging bevallen... Ben er helemaal emo van! Bijzonder hè...
Hallooooow Bridgebeeb, kom er maar uit nu hoor.....
Mamax (en anderen) jij had laatst een keer zo'n leuke site met allemaal oud-hollandse spulletjes, waar je ook dat cape-je had gekocht voor Roos. Heb jij die link toevallig voor mij?

Ik ben wat ideeen aan het verzamelen voor de nieuwe kamer van Jonathan. Ik wil 1 wand een foto van de zee, strand met een boot (had een leuke gezien op www.fotomuur.nl) en dan de rest behangen met delftsblauw bovenrand en wit of donkerblauw onderrand. Dus een combinatie zee en oud hollands. Maar ik zoek nu een beetje accesoires enzo. Iemand goede site tips?

(ik doe dit thema omdat Jonathan zo gek is op zee en water en de kleuren zijn rustgevend).
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, www.bibelotte.nl bedoel je. Klinkt leuk Jonathan z'n kamer! Ik ben nog steeds zoekende voor Max.

Ga weer van het mooie weer genieten, kwam alleen even checken of de bridgebeeb al buiten was komen spelen.

voor jullie allemaal!
Mal, ik heb even geen inspiratie, maar klinkt leuk die kamer!

Net heeft oudste zoon een ecg en een echo gehad van zijn hart. Er zit inderdaad een hartruis, maar die is niet erg. Als hij een jaar of zestien is moet het weg zijn. Toch een opluchting alhoewel ik er niet heel erg mee bezig was.

En morgene en afspraak om kennis te maken met de Kindergarten (kruising tussen creche en kleuterschool). Spannend! Ik hoop vanaf augustus. Helaas kan het hier alleen vijf degen per week. Ik heb wel gekozen voor halve dagen. Vijf hele dagen vind ik te veel.
Mamax, bedankt! Die site bedoelde ik. Ben nu wat sfeerplaten aan het maken, dan kan ik straks makkelijk alles uitzoeken. Zoiets als dit wil ik in onze slaapkamer:

Jinny, wat een opluchting dat het verder niks ergs is. Vond Thomas het niet vervelend, de onderzoeken?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai Jin, ondanks de bevestiging van een hartruis wel goed nieuws. Dat is mooi. Blijft hij wel onder controle?

Succes met kennis maken op de Kindergarten (doet me gelijk aan die film met Arnold Schwartzenegger denken, hi, hi).

Mal, lekker bezig met (in gedachten) inrichten van je huis. Leuk!

Ik ga thee zetten en nog wat repeteren voor vanavond.

Gezellige middag nog meiden.
http://www.madeinholanda....5af5b9865b8bcb23f32ec4dca

Is ook een leuke, allemaal oud Hollandsche dingetjes
Mooi Jinny, gelukkig maar!!
Ik heb hier een heel zielig kind met spreidbroek

Hoeft ws maar 2 1/2 tot 3 mnd.

Ik typ nogal lastig met 1 vinger en huilend kind, maar wilde het even laten weten.

En Bridges checken
Nee, dus toch Amaal? Hopelijk zijn die maanden voldoende, arm mannetje.
Ik voelde vanmiddag iets! maar het deed geen pijn en is alweer weg dus was vast geen wee... helaas...

Amalia: ach arme B. in een spreidbroekje... heeft hij er nu veel last van= Even wennen natuurlijk... Vooral ook voor jullie natuurlijk. Maar gelukkig zijn kleintjes flexibel en wennen ze snel... Hopelijk is dit qua tijd dan ook genoeg!

Jin: fijn dat de ruis niets ernstigs is, scheelt weer! En spannend zeg met de kindergarten...

Mal: gaaf voor de slaapkamer. Vrienden van ons hebben net woonkamer behangen en ook zulk behang maar dan horizontaal behangen. Staat echt heel gaaf en sjiek en maakt kamer ook lang. Misschien een idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven