The Never Ending Question nr. 83
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:22
Wahah! Ik betrap mezelf erg regelmatig op dat wanneer er iets omvalt waar zooi van komt, ik "Kun je doen ja..." zeg. Zogenaamd gelaten (van binnen schreeuwend..) Irritant zeg! En in principe, ook hier.
Welke snack... als in bij je patat? Of iets lekkers? In beide gevallen.... bitterballen/kroket/kaassouflé.
Welk accent vind jij übersexy??
Welke snack... als in bij je patat? Of iets lekkers? In beide gevallen.... bitterballen/kroket/kaassouflé.
Welk accent vind jij übersexy??
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 18-10-2011 22:24
Reden: Gadverdamme! Jullie gaan veel te snel!!!
Reden: Gadverdamme! Jullie gaan veel te snel!!!
% gewijzigd
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:34
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:41
Even off-topic... Ik zie ergens heel erg tegenop... Deze week is the moment of truth voor vriendlief.... Hij doet al 7 jaar over zijn opleiding, door extreme faalangst (is hij nu heel hard mee aan 't werk, oa waardoor we nu even niet meer samen kunnen) Zijn scriptie/presentie al klaar, afgerond met een "goed". Moest alleen nog een her (kwam ie na z'n presentatie mee, terwijl ie zei dat ie klaar was....) Hij zegt dat ie die ingeleverd heeft, en daar moet hij deze week de beoordeling van krijgen en dan is hij dus afgestudeerd... Maarrr.. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij de her heeft ingeleverd.. Erg he? Mijn vertrouwen is al zo vaak beschaamd door m.. Pfff...
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:43
En ja, heb een uitvaartverzekering. Met nog wat extra's erbij opgebouwd. Heb dan zo'n beetje ruim ¤6000 voor een eenvoudige crematiedienst. Wel zo persoonlijk mogelijk gemaakt, door mijn wensenlijstje dat bij de polis zit. (veel leuke fratsen over me vertellen e.d.)
Heb jij bijzondere wensen voor je uitvaart?
Heb jij bijzondere wensen voor je uitvaart?