een deur aan het sluiten..
dinsdag 18 oktober 2011 om 20:10
Na een relatie die verbroken werd was ik intens verdrietig, om er uiteindelijk overheen te komen deed ik een one night stand die compleet verkeerd uitpakte met een miskraam en het verlies van vele vrienden tot gevolg.. dat was een periode die me vreselijk veel energie heeft gekost en ik heb moeten knokken voor mijn eigenwaarde.. tijdens het knokken ontmoette ik hem.
Ik heb alles losgelaten, dat wilde ik, en dat heb ik gedaan, en hem mijn vertrouwen gegeven, maar het was niet goed, we waren te verschillend en nu moet ik opnieuw beginnen.. En ik ben zo moe.. ik wil ook niet meer mijn hart verliezen om uiteindelijk hetzelfde te horen, dat ik niet lief genoeg ben.. maar ik ben het wel, echt waar.
En ik denk steeds dat ik nooit moeder zal worden, en echt niet de man zal vinden die bij me past.
ik voel me zo alleen en verdrietig.
Ik ben 33 en ik bouw mijn leven weer op, maak leuke plannen, vind mezelf best aardig, en richt opnieuw een huis in.. maar ik zie mezelf niet nog eens mijn eigen plek voor iemand opgeven.. dus het voelt alsof ik een deur aan het sluiten ben.
moest het even kwijt..
En nu leg ik de focus op een leven alleen.
Ik heb alles losgelaten, dat wilde ik, en dat heb ik gedaan, en hem mijn vertrouwen gegeven, maar het was niet goed, we waren te verschillend en nu moet ik opnieuw beginnen.. En ik ben zo moe.. ik wil ook niet meer mijn hart verliezen om uiteindelijk hetzelfde te horen, dat ik niet lief genoeg ben.. maar ik ben het wel, echt waar.
En ik denk steeds dat ik nooit moeder zal worden, en echt niet de man zal vinden die bij me past.
ik voel me zo alleen en verdrietig.
Ik ben 33 en ik bouw mijn leven weer op, maak leuke plannen, vind mezelf best aardig, en richt opnieuw een huis in.. maar ik zie mezelf niet nog eens mijn eigen plek voor iemand opgeven.. dus het voelt alsof ik een deur aan het sluiten ben.
moest het even kwijt..
En nu leg ik de focus op een leven alleen.
..popcorn?
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:18
Als ik je beloof dat ik mezelf zal koesteren Doe jij dat dan ook?
ik laat mijn kinderwens los, ga alleen wonen en het zal ooit latten worden, en vooral veel nieuwe dingen doen, met en voor mezelf.
En omdat alles nog zo vers voelt, voelt het soms eenzaam aan deze weg..
maar het komt goed..toch?
Elninjoo zegt van wel.
ik laat mijn kinderwens los, ga alleen wonen en het zal ooit latten worden, en vooral veel nieuwe dingen doen, met en voor mezelf.
Elninjoo zegt van wel.
..popcorn?
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:27
quote:nola schreef op 18 oktober 2011 @ 22:18:
Elninjoo zegt van wel.
Ik zal zeker mezelf koesteren, dat beloof ik zeker! Lief zijn voor onszelf.
Maar je hoeft je kinderwens dan toch niet los te laten? Die kinderwens is ook van jou. Een kinderwens is denk ik een van de meest echte verlangens die een mens kent.
Probeer in het nu te leven. Krijg je leven weer op de rit, doe dingen die je na liggen, en kijk dan over een poosje weer waar je staat. Nu zie je het misschien niet helemaal helder, door het verdriet omdat alles nog zo vers is. Maar niet gaan doemdenken hoor! Het komt zeker goed, dat beloof ik ook!
Wat vind je leuk om te doen, doe je dat nu ook?
Elninjoo zegt van wel.
Ik zal zeker mezelf koesteren, dat beloof ik zeker! Lief zijn voor onszelf.
Maar je hoeft je kinderwens dan toch niet los te laten? Die kinderwens is ook van jou. Een kinderwens is denk ik een van de meest echte verlangens die een mens kent.
Probeer in het nu te leven. Krijg je leven weer op de rit, doe dingen die je na liggen, en kijk dan over een poosje weer waar je staat. Nu zie je het misschien niet helemaal helder, door het verdriet omdat alles nog zo vers is. Maar niet gaan doemdenken hoor! Het komt zeker goed, dat beloof ik ook!
Wat vind je leuk om te doen, doe je dat nu ook?
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:30
quote:nola schreef op 18 oktober 2011 @ 22:18:
Elninjoo zegt van wel.Maar ik ben ook 'n soort van einzelganger, heb sowieso altijd al behoefte aan 'n eigen plekje gehad. Heb nooit samengewoond, maar alleen gelat en nu ben ik eigenlijk al jaren single en heb niet eens meer de behoefte aan 'n relatie. Maar mocht ie toch onverwachts komen, dan wordt het weer latten.
Elninjoo zegt van wel.Maar ik ben ook 'n soort van einzelganger, heb sowieso altijd al behoefte aan 'n eigen plekje gehad. Heb nooit samengewoond, maar alleen gelat en nu ben ik eigenlijk al jaren single en heb niet eens meer de behoefte aan 'n relatie. Maar mocht ie toch onverwachts komen, dan wordt het weer latten.
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:38
ik ben hopelijk op weg naar een baan, moet mijn huosje op gaan knappen en trek ondertussen met vriendinnen op als er tijd is. en probber mijn ervaringen maar even te laten zijn zodat ik het verwerken kan. en mis hem met wie het niet lukte.
ik ben wel een gezelschapsmens, maar inderdaad mijn heldere blik is even zoek.
elninjoo je doet me aan iemand in mijn familie denken, ik snap dat wel.
ik denkndat ik een oude periode los aan het laten ben en meElf voorzichtig op een nieuwe weg aan het begeven ben.. en dat brengt añ deze twijfels en gevoelens mee.
ik ben wel een gezelschapsmens, maar inderdaad mijn heldere blik is even zoek.
elninjoo je doet me aan iemand in mijn familie denken, ik snap dat wel.
ik denkndat ik een oude periode los aan het laten ben en meElf voorzichtig op een nieuwe weg aan het begeven ben.. en dat brengt añ deze twijfels en gevoelens mee.
..popcorn?