Primark/Alexandrium
woensdag 19 oktober 2011 om 12:29
Primark zelf moet je van houden. Kleding is er goedkoop maar kwalitatief ook niet super ( niet gevoerd of mooi afgewerkt etc) Maar is maar net wat je wilt Het is er vaak ook erg druk. Ik vind er soms nog wel eens iets leuks tussen trouwens!
Verder zitten er in het Alexandrium de grote ketens ( H&M, Sting, Newyorker, Zara, We, C&A, etc)
Ik kan me er altijd wel een dagje vermaken
Verder zitten er in het Alexandrium de grote ketens ( H&M, Sting, Newyorker, Zara, We, C&A, etc)
Ik kan me er altijd wel een dagje vermaken
woensdag 19 oktober 2011 om 12:30
woensdag 19 oktober 2011 om 12:30
Primark is vooral druk. Zeker deze week, nu het hier (Rotterdam) vakantie is. Probeer zo vroeg mogelijk te gaan en bereid je voor op lange wachtrijen bij de pashokjes.
Primark is best leuk. 't Merendeel kost geen drol maar daar is de kwaliteit dan ook naar. Voor kinderen in de groei / wiens smaak iedere week verandert is het een prima winkel vind ik. Haal er voor mezelf ook geregeld leuke dingen maar van veel is na 'n keer of wat wassen weinig meer over.
Alexandrium leuk... tja, dat is maar net wat je van 'n winkelcentrum verwacht. Het is groot en druk, en nagenoeg alle winkelketens hebben er wel 'n filiaal (of twee). Je kunt op de website in ieder geval zien welke winkels er allemaal zijn.
Primark is best leuk. 't Merendeel kost geen drol maar daar is de kwaliteit dan ook naar. Voor kinderen in de groei / wiens smaak iedere week verandert is het een prima winkel vind ik. Haal er voor mezelf ook geregeld leuke dingen maar van veel is na 'n keer of wat wassen weinig meer over.
Alexandrium leuk... tja, dat is maar net wat je van 'n winkelcentrum verwacht. Het is groot en druk, en nagenoeg alle winkelketens hebben er wel 'n filiaal (of twee). Je kunt op de website in ieder geval zien welke winkels er allemaal zijn.
woensdag 19 oktober 2011 om 12:32
@Anthonius; Primark is een concept vanuit Londen en heeft een goed imago ( Hele hippe fashionable kleding voor weinig)
Doen ze opzich wel goed, want in werkelijkheid is de kwaliteit niet heel erg super ( en daarom goedkoop). Plus het is massa, dus daarom bieden ze het zo goedkoop aan. ( Denk aan tafels propvol met hetzelfde shirt in verschillende maten en dan écht véél)
Ik zeg altijd, Primark is leuk, als je geen kwaliteit verwacht. Het is wel geinig om er eens voor een prikkie iets weg te halen wat extreem in is, snel gedateerd is, en waar je niet teveel geld aan uit wil geven.
Ik snap daarom wel dat (jonge) meiden er eens heen willen/gaan
Doen ze opzich wel goed, want in werkelijkheid is de kwaliteit niet heel erg super ( en daarom goedkoop). Plus het is massa, dus daarom bieden ze het zo goedkoop aan. ( Denk aan tafels propvol met hetzelfde shirt in verschillende maten en dan écht véél)
Ik zeg altijd, Primark is leuk, als je geen kwaliteit verwacht. Het is wel geinig om er eens voor een prikkie iets weg te halen wat extreem in is, snel gedateerd is, en waar je niet teveel geld aan uit wil geven.
Ik snap daarom wel dat (jonge) meiden er eens heen willen/gaan
woensdag 19 oktober 2011 om 12:39
quote:Evan schreef op 19 oktober 2011 @ 12:37:
@Anthonius. Ze is 16 en omdat er hier geen zit en het "blijkbaar" iets anders is. Maar zoals ik het zo lees heeft het denk ik toch wel een hoog HM gehalte.Maar dan nog flodderiger, dunnere stoffen, goedkoper, meer schoenen, ook woontextiel, badjassen en sloffen, en vooral heel veel oorbellen, kettingen en haardingetjes voor heel weinig.
@Anthonius. Ze is 16 en omdat er hier geen zit en het "blijkbaar" iets anders is. Maar zoals ik het zo lees heeft het denk ik toch wel een hoog HM gehalte.Maar dan nog flodderiger, dunnere stoffen, goedkoper, meer schoenen, ook woontextiel, badjassen en sloffen, en vooral heel veel oorbellen, kettingen en haardingetjes voor heel weinig.
woensdag 19 oktober 2011 om 12:39
Ik heb van een vriendin een setje gekregen van Primark voor mijn zoontje. Ik vond de kwaliteit juist best goed! Beter dan de dingetjes van de Zeeman of de Wibra in elk geval. Maar ik heb ook (duurdere) kleertjes die wel mooier blijven. De kleertjes van de Primark gaan straks nog wel weer een ronde mee. Het shirtje is niet korter en wijder geworden zoals veel goedkope shirtjes en het broekje en vestje zijn echt nog mooi.
woensdag 19 oktober 2011 om 12:41
quote:kaetje schreef op 19 oktober 2011 @ 12:39:
Ik heb van een vriendin een setje gekregen van Primark voor mijn zoontje. Ik vond de kwaliteit juist best goed! Beter dan de dingetjes van de Zeeman of de Wibra in elk geval. Maar ik heb ook (duurdere) kleertjes die wel mooier blijven. De kleertjes van de Primark gaan straks nog wel weer een ronde mee. Het shirtje is niet korter en wijder geworden zoals veel goedkope shirtjes en het broekje en vestje zijn echt nog mooi.Goede tip! Voor de kinder/babykleding kan het natuurlijk anders zijn dan voor dameskleding. Maar vind het wel goed om dit te weten ( veel mensen in mijn omgeving in verwachting )
Ik heb van een vriendin een setje gekregen van Primark voor mijn zoontje. Ik vond de kwaliteit juist best goed! Beter dan de dingetjes van de Zeeman of de Wibra in elk geval. Maar ik heb ook (duurdere) kleertjes die wel mooier blijven. De kleertjes van de Primark gaan straks nog wel weer een ronde mee. Het shirtje is niet korter en wijder geworden zoals veel goedkope shirtjes en het broekje en vestje zijn echt nog mooi.Goede tip! Voor de kinder/babykleding kan het natuurlijk anders zijn dan voor dameskleding. Maar vind het wel goed om dit te weten ( veel mensen in mijn omgeving in verwachting )
woensdag 19 oktober 2011 om 12:46
woensdag 19 oktober 2011 om 12:52
Ik ben vorige week nog geweest, héérlijk middagje geshopt. We zijn begonnen bij de Primark, waren er rond 11.00 h en hebben slechts 5 minuten voor de kassa moeten wachten. Alleen kleding passen zou ik niet doen, rijen voor de kleedkamers zijn vrij lang. Maatlabel in de kleding en op het knaapje komen niet altijd overeen. Ze hebben ook veel leuke accessoires, zéér goedkoop. Ik was voor twee grote tassen vol ¤ 112,- kwijt.
En daarna (even de tassen in de auto gedropt) dus nog naar de andere winkels gegaan.
Ik vind het Alexandrium dus erg leuk.
En daarna (even de tassen in de auto gedropt) dus nog naar de andere winkels gegaan.
Ik vind het Alexandrium dus erg leuk.
woensdag 19 oktober 2011 om 13:41
Ik heb in de loop van de afgelopen jaren een aantal kleren bij Primark gekocht en vind de prijs/kwaliteitverhouding prima. Heb al een paar jaar een paar t-shirts en die zijn allemaal nog helemaal in model en op kleur. En twee prachtige rokken die ik heb gaan ook al een paar jaartjes mee en zien er nog als nieuw uit. Misschien dat ik het getroffen heb met hetgeen ik heb aangeschaft, maar verhalen over goedkope flodderige stofjes en dat het na een paar keer wassen de lorre in kan, komen mij niet bekend voor.