Titulatuur van lichaamsdelen
maandag 17 oktober 2011 om 20:11
We hebben doos, pielemoos, snee, pik, muts, lul, tamp, gat, staaf, scheur en nog veel meer woorden voor datgene wat zich tussen onze benen afspeelt. Meen me te herinneren dat ik daar wel eens een topic over voorbij heb zien komen.
Maar welke woorden vind je zelf bruikbaar voor tijdens het vrijen? Àls je al iets zegt tijdens het vrijen natuurlijk, want er zijn er ook die in hijgerige stilte het hoogste genot ervaren. Maar velen nemen geen (vijgen)blad voor de mond en benoemen dat wat ze bezitten en dat wat partner bezit en dan ook nog hoe ze die combinatie graag zouden zien.
De meeste alternatieven voor "penis" - anders dan gewoon "lul" - klinken bijna opschepperig (zo van kijk mij eens een joekel van een pik, tamp, staaf of knuppel hebben). En de meeste alternatieven voor vagina zijn ronduit scheldwoorden, wat mij betreft weinig erotisch... Ik kom voor mezelf dus niet verder dan "lul" en voor haar heb ik het het liefst over haar "kutje" (want KUT klinkt weer zo van jezus wat een enoorrrrrrmmme kut heb jij)
Welke woorden gebruik jij? En je partner? En zijn jullie daar over en weer tevreden mee of had je liever dat er andere benamingen werden gebruikt?
Maar welke woorden vind je zelf bruikbaar voor tijdens het vrijen? Àls je al iets zegt tijdens het vrijen natuurlijk, want er zijn er ook die in hijgerige stilte het hoogste genot ervaren. Maar velen nemen geen (vijgen)blad voor de mond en benoemen dat wat ze bezitten en dat wat partner bezit en dan ook nog hoe ze die combinatie graag zouden zien.
De meeste alternatieven voor "penis" - anders dan gewoon "lul" - klinken bijna opschepperig (zo van kijk mij eens een joekel van een pik, tamp, staaf of knuppel hebben). En de meeste alternatieven voor vagina zijn ronduit scheldwoorden, wat mij betreft weinig erotisch... Ik kom voor mezelf dus niet verder dan "lul" en voor haar heb ik het het liefst over haar "kutje" (want KUT klinkt weer zo van jezus wat een enoorrrrrrmmme kut heb jij)
Welke woorden gebruik jij? En je partner? En zijn jullie daar over en weer tevreden mee of had je liever dat er andere benamingen werden gebruikt?
woensdag 19 oktober 2011 om 21:27
woensdag 19 oktober 2011 om 21:43
quote:melief schreef op 19 oktober 2011 @ 21:27:Ondanks dat vagina er klinisch klinkt, heb ik er nooit een ander woord voor kunnen gebruiken. Of ordinair, of kinderachtig.Maf is dat hè, dat er geen "gewoon" woord is voor vagina. Vagina is net zo klinisch/deftig als penis, wat ook niet veel mensen zullen gebruiken in gewoon taalgebruik, bijvoorbeeld als je het met je partner over je geslacht hebt (en dan niet in seksuele zin, zoals bij pik, kutje, etc.) "Piemel" is zowel bij jongens als bij mannen dan wel weer enigszins acceptabel, "plasser" is prima voor meisjes maar voor vrouwen is er niet echt een normaal woord, anders dan vagina.
donderdag 20 oktober 2011 om 05:00
quote:-nora- schreef op 19 oktober 2011 @ 23:17:
Flamoes klinkt als een gebakje
Of als iets dat de uiterste versheidsdatum niet heeft gehaald
Dan hoor ik nog liever dingen als "daar beneden" of andere vage omschrijvingen.
Overigens, voor de liefhebbers van anale seks: hoe noem je e.e.a. tijdens het vrijen? Gaatje? Kont? Reet? Doe het nu anaal bij me, lieverd? Of: ik ga 'm in je gaatje stoppen? Zit me nu te bedenken dat het misschien nog wel moeilijker is om een passend woord te verzinnen dan voor 'vagina'.
Flamoes klinkt als een gebakje
Of als iets dat de uiterste versheidsdatum niet heeft gehaald
Overigens, voor de liefhebbers van anale seks: hoe noem je e.e.a. tijdens het vrijen? Gaatje? Kont? Reet? Doe het nu anaal bij me, lieverd? Of: ik ga 'm in je gaatje stoppen? Zit me nu te bedenken dat het misschien nog wel moeilijker is om een passend woord te verzinnen dan voor 'vagina'.
donderdag 20 oktober 2011 om 11:55
donderdag 20 oktober 2011 om 21:00