Titulatuur van lichaamsdelen

17-10-2011 20:11 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben doos, pielemoos, snee, pik, muts, lul, tamp, gat, staaf, scheur en nog veel meer woorden voor datgene wat zich tussen onze benen afspeelt. Meen me te herinneren dat ik daar wel eens een topic over voorbij heb zien komen.

Maar welke woorden vind je zelf bruikbaar voor tijdens het vrijen? Àls je al iets zegt tijdens het vrijen natuurlijk, want er zijn er ook die in hijgerige stilte het hoogste genot ervaren. Maar velen nemen geen (vijgen)blad voor de mond en benoemen dat wat ze bezitten en dat wat partner bezit en dan ook nog hoe ze die combinatie graag zouden zien.

De meeste alternatieven voor "penis" - anders dan gewoon "lul" - klinken bijna opschepperig (zo van kijk mij eens een joekel van een pik, tamp, staaf of knuppel hebben). En de meeste alternatieven voor vagina zijn ronduit scheldwoorden, wat mij betreft weinig erotisch... Ik kom voor mezelf dus niet verder dan "lul" en voor haar heb ik het het liefst over haar "kutje" (want KUT klinkt weer zo van jezus wat een enoorrrrrrmmme kut heb jij)

Welke woorden gebruik jij? En je partner? En zijn jullie daar over en weer tevreden mee of had je liever dat er andere benamingen werden gebruikt?
Hahaha, beffen is idd een vies woord. Ook hier tijdens sex: kutje, pik en likken. Als ik geen sex heb is het piemel en vagina. Ondanks dat vagina er klinisch klinkt, heb ik er nooit een ander woord voor kunnen gebruiken. Of ordinair, of kinderachtig.
quote:melief schreef op 19 oktober 2011 @ 21:27:Ondanks dat vagina er klinisch klinkt, heb ik er nooit een ander woord voor kunnen gebruiken. Of ordinair, of kinderachtig.Maf is dat hè, dat er geen "gewoon" woord is voor vagina. Vagina is net zo klinisch/deftig als penis, wat ook niet veel mensen zullen gebruiken in gewoon taalgebruik, bijvoorbeeld als je het met je partner over je geslacht hebt (en dan niet in seksuele zin, zoals bij pik, kutje, etc.) "Piemel" is zowel bij jongens als bij mannen dan wel weer enigszins acceptabel, "plasser" is prima voor meisjes maar voor vrouwen is er niet echt een normaal woord, anders dan vagina.
Maar er zijn genoeg vrouwen en mannen die het in alle ernst poes of flamoes ofzo noemen. Brrrrrr.
Met als gevolg dat veel vrouwen het vooral in aanwezigheid van mannen consequent over hun kat moeten hebben, zelfs als hun huisdier in werkelijkheid een poes is
Ja!!! Dat doe ik ook!!! Ik heb een vrouwtjes kat.
Flamoes klinkt als een gebakje

Poes bekt wel beter, dan maak ik er Poesjj van (bij het beest)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:-nora- schreef op 19 oktober 2011 @ 23:17:

Flamoes klinkt als een gebakje

Of als iets dat de uiterste versheidsdatum niet heeft gehaald :-) Dan hoor ik nog liever dingen als "daar beneden" of andere vage omschrijvingen.

Overigens, voor de liefhebbers van anale seks: hoe noem je e.e.a. tijdens het vrijen? Gaatje? Kont? Reet? Doe het nu anaal bij me, lieverd? Of: ik ga 'm in je gaatje stoppen? Zit me nu te bedenken dat het misschien nog wel moeilijker is om een passend woord te verzinnen dan voor 'vagina'.
@Manikshamanik: kontje.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Sinds wij de verloskundige over de vloer hebben gehad, hebben we het heel eufemistisch over een 'onderkantje' . En in ander context kutje, of indien heel geil, kut.

Poes heb ik nooit begrepen. Welk zichzelf respecterende vrouw zou haar 'onderkantje' een poes noemen? Stom!

En voor anaal: kontje.
Hebben de dames die met verkleinwoorden à la kutje moeite hebben dat ook met kontje?
Jonkheer de Grote en Freule de l' Eau

(Je topictitel roept het op )
quote:dimpf schreef op 20 oktober 2011 @ 19:31:

Jonkheer de Grote en Freule de l' Eau

Dan is een vrijpartij bij jullie vast een kakkineus gebeuren
Ik word al geil van het woord titulatuur! Zegt dat iets over mij of toch meer over de terminologie?
Ik ken wel leukere woorden om geil van te worden Het is ook niet helemaal correct Nederlands in deze context, maar dat dondert niet.

Schoot me net nog de titel van zo'n achterlijke Tiroler seksfilm uit de jaren '80 te binnen: "Met mijn Waldhoorn tussen jouw Alpen". Zo kan het dus ook
quote:manikshamanik schreef op 19 oktober 2011 @ 22:00:

Met als gevolg dat veel vrouwen het vooral in aanwezigheid van mannen consequent over hun kat moeten hebben, zelfs als hun huisdier in werkelijkheid een poes is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven