Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 18 oktober 2011 @ 11:44:

Mal, vannacht wat beter geslapen?

Nou ja, het hoesten is wel wat minder gelukkig. Helaas wil de kleine man nog steeds 2 keer voeding 's nachts, om 2 uur en om 5 uur.

Hetisfasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase
Stressed is just desserts spelled backwards
Jee, wat een drukte !

Mal, ik vond het altijd wel knus die nachtvoedingen. Maxi sliep na 3 maanden door, maar Mini heeft ze tot 14 maanden volgehouden. Nu vind ik het minder knus als ze 's nachts wakker worden

Zo, vandaag lekker vrij! Net de bakken met te kleine kleren van de mannen naar beneden gehaald. Deel gooi ik nog op marktplaats, rest gaat naar vriendin. De grote opruiming voor de verhuizing kan beginnen

Gisteren is trouwens bekend geworden dat we weer genomineerd zijn voor de woon awards. Leuk!
Mal, ik ga er elke nacht ook een paar keer uit hoor. Je bent niet alleen!

Hoe is het met J. en zijn medicijnen en aanvallen?

Mamax, waar gaat dat vanuit? Doel je op het nieuwe huis?

Jinny, bedankt voor je peptalkje. Als je niet lekker in je vel zit, dan trek je je soms dingen aan he. Maar het is nu bijna uit mijn systeem.

Hoe was je uitje naar NL eigenlijk?
Compu, nee met het werk. We zijn genomineerd voor beste woonwebwinkel van NL.

CG nu ook vakantie? Vanmorgen ben ik nog wel even buiten geweest met de mannen, maar nu is het echt joggingbroekweer, blegh.

Mamax, wat gaaf die nominatie. Leuk hoor! En die broodjes hier, vers van de bakker, zijn heerlijk . (Zeg ik met mijn mond vol Hollandse snotkikkers die ik had ingeslagen maar niet kan laten ligen tot sinterklaas). Alles gelukt om op Marktplaats te zetten?

Mal, en hoe ging het vannacht?

Het gaatvoorbijhetgaatvoorbijhetgaatvoorbij.

HELP. Oudste heeft onverwacht morgen een verjaardag van een meisje dat zes wordt. Ze geeft een heksenfeest. Wie oh wie heeft er een idee voor een cadeautje? Ik heb morgen precies drie kwartier de tijd om iets te scoren...... Ik denk iets van een tientje of zo.
Oh natuurlijk, Mamax! Vorige keer niet gewonnen?

Jazeker, vakantie hier. We vermaken ons goed gelukkig!

Ze is dol op statten, heel gezellig. Zijn jouw jongens nog veel buiten nu?

Jinny, leuk een feestje bij een heksje.

Het kado hoeft daar toch niet mee te maken te hebben?

Punniksetje, poesiealbum of van die kant-en klare creadozen (sieraden maken, stenen versieren etc.) zijn wel o.k.

Kun je hem momenteel rustig laten gaan voor je gevoel? Je blijft er toch niet bij?
quote:Jinny schreef op 20 oktober 2011 @ 14:44:

Het gaatvoorbijhetgaatvoorbijhetgaatvoorbij.het gaat niet zo goed. Ik ben steeds zo overalert en ik denk dat ik door mijn angst ook wel eea in stand hou. Maar weet niet zo goed hoe ik dat moet doorbreken (angst voor epilepsie als hij plots gaat huilen 's nachts)
Lastig Mal, kan het me voorstellen. Kun je daar met iemand over praten en misschien wat goeie tips krijgen? heb vertrouwen .

Compu, ik ken het hele kind amper, ik weet helemaal niet waar ze van houdt en ik heb het haar gevraagd en ze wist het zelf ook niet . Ik zal hem wel moeten laten gaan, ik ben heel benieuwd hoe het gaat. We zetten nu alles op alles, en het gaat nu iets beter dan op de kita dus dat is mooi.

*diepe zucht* iemand een idee hoe ik een vol geplaste schoen weer schoon krijg? *nog een diepe zucht*. Jongste heeft nogal veel problemen met zindelijkheid en heeft op de kita in zijn bijna nieuwe schoen geplast..........
Fijn Jinny, dat het iets beter gaat. Je bent er al tevreden mee gelukkig.

Schoen uitnemen met sopje, het is niet anders. Buitenkant niet verkleurd?

Is hij vaak te laat met plassen?

Hier nog luiers alom. Ook vervelend..

Mal, weet je in hoeverre het traumatisch het voor je geweest is? Daar heb je vast wel eens met iemand over gepraat.

Ik zou iets rustgevends nemen. Of van dok, of van homeopaat. En van me af schrijven elke ochtend.

Het is een proces dat je door moet. Elke nacht gaat je weer meer vertrouwen geven.

Sterkte!
Compu, het is een blinkschoen van geox . Een heel lelijk ding, maar hij had het zelf uitgezocht.Schoen staat u buiten .

Tevreden over oudste is een groot woord, maar ik houd wel vertrouwen, en probeer heeeeeeel veeeeeeeel Geduld met een Hoofdletter te hebben.

Jongste wil niet poepen op de wc, maar dan ook echt niet. Heel lastig. Ik probeer er weinig aandacht aan te schenken, maar het is niet handig. Ik ben al bij de kinderarts geweest en heb over een maand een praatafspraak met de arts. Hij krijgt nu iets om zijn ontlasting wat beter te reguleren. Nou ja, blijft een thema bij hem.
Zou je op de alternatieve toer willen met jongste? Sorry, ben altijd nogal pro zweverige hoek.
Ja hoor, als het helpt uiteraard! Heb je een Klazien uit Zalk-tip ?
Mal, als we wat voor je kunnen doen kom dan even naar groep oké?
quote:Jinny schreef op 20 oktober 2011 @ 14:44:

Mamax, wat gaaf die nominatie. Leuk hoor! En die broodjes hier, vers van de bakker, zijn heerlijk . (Zeg ik met mijn mond vol Hollandse snotkikkers die ik had ingeslagen maar niet kan laten ligen tot sinterklaas). Alles gelukt om op Marktplaats te zetten?

Het gaatvoorbijhetgaatvoorbijhetgaatvoorbij.

HELP. Oudste heeft onverwacht morgen een verjaardag van een meisje dat zes wordt. Ze geeft een heksenfeest. Wie oh wie heeft er een idee voor een cadeautje? Ik heb morgen precies drie kwartier de tijd om iets te scoren...... Ik denk iets van een tientje of zo.

Heksensnot.. heksen ketel, heksen bezem, van die enge haloweensnoepjes.

Maar helaas te laat
Mal: Dikke knuf voor jou. Ik heb verder geen tips helaas.
Suze, hoe is het geweest die paar dagen weg? Lekker voor de kop?

Bam, zoveel hebben ze in het dorpse centrum hier niet . Ik ga denk ik morgen op zoek naar een boek voor het meiske. Neutraal maar zeer oke gok ik. Ik zal eens kijken of ik een bezempje kan vinden om op het boek te plakken. Leuk idee!

Gisteren snowboots gekocht. Warm en praktisch (niet kijken suus ).

http://www.shoemanic.com/ ... uctlink&aff-src=affilinet
Jin: Ik was schoenen gewoon in een kussensloop in de wasmachine, ruikt ie weer heerlijk fris van hoor.

Fijn dat je vertrouwen in oudste hebt, en dat het ook allemaal iets beter gaat.

Je krijgt overigens nog steeds geld van me, ik ga het morgen goed maken.. echt stom dat ik het steeds vergeet...

Enne leuk om te horen van die kaarsen, heb je ze toch goed ingeschat.

Hoe vond ze het dat jouw kinderen de tekening hadden gemaakt?
Lily het heksje is misschien wel leuk.

Die heb ik vorig jaar samen met Juul in de bioscoop gezien, is een verfilming van een boek. Dat misschien een idee?
Godschristes wat een bak met geld voor een paar lelijke snowboots
Ik bedoel helemaal niet Lliy

Maar foeksia de miniheks

http://www.bol.com/nl/p/n ... 01004008504207/index.html
Ik had wel 20% korting he , maar bleef nog steeds een bak met geld voor heerlijke warme winterlaarzen waar ik geen wintervoeten in krijg en die ik heerlijk in die hopen sneeuw hier aan kan trekken!

Geen idee of ze die hier ook kennen, ik zal morgen eens vragen in de boekhandel!

Vriendin moest steeds erg lachen om die vredesduif (die vredesvlinder ).
Het is een boek van paul van Loon, die worden toch ook uitgebracht in andere talen volgens mij.

Hahaha voor 20 procent korting zou ik het ook doen

Nee hoor, het zijn voor snowboots prachtige schoenen. Ze zien er beter uit dan die vage gevallen van mij.. Maar goed die waren ook maar 15,-

Lekkere warme boots is wel belangrijk.

Hahaha die vredesvlinder ja, humor...
quote:Suze02 schreef op 20 oktober 2011 @ 22:06:

Mal, als we wat voor je kunnen doen kom dan even naar groep oké?

Ik kan wel wat tips gebruiken behalve; kind laten huilen.

Als het donker is, is het gewoon bal hier. Overdag kan ik hem prima in bed doen, zodra het donker is, lijkt het wel of hij bang is. Terwijl ik nachtlampje aan doe.

Gisteren naar de huisarts geweest maar die zegt dat kind de baas is en dat ik hem moet laten huilen. Nou gisteravond geprobeerd, maar hij wordt echt hysterisch. En het is niet zo dat ik dan boven kom en dat hij dan gaat lachen van hehe het is gelukt, hij blijft dan nog een poos overstuur.

En ik heb echt geen moeite met 1 nachtvoeding, of met 2 nachtvoedingen desnoods. Maar nu is het om de 2 uur wakker worden en brullen. En dat is echt niet nodig. Ik ben zo moe en alles gaat elkaar tegenwerken natuurlijk. Zo'n cirkel waar je niet meer uitkomt.
Mal, wat klote voor je.

Ik kreeg de slaaptraining van het buro voor CB. Is dat je al aangereikt? Daar zitten ook andere soorten aanpak bij. Dan kun je kiezen waar je je goed bij voelt. Is van de triple p.

Zo heb ik een poosje gekozen voor bij mij in bed nemen, gewoon omdat ik me daar goed bij voelde.

Jinny, geen Zalk tips.

Maar het kan zijn dat hij moeite heeft met de overstap naar de wc, of moeite met 'loslaten' waardoor de ontlasting indikt en poepen pijnlijk wordt. Voor die visies kun je goed terecht in de homeopatische hoek.
Haaalloooo!!! Kon jullie niet meer vinden op de telefoon dus nu maar even op de computer. Typt ook makkelijker

Mamax, wow over 2 maanden al oplevering! Gaaf zeg. Gaan jullie vaak even kijken? Ik heb ook wel weer zin in een nieuw huis ha ha. Altijd leuk om behang, vloeren, keuken, tegels, badkamer enzovoort uit te zoeken.

Mal, dikke knuffel ook van mij. Het is weinig maar mss helpt het net een beetje.

En Aatje zit ook in maat 80 ha ha. Al kocht ik net een vestje bij de hema maat 80 en dat gaat ze niet lang dragen zag ik, zit precies pas. Nouja, bolero dan maar Moet dinsdag naar het cb dus dan weet ik de maten weer van haar.

Suze lekker weg, beter. Wij hebben hier rondgehangen in de vakantie. bah, ben er klaar mee. Nu gelukkig mooi weer maar met die regen, zucht.. kinderen zouden eigenlijk naar schoonouders gaan maar oma werd ziek dus dat ging niet door. En ik had neit echt iets gepland. Dan werken ze ook niet mee en besluiten weer erg op elkaars lip te zitten dus ruzie en hangen.

Er waren nog wel wat logeerpartijtjes bij mijn ouders en met en bij nichtjes, maar toch zal ik blij zijn als het maandag is, erg he? Hoewel we ook wel gezellige momenten hadden hoor. Ben zelf ook wat moeiig en niet helemaal fit, werkt niet mee.

Ladies ik heb zin in het etentje, gezellig hoor!

Lekker weekend allemaal, wordt mooi weer!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven