Hij draaide gewoon zijn hoofd om...

20-10-2011 22:06 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanavond lekker aan het winkelen met mijn vriendin, op jacht naar een winterjas voor haar, we hadden echt een heerlijke avond!

Tot ik ineens recht in de ogen van mijn vader keek, ik liep naast mijn vriendin en mijn vader kwam bijna recht op mij af, ik zag hem en zijn vrouw kijken, en zo draaide hij zijn hoofd om, zijn vrouw bleef kijken.

Van schrik en verdriet heb ik mijn vriendin mee naar de winterjassen gesleurd en heb ik ontzettend staan huilen, ik stond te trillen op mijn benen, was boos en zo verdrietig.

Ik schrok van mijn eigen reactie, ik wist niet dat ik na bijna 2 jaar nog verdriet zou hebben om hem.

Het contact was al heel slecht, hij had dit jaar al geen verjaardagskaartjes meer verstuurd, zelfs niet naar zijn kleinkinderen, ik had het (dacht ik) afgesloten, was er klaar mee.

Ik weet niet wat ik nu wil, ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan, ik ben blij dat ik hier even mijn hart kan luchten.
Poppje, wat een schrik en verdriet
Och jeetje.... Ik weet niet goed wat te zeggen, maar dat het je verdriet doet kan ik wel begrijpen denk ik.
Ff rustig laten bezinken, uithuilen en dan kijken wat je wilt.

Het is moeilijk, maar dit voorval bevestigt denk ik wel dat het goed is dat er geen contact meer is.
Ah poppie

Geen ervaring want al 10 jaar geen contact met mijn vader maar dacht hem 2 jaar geleden te hebben gezien en was de hele dag van slag..

Kan me voorstellen dat jij dat ook hebt omdat ie zn hoofd wegdraaide..

Bah.. Nog maar een dikke voor je..
hey Poppeding, dat zuigt echt zo ongelofelijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wil je even veel sterkte wensen

Heb zelf precies hetzelfde, mijn vader kan me gewoon aankijken, en doorlopen. Ik dacht dat ik de tijd van om hem huilen gehad had, maar als je hem dan weer tegen komt.. besef ik pas dat hij me echt niet (meer) wilt, en dat besef is moeilijk...
Ach pop

Wat een schrik

Laat gewoon je emoties even de vrije loop, als je over de ergste schrik heen bent dan voel je je misschien wat "beter".

Woont hij nog bij je in de buurt?

Ik weet dat toen mijn vader overleed na jaren geen contact te hebben gehad, ik het er toch moeilijker mee had dan ik in eerste instantie had gedacht.

Het blijft toch je vader.

Dacht eigenlijk dat dit over een vage date zou gaan maar terwijl ik je OP las kreeg ik echt kippenvel. Wat erg.
Jee, wat ongelooflijk naar. Sterkte, zal wel t een en ander omhoog halen.
alleen 1 ding he Pop, hij is een eikel, maar jij bent een prachtige vrouw en dit verdien je zo ongelofelijk niet!
Bedankt voor de lieve knuffels.

Ik snap echt niet dat je je hoofd weg kan draaien als je je kind ziet lopen, ik ga me bijna afvragen wat ik ooit heb misdaan wat zo erg is dat ik geen blik waardig meer ben.

Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar het geeft echt een enorme knauw in je zelfvertrouwen dit
Is er een geschiedenis die ik niet ken?
Oh Poppie. Wat zal jij je k*t voelen joh.
En ineens is heel 3000 er. Friends for life
Pop, soms zijn er redenen die je nu niet kunt bevatten (was bij mij zo, daar kwam ik achter na zijn dood) en soms zijn mensen gewoon harteloos.

Het zegt niets over jou en alles over hem, vergeet dat niet

Je bent een lieverd
eens met Neurootje!
quote:kadanz schreef op 20 oktober 2011 @ 22:16:

Is er een geschiedenis die ik niet ken?

Hoe bedoel je? tussen mij en mijn vader?

Ja natuurlijk! maar dan zou ik heel veel herkenbare info neer moeten zetten en dat wil ik niet.

Mijn vader heeft mij altijd verweten dat ik jong kinderen heb gekregen terwijl ik niet getrouwd was, de oudste is van een andere vader, volgens mijn vader is dit een schande, dit is eigenlijk de hoofdlijn, verder zijn er wel meer dingen gebeurd en gezegd, maar niet zo hevig dat we heftige ruzie hadden.
quote:poppedotje schreef op 20 oktober 2011 @ 22:15:

Bedankt voor de lieve knuffels.

Ik snap echt niet dat je je hoofd weg kan draaien als je je kind ziet lopen, ik ga me bijna afvragen wat ik ooit heb misdaan wat zo erg is dat ik geen blik waardig meer ben.

Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar het geeft echt een enorme knauw in je zelfvertrouwen dit

Wat jij je heel goed moet beseffen, is dat zijn reactie meer zegt over zichzelf, dan wat over jou.

Herhaal dit even een paar keer voor jezelf en prent het in je geheugen. Het is echt zo.

Je vader weet niet hoe hij met de situatie om moet gaan of kan het simpel weg niet.
Jullie zijn echt lieverds! dat had ik echt even nodig
Jeetje. Hoe moeilijk kunnen mensen het elkaar maken. Sterkte pop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven