Mijn hond is een oen

21-10-2011 16:53 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit jullie gewoon niet onthouden: Mijn hondje wil alleen poepen als niemand haar kan zien. Dus lekker ver in de bosjes of net achter een heuvel ofzo. Dus laat ik soms de riem even los, dan kan ze de bush bush in en als ze klaar is komt ze terug... Vandaag ongeveer hetzelfde, mevrouw loopt de helling af richting de sloot.. zoekt een plekkie en doet dr ding....Vandaag heb ik antwoord gehad op de prangende vraag: Zien honden het verschil tussen kroos en gras? Antwoord: NEE!!

Ze doet enthausiast een sprong richting het "gras" en weg was ze... echt ik heb nog nooit zoiets grappigs gezien....

Mijn hond is een beetje een oen!

Ik weet het dit is geen probleem,vraag of "even mijn hart luchten" topic maar het is gewoon lollig. Dus waarom is jullie dier soms een oen?
Haha, dat is inderdaad oenig maar ook heel grappig!
WTF?
Mijn katten duwen tegen de deurpost om de deur open te krijgen...
WTF?
haha!

Mijn hond wilde liever ook niet poepen als men hem zag, hij dacht dit op te lossen door met zijn kop in de bosjes te gaan..

de rest van zn lijf stak er gewoon uit...

arm beest schaamde zich gewoon
Mijn hond is ook een oen met poepen. Hij gaat ook het liefst langs de waterkant zitten, neus naar 't water. Alleen ook een enorme voorliefde voor steile waterkanten. En iedere keer verschrikt opspringen als er 'n drol tussen z'n voorpoten naar beneden komt rollen....
de kat schat nogal eens de afstand verkeerd in en maakt dus de mafste sprongen... ook wil ze het liefst enkel uit de kraan drinken... maar stopt ze dr kop er te ver onder waardoor ze zit te proesten en schudden... en blijft het gewoon net zo doen...

de hond is geen oen... maar gewoon lomp... ze denkt een schoothondje te zijn en overal op en tussen te passen... tis een hondje van inmiddels 40 kg
quote:abusu schreef op 21 oktober 2011 @ 16:57:

Mijn katten duwen tegen de deurpost om de deur open te krijgen...Die van mij duwt aan de scharnierkant tegen de deur.... Heel lief, maar niet bijster slim dat poezebeestje
Hahaha, honden met hun logica, heerlijk.

Misschien niet geheel oenig, maar wel grappig, ik kwam een keer 's avonds thuis, na tien minuten vroeg ik me af waar mijn hond eigenlijk was, want ze had me nog helemaal niet begroet. Stond dat beest stokstijf naast een vuilniszak, die ze had geopend. Ze heeft tien minuten gehad om stilletjes ergens te gaan liggen als de vermoorde onschuld, maar ze is er strak bij blijven staan, blik op oneindig, het vuilnis om haar en de door haar half geleegde zak heen.
Als mijn hond op een helling zit te poepen wil er wel eens een keutel voorbij rollen, en elke keer schrikt hij ervan!
mijn kitties;

tegen de ramen trappelen als de deur open moet.

achter de laptop kijken als ik een filmpje van een andere kat laat zien

braaf in de kattenbak poepen maar dan wel met kontje over de rand van de ingang
Wij kunnen geen moderne flatscreen kopen. Onze kat zit steevast op de tv. Dat ze er minstens 1 keer per week achter ligt, kan haar niet boeien. En dan kijkt ze iedere keer heel onnozel achter zich, om te zien hoe het nu toch kwam.............
Mijn cavia's piepen en fluiten wat... schreeuwen om peen, tomaat en andijvie, kom je ermee aan, springen ze net de bak niet uit van geluk, reik je het ze aan, lopen ze weg.... tsja...

1 beer en 2 zeugjes, je zou denken... de beer heeft de broek aan, nee hoor laat al zijn lekkere eten zo uit zijn bek rukken door de zeugen en gaat dan piepen en zielig doen in de hoek en mij vragend aankijken! wat een loosert is het ook!
Ben ik heel dom als ik vraag wat "kroos" is? :s
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hahahaha, heerlijk al die maffe beesten... Heb haar inmiddels maar onder de douche gedaan en ze is niet meer groen

De hond met de vuilniszak is ook zoooo herkenbaar.. ze bedenken gewoon niet dat het misschien slim is om te doen alsof ze niets hebben gedaan... ze blijven er gewoon, soms zelfs trots, bij staan kijken....
quote:woepsie schreef op 21 oktober 2011 @ 17:25:

Ben ik heel dom als ik vraag wat "kroos" is? :sdat is van dat groene plantachtige spul dat op water ( vooral slootjes ) drijft
Mijn kippen zijn dol op spaghetti en soms krijgen ze een paar sliertjes. Liggen die sliertjes op de grond, kippen er om heen, bedenkt Foppe ineens dat hij de hen aan de overkant een pik moet geven. Dus stuift hij met pootbevedering en al dwars door de plakkerige slierten, en banjert daarna met een sluier van spaghetti aan zijn poten door de tuin. En voordat je dat tussen die veren vandaan gepulkt hebt....

edit; Maar verder is hij hoogbegaafd *trots kijkt*
Ik vind hier dingen van.
Mijn hond staat met mij voor de voordeur, sleutels vergeten, ik bel aan, hij hoort de bel en slaat aan als een idioot, nutjob. Hij springt regelmatig naast de bank ipv erop en als ik een krant op de grond laat liggen komt de innerpuppy weer omhoog en doet ie een plasje op de krant.

Kroos
quote:woepsie schreef op 21 oktober 2011 @ 17:25:

Ben ik heel dom als ik vraag wat "kroos" is? :sKroos is het groenige drap wat in de sloot ligt.
STC, heb je toevallig Brahma's?

Mijn inmiddels overleden Jackje plaste ook altijd "op het gras", dwz met de voorpoten in het gras en de rest boven de tegels
Grappige huisdieren hebben jullie!
aha oke! En ik kom vd boerderij haha en weet niet eens wat dat was... jajaja

Wij hadden een kat.. en als je een balletje door de woonkamer rolde rende ze daarachteraan.. maar op t laminaat was t glad.. en dan gleed ze zo vaak door met dr koppie vast tegen de muur, deur of verwarming
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Mijn kat deed de deur dicht als hij eten wilde.

Eigenlijk heel slim, want dat kwam omdat wij 's avonds de deur dicht deden voor we ze eten gaven. Die twee dingen had hij duidelijk aan elkaar gekoppeld, dus deed hij de deur dicht als hij eten wilde. :D

Hij apporteerde overigens ook propjes en balletjes en gaf pootjes. Hij was echt een bijzondere kat. Hij is (net als zijn broertje) helaas maar 7 geworden vanwege een aangeboren nierprobleem. :(
Mijn hond was laatst dronken :D

Ik had namelijk een fles wijn laten vallen en voor ik alles had opgeveegd had meneer al een groot gedeelte opgelikt....

Als ik het meteen gezien had, had ik het niet toegelaten.

Maar toen viel hij dus gewoon om, haha.
Leuk, die verhalen!

Mijn hond doet altijd wel alsof hij echt helemaal van niets weet als hij rottigheid uithaalt. De vermoorde onschuld zelve is hij dan opeens. Maar als je hem dan wat beter bekijkt, dan kun je zowel aan zijn koppie als aan zijn loopje zien dat hij iets op zijn kerfstsok heeft!

Hij haalt overigens alleen rottigheid uit als er publiek in de buurt is. Ben ik bijv even boven of onder de douche ofzo, dan gaat hij acuut in de serieus modus liggen waken en heeft hij geen tijd voor geintjes.
@ohanja

Daar moet je heel erg mee uitkijken want alcohol is heel gevaarlijk voor honden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven