Poor bride, Rich bride.. TLC
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:24
quote:perseph0ne schreef op 22 oktober 2011 @ 20:23:
Mijn jurk *juh weet wel.. latuuhrrrr * moet echt wel exclusiever dan dat...
Lijkt me trouwens leuk om de traditie aan te houden dat je het wiegje van je eerste kind laat bekleden met de stof van je jurk.
OMG... Wat een gezeik? Waarom zijn zij nog samen?! Dat gebeuren over die taaaaart! NOW YOU'RE AGAINST ME TOOOOOO!!!!
Heeft mijn moeder ook gedaan. Ik heb nog wel een jurk, maar geen wieg, en geen kind.
Kan er natuurlijk ook een kattenkussen van 1400 euro van maken
Mijn jurk *juh weet wel.. latuuhrrrr * moet echt wel exclusiever dan dat...
Lijkt me trouwens leuk om de traditie aan te houden dat je het wiegje van je eerste kind laat bekleden met de stof van je jurk.
OMG... Wat een gezeik? Waarom zijn zij nog samen?! Dat gebeuren over die taaaaart! NOW YOU'RE AGAINST ME TOOOOOO!!!!
Heeft mijn moeder ook gedaan. Ik heb nog wel een jurk, maar geen wieg, en geen kind.
Kan er natuurlijk ook een kattenkussen van 1400 euro van maken
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:29
Taboe? Waar gaat dat over? Is dat van die vrouw met poppenbaby's enzo?
Hahaha ik ben sowieso vóór een kattenkussen! Pff ik heb de laatste tijd de gekke behoefte aan katten knuffelen...
Er zat laatst in de Mac aan de korte Mare een man met een kat... Aan een tuigje.... Ik ben er een kwartier blijven zitten ..
Hahaha ik ben sowieso vóór een kattenkussen! Pff ik heb de laatste tijd de gekke behoefte aan katten knuffelen...
Er zat laatst in de Mac aan de korte Mare een man met een kat... Aan een tuigje.... Ik ben er een kwartier blijven zitten ..
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:31
quote:perseph0ne schreef op 22 oktober 2011 @ 20:29:
Ja die!
Je mag mijn poes wel komen aaien hoor
Ja die!
Je mag mijn poes wel komen aaien hoor
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:33
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:41