dwaalspoor

22-10-2011 23:45 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor dit rare gedoe, maar ik wil dit onderwerp graag met een aantal mensen bespreken (degenen om wie het gaat weten om wie het gaat) die weten waar het over gaat, een soort privegesprekje dus. Voel je aub niet aangesproken als je niet weet waar ik het over heb.
laa maar
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bepaal het dan met hem.
-
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 01:07:Het contact met degene waar het om gaat is echter nog niet verbroken.Dan zou dit je eerste stap moeten zijn àls je tenminste uit deze verwarring wilt komen. Zolang je dit lijntje vasthoudt, hou je het drama vast....
Ja gaia, ik kan het ook moeilijk plaatsen, door zijn mindgames ben ik in verwarring geraakt.
Okay, maar ik vermoed dat hij dat ook probeert en dat hij je daarom nog contacteert. Wellicht dan toch een gesprek evt. telefonisch om het proberen af te sluiten met hem? Hoe lijkt je dat?
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 01:09:

Ik stop hiermee, ik moet hier zelf uitkomen, met hulp van mijn nieuwe psych, wat overigens een lieve, betrouwbare man lijkt te zijn.Zou je niet liever een vrouweiljke psych willen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:bliksemse_bende schreef op 23 oktober 2011 @ 01:11:

[...]

Zolang je dit lijntje vasthoudt, hou je het drama vast....Absoluut. De vraag is of je daar behoefte aan hebt...
En kap met deze geheimzinnigheid. De shit moet out in the open, wil je ermee kunnen dealen.

Als er nog andere issues achter verscholen zitten, is het kennelijk hoog tijd dat die aan de orde komen.
Sorry, ik moet gaan slapen, ik doe onnozele dingen vanavond, haal mijn nicks door elkaar, verzin idiote titels en maak het alleen maar ingewikkelder dan het is. Bedankt lieve meiden, maar ik denk dat ik even wat rust moet nemen en alles op een rijtje zetten.
Gaia, dat zou ik heel graag willen, nog 1 laatste gesprek en dan einde.
Kom je nog kijken bij je lichting??
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kijk eens bij de nieuwe topiclist! Niet voor vannacht nog maar voor morgen!
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 01:11:

door zijn mindgames ben ik in verwarring geraakt.

Dus kappen met deze pipo met z'n mindgames!

Moet jij eens kijken hoe snel jouw blik helder wordt...
Uiteraard Brokenwings, heal. ;hug;
Ik zou niet eens meer een laatste gesprek aan gaan. En als je het al doet doe t dan telefonisch.
quote:gemini2011 schreef op 23 oktober 2011 @ 01:15:

Ik zou niet eens meer een laatste gesprek aan gaan. En als je het al doet doe t dan telefonisch.Of schriftelijk. Nog meer afstand.
voor brokenwings.
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 01:14:

Gaia, dat zou ik heel graag willen, nog 1 laatste gesprek en dan einde.Einde van wat?
Zeker geen laatste gesprek doen!

Nog meer verwarring waar hij je in achterlaat, wedden?

Het zou een krachtig signaal zijn, zowel voor hem als (vooral!) voor jezelf als je op eigen initiatief hem bericht dat je het contact verbreekt en niets meer van hem wenst te horen.
En aanklacht indienen.
quote:bliksemse_bende schreef op 23 oktober 2011 @ 01:19:

Zeker geen laatste gesprek doen!

Nog meer verwarring waar hij je in achterlaat, wedden?

Het zou een krachtig signaal zijn, zowel voor hem als (vooral!) voor jezelf als je op eigen initiatief dat hem bericht je het contact verbreekt en niets meer van hem wenst te horen.Eens, en een klacht indienen zou erg moedig zijn. Ook veilig voor de 'volgende' cliënt die mogelijk slachtoffer kan worden van deze vreemde gast 'psych'.

Gaia, dat zou ik heel graag willen, nog 1 laatste gesprek en dan einde.Twee nachtjes slapen en dan is het maandag. Dan kijken of je er nog zo over denkt. Lijkt je dat wat? Denk je er dan nog zo over, doe dat afsluitende gesprek dan, en idd telefonisch. Maar als hij je dan weer gaat manipuleren, afkappen die hap. Het is niet de bedoeling dat hij jou nu weer uit je herstellende evenwicht gaat brengen, wat nog broos is en dat weet hij.
Heb jij ook gevoelens voor deze man?

Het lijkt alsof je hem niet los wilt laten.

Als je toch nog een gesprek wilt, klinkt het alsof je hem nog wilt zien.

Als deze man je zoveel verdriet doet, dan verbreek je toch elke manier van contact?

Delete zijn gegevens en hup blik vooruit.

Gaia, dat zou ik heel graag willen, nog 1 laatste gesprek en dan einde.Hopelijk heb je het toch al geeindigd? Waarom mee gaan in "zijn spelletje"? Je maakt het jezelf moeilijker dan nodig is. Ook om dit geheim te houden voor je vriend. Want het zal wel een keer uitkomen en dan heb je ook nog een extra probleem met je vriend.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven