Voel me echt rot!

23-10-2011 17:05 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,
Ik hoop dat de therapie je e.e.a. Duidelijk maakt wat betreft je keuzes. Je bent op de goede weg, volhouden, en sterkte!
Niks schop onder je kont, gekkie.

Je mág verdriet voelen, en jezelf ook zielig vinden.

Ik zit in een soort gelijke situatie en ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag waarom je tóch gek op iemand kan zijn, die zo'n (slechte) invloed heeft ..

Een mens heeft niet alleen maar negatieve kanten, maar uiteraard ook goede kanten. Op die kant van je ex ben je natuurlijk gevallen en daar hou je ook van. Later zijn ook zijn negatieve/slechte kanten naar boven gekomen. Maar nog steeds blijf je van hem, zijn positieve kanten houden en hoop je dat het ooit veranderd. Denk dat je het zo moet zien.

Zie het nu ook maar als een les, als je ooit nog zo'n man ontmoet, met zo'n negatieve kanten, weet je gelijk dat je uit de situatie moet stappen.

Veel succes met de therapie en sterkte!
Dank jullie wel voor de lieve reacties.
.
,,
Soms is het weer alleen zijn, het onbekende, enger dan het bekende, dat wat je goed kent, hoe rot ook.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik ben altijd alleen geweest, ben altijd erg zelfstandig geweest in die zin dat ik mij niet afhankelijk maakte van mannen en hun gedragingen. En waar ik normaal snel overheen was, lukt me dit nu totaal niet. Ik heb ze minder erg gehad als deze, dus ik snap het niet.
Of ik WIL het niet snappen..?
Heel herkenbaar,5 jaar in dat schuitje gezeten,en 4 jaar bezig gewest over hem heen te komen.

Ben er zelfs voor verhuisd naar een andere stad en heb ander werk genomen,zodat ik hem niet 3 keer in de week zag rijden.

Ben nu 2 jaar "over hem heen" maar laat geen een vent meer zo dichtbij me komen dat ik me zo verlies in een kerel.

En ik dacht echt dat ik een heel zelfstandige vrouw was,voor ik hem leerde kennen,hoewel ik in mijn huwelijk ook nogal afhankelijk van mijn kerel was....

Heel veel sterkte,en wat ik ooit las, het kost anderhalf keer zoveel tijd om over een relatie heen te komen,als de relatie ooit duurde.Dus je mag best verdriet hebben,en je kut voelen.
quote:brandy38 schreef op 23 oktober 2011 @ 19:04:

Ik ben altijd alleen geweest, ben altijd erg zelfstandig geweest in die zin dat ik mij niet afhankelijk maakte van mannen en hun gedragingen. En waar ik normaal snel overheen was, lukt me dit nu totaal niet. Ik heb ze minder erg gehad als deze, dus ik snap het niet.

Dat kan liefde met je doen Brandy, en liefde maakt blind.

Geeft normaal gesproken nix, jij had de pech met het type " foute man " Herkenbaar. Loslaten is moeilijk
Je kan hier net zo ver in wegzakken als je zélf wil.

Houd het in je hoofd overzichtelijk, dramatiseren is aanlokkelijk maar niet helpend.

Onthoud dat je w.s. van het beeld houdt wat je van hem had (gecreëerd?), en niet van de man die hij uiteindelijk bleek te zijn.

Bovendien wordt iets wat niet voor jou is weggelegd, of wat je nooit voor jezelf kan hebben, extra aanlokkelijk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:redrose73 schreef op 23 oktober 2011 @ 23:14:

[...]

Dat kan liefde met je doen Brandy, en liefde maakt blind.

Geeft normaal gesproken nix, jij had de pech met het type " foute man " Herkenbaar. Loslaten is moeilijk Ik ben het hier niet mee eens hoor. Het maakt wel degelijk uit als liefde blind maakt...Liefde kan en mag je milder, zachter, meer flexibel ed maken, maar niet blind. En ik denk dat TO niet alleen pech had, maar zelf ook een aandeel had / het een en anders heeft laten gebeuren (signalen genegeerd, over haar grenzen laten gaan etc.). Het is denk ik heel goed, om vooral daar naar te kijken om te voorkomen dat dit weer gebeurd en je pijn en verdriet 'oploopt'.
Bedankt lieve dames voor de reacties.
quote:brandy38 schreef op 24 oktober 2011 @ 11:32:

Sterrenmix heeft gelijk, ik heb er zelf een aandeel in, om niet eerder naar mijn gevoel te luisteren en het af te kappen. Ik was niet blind, ik was debiel. Tot 4-5 keer toe!

Na een slapeloze nacht en veel tranen, woede en frustratie heb ik besloten om weer voor mezelf te gaan. Alle contact verbreken en proberen weer alleen gelukkig te worden. Dat zal even tijd nodig hebben, en vind het moeilijk hem los te laten omdat hij in mijn hart zit, ondanks na alles wat er gebeurd is.

Het boek het Monsterverbond ligt al weken te wachten bij de boekhandel..ik ga hem vandaag maar eens ophalen. Had ik dat maar weken geleden al gedaan..maarja,,had, had...daar heb ik nu niks aan. Beter laat dan nooit toch?!

Bedankt lieve dames voor de reacties. goooo Girl,you CAN do it!!
*dubbel*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven