Entertainment alle pijlers

Bachelorette?

28-08-2011 21:44 199 berichten
Ik doe een poging, maar vind 't maar weird vooralsnog.

Zeker zonder forum.

Meer probeerders?
Alle reacties Link kopieren
Frankie!!!!!
De mannen van Jillz blijven ook leuk!
Oh waren die ervoor? Damn, ik zapte net even naar Jersey Shore... I love trash:-)
ik zie het inderdaad maar als soap. Het is te raar en geregisseerd dit.
hahaha dezelfde shots in het water
ehm zitten daar niet nog beestjes in? Wat een hysterisch gedoe om een parel. En daarstraks om dat hartvormige eiland dat ze maar bleef gillen :-s
Roberto kreeg wel een mooier avondtenue ha Ha
pfff zo heb je natuurlijk wel een 'romantisch leven'.

Dit is zo too much dat ik stiekem blij ben dat mijn vriend af en toe een dikke ruft laat in mijn bijzijn (niet de hele tijd hoor en ik ga dit inzicht ook niet met hem delen ;-p)
quote:lilly1980 schreef op 23 oktober 2011 @ 22:26:

Roberto kreeg wel een mooier avondtenue ha Hajamaar die had eerst enorme zweetvlekken (onder iedere arm en een vol op de borst)
Ik bedoel wat zij aan heeft :-) nu iets simpels en bij roberto een redelijk bloot jurkje
nou daar gaan we hoor
Och hij moet haar pijn doen.....gelukkig heeft ze nog twee wippers over.....haha wat een stom nep Amerikaans gedoe!
quote:lilly1980 schreef op 23 oktober 2011 @ 22:32:

Ik bedoel wat zij aan heeft :-) nu iets simpels en bij roberto een redelijk bloot jurkje

Oh ja da's ook zo.

Hij heeft ineens z'n bril vergeten
quote:Bronny schreef op 23 oktober 2011 @ 22:33:

Och hij moet haar pijn doen.....gelukkig heeft ze nog twee wippers over.....haha wat een stom nep Amerikaans gedoe!my thoughts exactly
nee, hij wilde kijken of er met Nicole nog wat was.
Wat een jankert....
Zo nep is het niet hoor, er komen echte huwelijken uit voort.
ja, maar de andere 'spelers'... Het valt me op dat er steeds al mensen ruim van tevoren flink op de hoogte zijn. Het is op z'n minst sterk geregisseerd lijkt me.
he bah alweer reclame
Is ie nou bang om te vertellen dat ie verliefd is op een ander terwijl zij de nacht met twee andere kerels doorbrengt? Wat een dubbele moraal hebben die Amerikanen toch....
en er wordt wel een groot drama van gemaakt. Verschijnen hier met regelmaat topics over hoe iemand in een prille situatie ineens als een blad aan de boom verandert. Heel lullig, maar het zwaarste gesprek ooit (of hoe Frank het formuleerde) lijkt me wat overdreven. En zij heeft nog twee anderen op wie ze ook gek is.
hopsakee daar gaan we weer, denkt ze
nu ik die traantjes zie, volgens mij had ik bij roberto daarstraks ook een klein traantje gespot toen ze over 'gevoelens' zaten te praten :-) vonkwelskattug

Ik kom hier nog even meepraten als dat mag.
precies op tijd, brand los steph!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven