Mode & Beauty alle pijlers

Winterjas... Help?!

23-10-2011 22:26 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze winter wil ik eens echt een warme winterjas kopen. Nou heb ik een leuke op marktplaats zien staan, maar ik weet niet waar ik deze kan kopen. Weet één van jullie waar deze te koop zijn? Verder nog mensen een idee voor een leuke en betaalbare winterjas? (geen echt bont)

Alvast bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2011 10:20
Reden: Reclame
% gewijzigd
Ben je reclame aan het maken voor deze winterjas of lijkt dat maar zo?

Je kunt toch gewoon deze jas kopen of een van de talloze jassen die hier sprekend op lijken?

De jassen van Nichelson of Moscow zijn overigens met echt bont!
Gestaft.

Slaag trouwens telkens ergens anders. Heb er 3 hangen. 1 van sting, gevuld met dons, 1 van C&A en 1 van de HEMA.
Ik slaag altijd bij Mango.
Waarom koop je die van Kelly trouwens niet gewoon?
Jemig, hoe ordinair kun je zijn.
Ik heb op MP de dubbel geplaatst button gebruikt voor deze advertentie. Verder raad ik je aan google te gebruiken. Je struikelt tegenwoordig bijna over dit soort jassen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Volgens mij heb ik zulke jassen bij Zara zien hangen.

En deze op MP is je maat niet.
C&A, H&M, waar vind je dit soort jassen nou niet?
Deze is van Nickelson. Waarom neem je die niet gewoon over? Je kan het bond er af halen.

Ik heb zo een soort jas in de kinkerstraat gekocht voor 45
Ja hoor, je koopt een jas met écht bont (weleens gelezen en gezien hoe dat vervaardigd wordt?) en vervolgens haal je het bont ervan af. Misschien maar goed ook trouwens, voordat een of andere activist het ervan afhaalt.
En hier heb je je speciaal voor aangemeld? Hoop je meer clicks op je advertentie te krijgen?
Oh, en nu ik toch aan het zaniken ben en het lijkt me in dit topic wel thuishoren: ik erger me eraan dat bij topics als 'jassen, één enkel puistje, schoenen, nieuw vriendje' of wat dan ook voor eenvoudig onderwerp, het woordje HELP erbij staat. Laat dat 'help' maar gewoon door mensen gebruikt worden die echt een probleem hebben (en geen 'dilemma' overigens, ook zo'n ergernis-puntje).
quote:molly74 schreef op 23 oktober 2011 @ 23:39:

Oh, en nu ik toch aan het zaniken ben en het lijkt me in dit topic wel thuishoren: ik erger me eraan dat bij topics als 'jassen, één enkel puistje, schoenen, nieuw vriendje' of wat dan ook voor eenvoudig onderwerp, het woordje HELP erbij staat. Laat dat 'help' maar gewoon door mensen gebruikt worden die echt een probleem hebben (en geen 'dilemma' overigens, ook zo'n ergernis-puntje).Ach joh, wees blij dat er geen 'dillema' staat.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
haha, dat is zo'n afschuwelijke "plastic worst"jas. Ik ken echt niemand die dit goed staat... wat is er mis met een elegante jas? heb er een van Benneton gekocht dit jaar.
Oranges: niks, maar elegant en warm gaan meestal niet samen. Ik zoek al zo lang naar een winterjas die mooi EN warm genoeg is, maar ben er nog geen 1 tegengekomen. Wol te koud en onpraktisch als ik met m'n dochter de sneeuw in moet, leer te koud.. Hier wordt t waarschijnlijk ook een gewatteerde jas. Maar dan wel een parka denk ik. Ik vind deze jas ook niet mooi.
quote:hipslala schreef op 23 oktober 2011 @ 22:43:

Jemig, hoe ordinair kun je zijn.Wat is er ordinair aan een jas?
Je weet toch wel dat kleding ordinair kan zijn?

De stof, het model, de kwaliteit, de kleur.
Ligt er ook aan wie het draagt.

Maxima heb ik ook weleens gezien dat ze een tijgerprint aan had en een leren jurk maar stond overigens niet ordinair.

Zo'n jas vind ik dan eerder goedkoop ogen dan ordinair.
quote:Superhuisvrouw schreef op 24 oktober 2011 @ 09:14:

Ligt er ook aan wie het draagt.

Maxima heb ik ook weleens gezien dat ze een tijgerprint aan had en een leren jurk maar stond overigens niet ordinair.

Zo'n jas vind ik dan eerder goedkoop ogen dan ordinair. Klopt al vond ik het zelfs bij Maxima niet mooi, maar dat was meer omdat ik vond dat het haar niet stond en omdat ik het geen kleding voor een prinses vind (protocol enzo).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven