Good Luck!
woensdag 13 februari 2008 om 18:58
woensdag 13 februari 2008 om 19:04
Compu, ik sta nog steeds verbaasd van mezelf. Ik behoor tot de bv-mamma´s. Gek he? Ik als enorme kluns! Ik bekijk het per week. Als het vrijdag is denk ik, zo weer een week gered. En zo hoop ik zes maanden vol te maken. Wat suf zeg, dat het apparaatje al klaar lag....
Suze, hoe is ie meid? Klaar voor de nieuwe baan?
Suze, hoe is ie meid? Klaar voor de nieuwe baan?
woensdag 13 februari 2008 om 19:07
Amalia, ik ben gewoon nog niet zo handig met voeden... En wij hebben een waterbed en dat lukt me dan helemaal niet (sukkel ben ik he). Lastig zo´n spreidbroekje! Ach, zit hij ineens in de triptrap! Moet hij het 24/7 om? We kunnen wel een hotline beginnen ´s nachts... Ik was om precies dezelfde tijden wakker. Ik zal vannacht aan je denken haha.
Kokos, enorm bedankt voor je sms. Spannend! Ik was net op weg naar de kapper. Fijn, een plek op de psz. Op de dagen die jij wilde?
Kokos, enorm bedankt voor je sms. Spannend! Ik was net op weg naar de kapper. Fijn, een plek op de psz. Op de dagen die jij wilde?
woensdag 13 februari 2008 om 19:08
woensdag 13 februari 2008 om 19:51
Zullen we even het geslacht en wat namen erin gooien? Ik gok op een jongen; Jonas.
Jinny, je bent helemaal geen kluns. Hoe kom je daar nou bij? Omdat je niet liggend kan voeden?
Ik ben pas een kluns: wij kunnen geen traphekje plaatsen beneden en ik leg net even Berend in bed. Ik zeg dat tegen Laurens, want die was aan het spelen. Draai ik me om in de slaapkamer, zie ik zijn koppie boven de bovenste traptree uitsteken. Ik schrik, roep: hou je goed vast en ja hoor, daar gaat hij, 12 treden naar beneden met een stenen vloer om hem op te vangen. Ik gilde helemaal. Gelukkig gleed hij op zijn buik de treden af, maar ik dacht dat hij naar achter zou vallen onderaan. Dit bleef ook uit, maar ik stond helemaal te shaken. Pfff.
Vervolgens zat hij me raar aan te kijken dat ik zo schrok.
Leuk verhaal voor op de tribune? Iemand nog een goeie mop? Om deze heb ik vroeger uren de slappe lach gehad:
Sampie had een bromfiets. Hij reed tegen een boom, en nu heeft hij een kromfiets.
Te suf, maar vriendinnetje en ik kregen iedere keer weer de slappe lach omdat ie zo suf is.
Jinny, je bent helemaal geen kluns. Hoe kom je daar nou bij? Omdat je niet liggend kan voeden?
Ik ben pas een kluns: wij kunnen geen traphekje plaatsen beneden en ik leg net even Berend in bed. Ik zeg dat tegen Laurens, want die was aan het spelen. Draai ik me om in de slaapkamer, zie ik zijn koppie boven de bovenste traptree uitsteken. Ik schrik, roep: hou je goed vast en ja hoor, daar gaat hij, 12 treden naar beneden met een stenen vloer om hem op te vangen. Ik gilde helemaal. Gelukkig gleed hij op zijn buik de treden af, maar ik dacht dat hij naar achter zou vallen onderaan. Dit bleef ook uit, maar ik stond helemaal te shaken. Pfff.
Vervolgens zat hij me raar aan te kijken dat ik zo schrok.
Leuk verhaal voor op de tribune? Iemand nog een goeie mop? Om deze heb ik vroeger uren de slappe lach gehad:
Sampie had een bromfiets. Hij reed tegen een boom, en nu heeft hij een kromfiets.
Te suf, maar vriendinnetje en ik kregen iedere keer weer de slappe lach omdat ie zo suf is.