Tienermoeders
woensdag 13 februari 2008 om 19:42
woensdag 13 februari 2008 om 20:29
Ik zat ook voor de tv om het programma te kijken. Mijn interesse werd gewekt door een uitgebreid artikel dat in ons plaatselijk dagblad stond. Vind het jammer dat het niet werd uitgezonden. Misschien hebben een aantal tienermoeders wat afleveringen kunnen verbieden omdat ze ineens beseffen dat ze voor heel Nederland in een bepaald daglicht komen te staan. Zoiets zal het wel zijn want normaal houdt sbs6 zich aan de programmering.
donderdag 14 februari 2008 om 19:10
Ah vandaar. Onze video doet een beetje wazig de laatste tijd, en er stondt inderdaad Wegmisbruikers op. Nou wil het toeval dat we heel vaak wegmisbruikers opnemen voor mijn vader en dat dat dus op de band kan staan.
Toen ik wegmisbruikers zag dacht ik dus direct dat de video weer aan het klooien was.
Het is inderdaad een idioot tijdstip, wou dat het wat vroeger op de avond kwam.
Hardstikke bedankt!
Toen ik wegmisbruikers zag dacht ik dus direct dat de video weer aan het klooien was.
Het is inderdaad een idioot tijdstip, wou dat het wat vroeger op de avond kwam.
Hardstikke bedankt!
dinsdag 19 februari 2008 om 23:47
Jeeeeeee wat een domme wijven zeg..... Heb echt medelijden met die kinderen zo..
Dat gezin met dat meisje van 13: de moeder heeft zelf lopen pushen om die twee bij elkaar te laten slapen, maar vertelt er niet even bij wat de risico's daarvan zijn... Dochterlief:''Ik dacht dat het allemaal wel veilig was...''
Moeder deelt zo een mep uit... Tsssss
Dat gezin met dat meisje van 13: de moeder heeft zelf lopen pushen om die twee bij elkaar te laten slapen, maar vertelt er niet even bij wat de risico's daarvan zijn... Dochterlief:''Ik dacht dat het allemaal wel veilig was...''
Moeder deelt zo een mep uit... Tsssss
woensdag 20 februari 2008 om 09:33
Wát een achterlijk tijdstip, net of tienermoeders tot middernacht de ogen open kunnen houden voor zo een docu. Vorige week bleef ik er voor op, kregen we iets heel anders, en nu ben ik uit ellende toch in slaap gesukkeld en kan ik het nog nergens terug zien ook. Ik wil het nml wel erg graag zien. Was zelf ook een jonge moeder. Geen tienermoeder, wel een jonge moeder. En altijd geraakt door deze onderwerpen geweest.
woensdag 20 februari 2008 om 12:44
Inderdaad een klote tijdstip..
Zoyla je kunt het terugkijken via http://sbs6.sbs.nl/module...bs6_programma&progid=291, linksonderin bij archief.
Zoyla je kunt het terugkijken via http://sbs6.sbs.nl/module...bs6_programma&progid=291, linksonderin bij archief.
woensdag 20 februari 2008 om 13:58
Oh my god! Wat was dit erg zeg! Al zappend kwam ik langs het programma en mijn mond viel echt open van verbazing! Dat meisje van 13 met die moeder inderdaad!!! Vriend en ik zaten beide met afschuw naar de tv te kijken. En dan dat meisje van 18 uit Den Helder... Weet niet eens wie de vader van dr kind is omdat ze te dronken voor woorden was toen het kind verwekt is. En dan dat meisje dat voor de rechter moest verschijnen omdat ze haar eigen zusje met een mes had bedreigd.
Werd er een beetje (erg) verdrietig van...
Werd er een beetje (erg) verdrietig van...
woensdag 20 februari 2008 om 14:43
Dat viel mij ook op ja, dat ze alleen maar negatieve verhalen lieten zien. Al moet ik zeggen dat er ook een stel was dat wel redelijk "normaal" was. Weet even niet meer hoe ze heten, maar ze praten met een limburgs/brabants/belgisch accent.
Hoop wel dat ze in de vervolgserie ook wat positieve verhalen laten zien, want ze hadden nu echt het skorem van de richel in de uitzending. Die moeder van dat meisje van 13 geeft opeens haar zoontje toch een klap. En pushen dat die jongen bij haar dochter moest blijven slapen... Jezus, het kind is 13!!! En dan al die katten in het huis echt overal!!! Op het aanrecht bij het eten.... getver! En de verwekker van het kindje lag op de bank te slapen met een duim in zijn mond.
Summerbreeze, wordt het niet ergens herhaald ofzo? Ik zal eens even voor je kijken!
Hoop wel dat ze in de vervolgserie ook wat positieve verhalen laten zien, want ze hadden nu echt het skorem van de richel in de uitzending. Die moeder van dat meisje van 13 geeft opeens haar zoontje toch een klap. En pushen dat die jongen bij haar dochter moest blijven slapen... Jezus, het kind is 13!!! En dan al die katten in het huis echt overal!!! Op het aanrecht bij het eten.... getver! En de verwekker van het kindje lag op de bank te slapen met een duim in zijn mond.
Summerbreeze, wordt het niet ergens herhaald ofzo? Ik zal eens even voor je kijken!