Entertainment alle pijlers

Tienermoeders

13-02-2008 19:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond is de serie tienermoeders op SBS 6 begonnen, een programma met een echt SBS gehalte. Toch ben ik wel nieuwsgierig, maar de video-recorder heeft het niet opgenomen.

Weet iemand ook of ik dat nog ergens kan terug kijken of dat het herhaald wordt?
Ik wilde het ook kijken, maar aan het eind van Hart van Nederland zeiden ze 'Geen tienermoeders vanavond, maar Wegmisbruikers'. En dat was dat, geen verklaring ofzo. Weet dus ook niet wanneer het wel wordt uitgezonden.

Iemand?
Is niet uitgezonden! Heb geen idee waarom, maar bij hart van nederland ofzoiets zeiden ze het!
misschien kan fashion victime hier antwoord op geven
Ik zat ook voor de tv om het programma te kijken. Mijn interesse werd gewekt door een uitgebreid artikel dat in ons plaatselijk dagblad stond. Vind het jammer dat het niet werd uitgezonden. Misschien hebben een aantal tienermoeders wat afleveringen kunnen verbieden omdat ze ineens beseffen dat ze voor heel Nederland in een bepaald daglicht komen te staan. Zoiets zal het wel zijn want normaal houdt sbs6 zich aan de programmering.
Op de website staat dit:

De eerste uitzending van Tienermoeders is wegens technische problemen op 12 februari niet uitgezonden. Deze is nu te zien op dinsdag 19 februari om 23.20 uur.
Oke bedankt Summer,ga ik ook kijken.
Lekker laat, waarom zijn er nou nooit eens interessante programma's te zien op een christelijk tijdstip?!!!
Ah vandaar. Onze video doet een beetje wazig de laatste tijd, en er stondt inderdaad Wegmisbruikers op. Nou wil het toeval dat we heel vaak wegmisbruikers opnemen voor mijn vader en dat dat dus op de band kan staan.

Toen ik wegmisbruikers zag dacht ik dus direct dat de video weer aan het klooien was.

Het is inderdaad een idioot tijdstip, wou dat het wat vroeger op de avond kwam.

Hardstikke bedankt!
Jeeeeeee wat een domme wijven zeg..... Heb echt medelijden met die kinderen zo..

Dat gezin met dat meisje van 13: de moeder heeft zelf lopen pushen om die twee bij elkaar te laten slapen, maar vertelt er niet even bij wat de risico's daarvan zijn... Dochterlief:''Ik dacht dat het allemaal wel veilig was...''

Moeder deelt zo een mep uit... Tsssss
Heb ik het dus gemist :-S
Kan je het nog ergens terug kijken?
Wát een achterlijk tijdstip, net of tienermoeders tot middernacht de ogen open kunnen houden voor zo een docu. Vorige week bleef ik er voor op, kregen we iets heel anders, en nu ben ik uit ellende toch in slaap gesukkeld en kan ik het nog nergens terug zien ook. Ik wil het nml wel erg graag zien. Was zelf ook een jonge moeder. Geen tienermoeder, wel een jonge moeder. En altijd geraakt door deze onderwerpen geweest.
Inderdaad een klote tijdstip..

Zoyla je kunt het terugkijken via http://sbs6.sbs.nl/module...bs6_programma&progid=291, linksonderin bij archief.
Moet je je wel eerst aanmelden zie ik.. :-S
Owkee, ik ben aangemeld, en nu? Ik zie nergens een archief hoor, grumbl, en niet eens blond ook...weheheheheheeeeeeee........
Die link linkt dus niet door naar wat ik bedoelde, grmmbl..

Oke..in die rode balk via de link die ik gaf, naast HOME, kies alle sbs6 programma's -> tienermoeders. Daar staat linksonder wel archief op de pagina van tienermoeders.
Ja die heb ik gevonden, en dan kies ik de uitzending en dan gebeurd er niets
Nouja zeg! Dan weet ik het ook niet meer..
Kan je dat filmpje niet direct hier plaatsen, of naar me opsturen
Bij mij doet hij het namelijk ook niet, misschien een storing ofzo.
Nee dus hahaha! Er hebben meer mensen last van, zie ik nu.. :-S
Oh my god! Wat was dit erg zeg! Al zappend kwam ik langs het programma en mijn mond viel echt open van verbazing! Dat meisje van 13 met die moeder inderdaad!!! Vriend en ik zaten beide met afschuw naar de tv te kijken. En dan dat meisje van 18 uit Den Helder... Weet niet eens wie de vader van dr kind is omdat ze te dronken voor woorden was toen het kind verwekt is. En dan dat meisje dat voor de rechter moest verschijnen omdat ze haar eigen zusje met een mes had bedreigd.

Werd er een beetje (erg) verdrietig van...
Nu baal ik nog meer dat ik het niet heb gezien..

Heb wel gehoord dat ze écht alleen de negatieve kanten van tienermoeders laten zien en de goede verhalen zaten er niet tussen.

Ik=nieuwsgierig.
Dat viel mij ook op ja, dat ze alleen maar negatieve verhalen lieten zien. Al moet ik zeggen dat er ook een stel was dat wel redelijk "normaal" was. Weet even niet meer hoe ze heten, maar ze praten met een limburgs/brabants/belgisch accent.

Hoop wel dat ze in de vervolgserie ook wat positieve verhalen laten zien, want ze hadden nu echt het skorem van de richel in de uitzending. Die moeder van dat meisje van 13 geeft opeens haar zoontje toch een klap. En pushen dat die jongen bij haar dochter moest blijven slapen... Jezus, het kind is 13!!! En dan al die katten in het huis echt overal!!! Op het aanrecht bij het eten.... getver! En de verwekker van het kindje lag op de bank te slapen met een duim in zijn mond.

Summerbreeze, wordt het niet ergens herhaald ofzo? Ik zal eens even voor je kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven