Entertainment alle pijlers

Tienermoeders

13-02-2008 19:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond is de serie tienermoeders op SBS 6 begonnen, een programma met een echt SBS gehalte. Toch ben ik wel nieuwsgierig, maar de video-recorder heeft het niet opgenomen.

Weet iemand ook of ik dat nog ergens kan terug kijken of dat het herhaald wordt?
Alle reacties Link kopieren
Wat een ophef over dit programma..



Inderdaad niet ieder meisje zou hier voor kiezen en het heeft niks te maken met de rang in de maatschappij als het een troela uit de dure wijk in bloemendaal zou gebeuren zouden ze er alles aan doen om het verborgen te houden voor de buiten wereld..



Zeg niet dat ik het gedrag van tamara of fleur goed keur totaal niet denk niet dat ze beseffen wat er nog op ze afkomt en ach ja roken tijdens de zwangerschap iedereen weet dat dat iets is wat je beter maar kan laten..



Misschien is der voor sommige wel een andere reden geweest om mee te doen misschien waren ze er van bewust dit een manier was andere meisjes te waarschuwen voor wat er kan gebeuren als je roekeloos met de anticonceptie omgaat..

Gelukkig hebben ze bij sbs6 het besef gehad niet alleen de bloemetjes en de bijtjes te laten zien maar ook de problemen die kunnen ontstaan in een zwangerschap.....



Het doet me pijn om te zien hoe jullie oordelen over de meisjes die hier aan meedoen...Iemand ze ooit in levende lijven ontmoet ..iemand die echt weet hoe het zit met die meisjes...iemand die beseft hoe veel pijn woorden kunnen doen...IEMAND DIE HET BESEF HEEFT DAT ER OOK EEN MOEDER VAN DIE MEISJES OP VIVA FORUM ZOU KUNNEN ZITTEN...



Ja ik ken de meisjes en heb ze onlanks nog gesproken de opnames zijn nu al twee jaar oud dus in die twee jaar is der heel veel veranderd voor die meisjes...en geloof me der zijn er een aantal die goed terecht zijn gekomen en erg gelukkig zijn ...



de reden dat dit mij zo aanvalt is omdat Pamella MIJN dochter is en ja ze is jong en ja we hebben er slapenloze nachten om gehad en ja onze kleinzoon hing op het randje van de dood en ja Pamella is een op en top mama en heel gelukkig met der Minimannen....Ook ik was een tienermoeder en dat de geschiedenis zich herhaald ..Ja zou best kunnen maar Pamella en de rest van het gezin hebben puur meegedaan om andere mensen te wijzen op de risico's niet voor de sensatie...



En of het nou een troeltje uit hoge standen is of een gewoonen meid dat maakt geen verschil....een zwangerschap is een risico die elk kan lopen..





Weet dat jullie het hebben over de "oude"serie maar snap niet hoe jullie soms zulke harde dingen kunne zeggen over meisjes die julie niet kennen en dus niet weten wat er achter zit
anoniem_77705 wijzigde dit bericht op 15-04-2010 09:18
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:granny_Leona schreef op 15 april 2010 @ 09:03:

Het doet me pijn om te zien hoe jullie oordelen over de meisjes die hier aan meedoen...Iemand ze ooit in levende lijven ontmoet ..iemand die echt weet hoe het zit met die meisjes...iemand die beseft hoe veel pijn woorden kunnen doen...IEMAND DIE HET BESEF HEEFT DAT ER OOK EEN MOEDER VAN DIE MEISJES OP VIVA FORUM ZOU KUNNEN ZITTEN...

Ik zou het persoonlijk schokkender vinden als de reacties op zo'n programma mild en meelevend waren geweest.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is het goed dat er een oordeel over is dat geef ik toe in deze "nieuwe serie"zitten er ook twee waarvan ik mijn bedenkingen heb en ik heb zo ook nog leren kennen en nog krabbel ik achter mijn oor....



Maar sommige oordelen zijn erg hard en erg ver gezocht het is makelijk te oordelen over iemand of iets als je er zelf niet in zit of mee te maken heb..
Alle reacties Link kopieren
Weet dat jullie het hebben over de "oude"serie maar snap niet hoe jullie soms zulke harde dingen kunne zeggen over meisjes die julie niet kennen en dus niet weten wat er achter zit

--------------------------------------------------------------------------------

granny_Leona wijzigde dit bericht op 15-04-2010 09:18 met 4%: foutje





Er zitten wel meerdere foutjes in die lap tekst van je Granny.



Ik ben blij voor je dat je dochter gelukkig is, en dat het goed gaat met haar kinderen. Het is nobel om een voorbeeld te willen stellen en je leven daarvoor open te stellen voor de media. Maar wind je toch niet zo op over de kritieken, dat is toch verspilde energie. Had je echt verwacht dat iedereen vol bewondering zou kijken naar die jonge meisjes en de 'keuzes' die ze maken in het leven?



Bovendien werkt het nou eenmaal zou op een internetforum dat mensen iets harder en sarcatischer oordelen dan dat ze in den lijve zouden doen. Er is nou eenmaal een groot verschil tussen gesproken en geschreven taal.
ronja79 wijzigde dit bericht op 15-04-2010 13:30
Reden: bovendien
% gewijzigd
Quote Granny Leona : " maar snap niet hoe jullie soms zulke harde dingen kunne zeggen over meisjes die julie niet kennen en dus niet weten wat er achter zit"



Nee wij weten niet wat er achter zit, maar wel dat zéér jonge meisjes zoals Pamélla (Pamela?) onbeschermde sex hebben gehad of slordig zijn geweest met anticonceptie.

Dat zit erachter. Punt.
Alle reacties Link kopieren
quote:beter laat schreef op 15 april 2010 @ 16:55:





Nee wij weten niet wat er achter zit, maar wel dat zéér jonge meisjes zoals Pamélla (Pamela?) onbeschermde sex hebben gehad of slordig zijn geweest met anticonceptie.

Dat zit erachter. Punt.





Duidelijk hier mijn punt wie zegt dat PAMELLA onbeschermd sex hebben gehad ...... Toch knap dat een leek het oordeel van een arts denkt te kunnen wijzigen...en was ze die k**** pil maar inderdaad vergeten dan was de kleine man misschien wel gezond geweest



Zoals ik al zei oordeel niet als je de feiten niet weet
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik ben 20 en ben moeder van 2 kids. Zijn er meiden of anderen die hierover willen chatten? mijn mail is karina.vandijk@yahoo.com of SKYPE karina19901611

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven