Werk & Studie alle pijlers

Uitzendbureau helpen?

25-10-2011 14:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben herintreder en maak kans op een baantje, hetgeen helaas weinig betaald. Het uitzendbureau liet zich ontvallen dat ze meer mensen zoeken voor datzelfde werk. Leuk en aardig maar is het wellicht mogelijk dat er voor mij een vergoeding inzit als ik mensen aanbreng? Iemand hier ervaring mee?
Ehhh, zou je dit niet eerder aan het uitzendbureau moeten vragen?
Ja, daar is een heel stappenplan voor hoor!

1. Zoek het telefoonnummer van je uitzendbureau

2. (Begroet het uzb, zeg je naam) stel je vraag

3. Hoor het antwoord

4. Verbreek (na gedag zeggen) de verbinding

Tadaaaaaaaa!
Als ik het goed begrijp ben je nog niet eens aangenomen? Dan lijkt me dat stap één.
opa
Er zijn genoeg mensen die zich aanmelden bij het uitzenbureau daar hebben ze jou niet voor nodig.

Soms zoekt een bedrijf heel veel mensen en schakelt dan meerdere uitzendbureau's in. Dan kan je wel eens een bioscoopbon van een tien euro krijgen als iemand zich aanmeld en zegt dat hij via jou over de baan heeft gehoord. Dan moet je wel eerst zelf bij dat bedrijf werken.

Dit geld dan vaak voor een bepaalde periode in het jaar wanneer iedereen met vakantie gaat bijvoorbeeld en uitzendkrachten wat moeilijker te vinden zijn.
Als er alleen een bioscoopbond aan vastzit! Zorg wel dat ik dat baantje krijg, en daarna kan ik nog verder zien.

Wellicht dat er mensen waren die hier ervaring mee hadden.
Heb zelf als intercedent bij een uitzendbureau gewerkt en daar staan ontzettend veel mensen in het systeem. Dus ze hebben keus genoeg. Daarnaast wordt de intercedent al betaald om de juiste mensen voor het werk te vinden en zullen ze jou dus geen extra beloning hiervoor geven.

Maar waarom pak je niet eerst dat werk aan en kijk je vanuit een werkende positie verder naar een beter betaalde baan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven