Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:compu schreef op 24 oktober 2011 @ 08:55:

Mal, vanmorgen een invalchauffeuse met bus zonder zitjes.

Schijnt dat dat soms gebeurt en overmacht is. Wat doe jij in zo'n geval?Dan geef ik het zitje mee die in mijn auto zit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Voor dat doel zou ik een zittingverhoger aanschaffen en die mee geven Compu. Dat werkt wat makkelijker dan de hele stoel.

Jinny, hoe was het gisteren?? Gezellig gehad samen?

Hellus, zee was leuk! Bij klimduin enorm heerlijk in de zon zitten thee drinken terwijl de koters aan het klimmen en scheppen waren. Echt super weer. Nu nog steeds trouwens, fijn he?

Ik heb dit weekend een bloembol of 300 geplant. In alle braakliggende stukken grond in voortuin. Hopelijk een gezellig voorjaar dus. Mijn eerste zelf geplante bollen.
O is het bloembolplanttijd? Goed dat je zegt, ga ik ook even doen dan.
Hebbie wel een gaten prikkerT? Dan gaat het echt snel.
Bollenpoter, zo heet zo'n ding
300? Dat wordt een keukenhof bij jou in de tuin Suus!

Compu, wilde ik ook zeggen, stoelverhoger meegeven. Wel slecht trouwens dat dat kan. Ik zou er echt van balen, jij ook?

Het restaurant was dicht , gaf niks, verderop zat ook een wat minder gezellig restaurantje, maar prima. Lekker ontspannen. Kind had goed opgepast, fijn!
Gatenprikkert

Maar nee, heb ik niet. Maar goed, ik heb ook niet zo'n lap grond

Sowieso wel fijn er even met z'n tweetjes uit toch Jin? Mooi dat oppassen goed was gegaan.
ah hier ben je .. ik sms je net
Hai..

Hahah wackelen idd een prachtig woord..

Leuk zeg dat jullie ff een avondje wegkonden, dat is wel lekker.

Een oppas die je wel vaker zou kunnen vragen?

Compu: Ik zou ook gewoon stoelverhoger of zijn eigen stoel meegeven, en me er verder niet al te druk over maken..

Soms is het gewoon idd overmacht. Ik vind alleen dat ze je daar van te voren een briefje mee moeten geven, dat dat sporadisch kan voorkomen, zodat je gewoon een stoelverhoger in huis hebt en je er niet mee verrast wordt op moment supreme!
Zooo ik ben net uit bed.... en nu al weer moe... bah bah
Ladies, heb wat op de groep gezet.
quote:bambino schreef op 25 oktober 2011 @ 09:47:

Compu: Ik zou ook gewoon stoelverhoger of zijn eigen stoel meegeven, en me er verder niet al te druk over maken..

Soms is het gewoon idd overmacht. Ik vind alleen dat ze je daar van te voren een briefje mee moeten geven, dat dat sporadisch kan voorkomen, zodat je gewoon een stoelverhoger in huis hebt en je er niet mee verrast wordt op moment supreme!Precies!
Suus, zat je bij mij vlakbij?? Goed dat ik het niet wist. Was ik je gaan zoeken.
Bij mijn drogist It's a clock voor 15 euro, alleen rose. Als ik het voor iemand kan kopen, laat maar weten.
Zou bovenstaande wat zijn? ik ben altijd als de dood dat Juul in zijn pootjes (lees: handen ) snijd en dit ziet er wel onwijs handig uit. Hij helpt onwijs graag, dus als het werkt zou het ideaal zijn..
Het is trouwens voor in de keuken...
Ziet er leuk uit, maar ziet er niet uit of het ook daadwerkelijk snijdt
Ik weet ook van een ander setje Bam. Zal eens zoeken. Net op de markt, voor kids.
Zoek jij maar eens even Compu, ik ben benieuwd

Maar ik denk zomaar dat je Head chef bedoeld
Goeiemorgen,

Bam, ik zat op z'n kop in de papierbak buiten.

De buren zullen gelachen hebben.

Het is niet die jij zegt, maar Kinder Park van Tojiro. Lekker prijzig, 26 euro per stuk. Setje van 3 is 49,90..

Ik wil ook iets dergelijks voor CG, staat me ook altijd te helpen.
Head chef is ook leuk, maar meer voor de garde, zeef gebeuren enzo.

zal straks wel eens een linkje plaatsen.

Ik heb even gekeken, maar dan vind ik wat ik geplaatst heb er beter werkbaar uitzien...

Wat moet een kind nu met een flessenopener eigenlijks?

En ik vond 10 euro voor zo,n headchef al duur, geloof dat ik mijn mening maar even bij moet stellen
Zijn wel echt onwijs geinig, dus hier ga ik er zoiezo een paar van halen.. Mooi voor meneer klaas.. Weet ik ook zeker dat het gebruikt gaat worden..
Wat moet een kind nou met een flessenopener Compu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven