date na 2 maand

25-10-2011 17:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag zijn mn liefje en ik 2 maand samen, en ik wil hem graag verrassen...

Toen we 1 maand hadden heeft hij me mee uit eten genomen, hij ging in pak, want hij vond het wel een pakgelegenheid, maar nu heb ik een gebrek aan inspiratie...

Iemand een idee?

Ik ben nog een student, dus ik heb niet heel veel te besteden...

x
In pak?? Hoop dat jullie geen studentenmenu hebben gegeten
Schaatsen!
Een maand samen een pakgelegenheid....hmmm...

Ontopic: fles champagne kopen, samen in bad, filmpje kijken?
Moet je nu elke maand iets gaan verzinnen?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
*zet een tafeltje bij de trekmuur van de Febo of FrietvanPiet, leuk aankleden,kaarsje,colaatje: Et Voila!
Gaan jullie elkaar dan elke maand verrassen?
Een binnen picknick. Dekentje/ fles wijn/ lekkere hapjes. voila

Oh je wil niet op jouw/ zijn kamer? dan niet zo geschikt tenzij je in de keuken/ gang of elders wel wil zitten
-
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 25-10-2011 17:59
Reden: excuses
% gewijzigd
Trek je mooiste setje aan, zet massage-olie klaar, een flesje wijn, en jullie zullen vast een hele gezellige avond hebben
Hartstikke leuk! Aan het begin is alles nog een gelegenheid om enorm je best te doen voor elkaar. Lekker van genieten.

Misschien is een dagje op stap wel een leuk idee. Ga naar een voor jullie beide onbekende stad en laat je verassen. Je kunt daar evt een museum, park of winkelstraat aan doen. Of gewoon heerlijk rond lopen en je neus achterna. Evt filmpje of theater.

Ik weet niet in welke stad je woont maar ik ben laatst bij comediecafe toomler (Amsterdam) geweest. Dat is ook echt een leuk speciaal avondje uit. Je moet er niet naar toe gaan in pak. Maar je hebt wel een avond lol.

Verder is het misschien leuk om gewoon thuis te blijven. Uitgebreid koken, een goeie film, setje mooie lingerie en je hebt een geweldige avond!
Niet elke maand verrassen.. Hij is nu op studiereis, en komt het weekend terug, dus heb hem dan ook een tijdje niet gezien, al met al zin om iets bijzonders te doen.. Een keer wat anders dan op mijn of zijn kamer samen eten en een filmpje doen..
Twee maanden?! Is dat niet wat kort voor een jubileum? Dan weet je net pas met wie je eigenlijk wat hebt :x

Maargoed, die binnenpicknick klinkt leuk

Edit: oh liever buiten de deur, naar theater voelt altijd wel fancy vind ik, en hoeft helemaal niet duur te zijn doordeweeks/studenten/jongerenkorting
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:MonaTwist schreef op 25 oktober 2011 @ 17:54:

*zet een tafeltje bij de trekmuur van de Febo of FrietvanPiet, leuk aankleden,kaarsje,colaatje: Et Voila! Perfect!
quote:Aubrey schreef op 25 oktober 2011 @ 18:01:

[...]

Perfect!
Mona, ik zie nu pas je onderschrift. Cewl!
Naar de sterrenwacht in de buurt: romantisch samen sterren kijken en toch niet natregenen/ vernikkelen van de kou.
Buiten picknicken, als het zonnetje schijt is dat nu nog best te doen!
Leuk toch elkaar verrassen!

Een mooi boek kopen met een lief schrijfsel erin van jou.

Een kaart met drie keuzes: massage, koken of iets anders.

Maak een cd met nummers die je aan "jullie" doet denken.

Neem vooral lekker veel foto's, dan heb je met kerst/verjaardag een top cadeau: foto album.

Ga ergens lekker kaasfonduen, is niet zo duur.

Doe iets wat je nog niet met/bij hem gedaan hebt..

Zoiets?
quote:Aubrey schreef op 25 oktober 2011 @ 18:04:

Mona, ik zie nu pas je onderschrift. Cewl! Thx, d8 laat ik er maar een motto van maken, moet het toch iedere keer lezen met die trollen
Als je het leuk vind, voor hem koken! heb zelf voor vriend ook zoiets gedaan toen we pas samen waren en viel goed in de smaak.

En samen op de bank leuke series kijken.
Even on-topic.. Wat ik altijd doe als ik met iemand aan het daten ben, is alles verzamelen van 'ons'. Dus bonnetjes van de restaurants, cafe's, briefjes, enz. Met als achterliggende gedachte hem na een jaar ofzo een plakboek cadeau te doen.. Dat jubileum komt er alleen nooit
quote:ster89 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:17:

Even on-topic.. Wat ik altijd doe als ik met iemand aan het daten ben, is alles verzamelen van 'ons'. Dus bonnetjes van de restaurants, cafe's, briefjes, enz. Met als achterliggende gedachte hem na een jaar ofzo een plakboek cadeau te doen.. Dat jubileum komt er alleen nooit Dan uiteindelijk maar alles ritueel verbranden.
Met je OV kaart naar een andere stad. Was al een tip in het begin van het topic. Is leuk! Gewoon lekker dwalen, hapje eten bij leuk restaurantje of uitgebreide lunch. Bioscoopje en weer naar huis.
quote:ster89 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:17:

Even on-topic.. Wat ik altijd doe als ik met iemand aan het daten ben, is alles verzamelen van 'ons'. Dus bonnetjes van de restaurants, cafe's, briefjes, enz. Met als achterliggende gedachte hem na een jaar ofzo een plakboek cadeau te doen.. Dat jubileum komt er alleen nooit Eerlijk gezegd vind ik het meer een vrouwending zo'n plakboek, dan een mannending.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven