date na 2 maand

25-10-2011 17:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag zijn mn liefje en ik 2 maand samen, en ik wil hem graag verrassen...

Toen we 1 maand hadden heeft hij me mee uit eten genomen, hij ging in pak, want hij vond het wel een pakgelegenheid, maar nu heb ik een gebrek aan inspiratie...

Iemand een idee?

Ik ben nog een student, dus ik heb niet heel veel te besteden...

x
Haha inderdaad Aubrey, goed voor de luduvudu
Lekker niks? Elke maand is echt belachelijk overdreven
Internagelaktisch
Zit wat in, Borderwalk.. Maar ik hou mezelf voor dat de man die hem uiteindelijk wel krijgt, er reteblij mee is
Ik denk dat elke maand tijd vrij maken om iets uitgebreider gezellig te doen niet overdreven is maar om er nou een vaste datum aan te prikken...

Ik studeer trouwens ook en vriend en ik gaan minstens 1 keer per maand uit eten (daghappen dat wel).

Ideeën:

dagje door de stad slenteren (zoek iets uit waar je beide nog niet bent geweest (je hebt toch OV).

Een treindag, neem spelletjes mee/vraag elkaar uit over allerlei onderwerpen.

Gewoon gezellig uit eten.

Naar een pretpark.

Karten/lasergamen/bios.

Samen leren voor je studie.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Het is koud buiten, dus ga lekker een zondagje de sauna in!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Als het een beetje zonnig is kan je ook lekker samen naar scheveningen/kijkduin/zandvoort/een ander strand met beetje gezellige boulevard gaan. Lekker wandelen, fotoos maken, drankje drinken en gewoon van elkaars gezelschap genieten!
quote:pop1980 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:10:

Buiten picknicken, als het zonnetje schijt is dat nu nog best te doen!
Het kan totaal niet je stijl zijn, maar wij zijn een keer naar het concertgebouw in Amsterdam geweest, voor studenten 10 euro (ofzo) pp incl, drankje. normaal luisteren we daar helemaal niet naar maar t was erg romatisch in een hele mooie zaal!
Wandelen door het vondelpark/strand, naar de sauna, voor hem koken en de tafel leuk opdekken, lingeriesetje aanschaffen, crazy piano's in Scheveningen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven