Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Aangezien ik door een aantal leden van dit forum ook aangezet ben tot internet dating zal ik hier mijn ervaringen ook maar is delen.

Een kleine 2/3 weken geleden zat ik eigenlijk niet zo heel erg lekker in mijn vel. Druk op het werk ect. maar vooral het niet kunnen vinden van een leuke date die er dezelfde verwachtingen van had braken op de duur op.

Totdat een aantal zeer wijze dames mij informeerde over de mogelijkheden van het internet daten.

Aangezien ik hier totaal geen ervaring mee had ben ik, erg nieuwsgierig, gewoon is rond gaan kijken. Ik heb mezelf op meerdere dating sites ingeschreven met een gratis account om gewoon is rond te kijken of het beviel.

Wat ik hier aantrof had ik zeker niet verwacht en was toch ook best onder de indruk van het aantal personen dat op zulke websites staan ingeschreven. Ik heb de gok gewoon gewaagd en ben met een instelling van het kan nooit erger worden dan het al is :P

Aangezien ik het erg druk op mijn werk had heb ik een 2 tot 3 tal dagen mijn mail niet meer bekeken totdat ik op dag 4 mijn computer aanzette en mijn mailbox zich vulde met een berg mails. Het ging hierbij om voornamelijk automatische meldingen van nieuwe leden, nieuwsbrieven ect.

Maar tussen deze rommel zaten ook een redelijk aantal interesse verklaringen. Ik heb geprobeerd de neppe accounts van de echte te scheiden en ben toen maar is gaan reageren.

Ik ben nu 8 dates verder en momenteel heb ik contact met een erg leuke meid waar ik afgelopen zaterdag mijn eerste date mee had. Voor mijn gevoel was het erg gezellig en ik heb haar voor een vervolg date gevraagd waarop ze gelukkig positief reageerde.

Ik heb het gevoel dat als je maar voorzichtig genoeg bent en je eerst genoeg informatie verzamelt, internet dating zeker een erg leuk middel is om een leuke date te vinden.
In 2/3 weken 8 dates! Nee, dat is inderdaad heel rustig informatie verzamelen, hahaha. Maar welkom hoor! Het zal wel verfrissend zijn om hier wat meer mannelijke input te krijgen.

Naar welke verwachtingen ben je op zoek, dat je het advies kreeg om dat op internet te zoeken?

Leuk dat ze ook op een tweede date wil. Staat hij al gepland?
Welkom Mindhunter.

Ik hoop voor je dat je een leuke meid vind die ook op zoek is naar een serieuze relatie. Een tweede date is in elk geval al een goed begin. Vergeet niet ook lol in het proces te hebben he? Hoe doe je dat trouwens 8 dates in 3 weken! Pffff, zou de tijd niet vinden. Maar leuk dat je zo enthousiast aan de slag bent gegaan.

Ik snap dat hele neppe profielen gedoe trouwens niet zo, ben ik dan de enige die ze niet tegen gekomen is nog?

Nou de derde man waarmee ik mailde heeft na 4 dagen toch nog gereageerd. Pfff. Ik weet niet, ze zijn alledrie nogal traag in terug mailen. De man van de date heeft sinds gisterochtend ook niks meer gestuurd. Ik ben eigenlijk gewend dat je voor de eerste date vrij veel contact hebt, soms wel meerdere keren op een dag. En deze drie mailen misschien eens in de 2 dagen ofzo. Word er af en toe een beetje onzeker van, willen ze nou mij leren kennen of niet?? Ergens zegt het natuurlijk ook dat ze ook hun eigen drukke leven hebben.

Hoe is bij jullie de mailfrequentie voor de eerste date gemiddeld genomen?
Tsja,... was zelf ook verbaasd door de grote hoeveelheid reacties.

Maar had lekker een weekje vrij dus heb het er lekker van genomen.

@slowdance, ik heb hier op het forum nog een topic genaamd: "ms. perfect, you there?". Hierin beschrijf ik dat ik moeite heb met het vinden van een serieuze relatie. Heb eigenlijk alle tips die gegeven zijn opgevolgd en het heeft een serieuze verschuiving in gemoedstoestand teweeg gebracht

@tierney, Lol heb ik zeker gehad. Ben van mening dat ook als de date zelf geen succes is beide partijen met een goed gevoel naar huis moeten gaan. Dit houdt dus in dat ik een aantal activiteiten heb gedaan die ik altijd al had willen doen... En iedereen heeft een goede tijd gehad.

Ben met de laatste date wezen indoor skydiven en heb daarna nog lekker gelunched in de stad. Daarna nog even in de stad gelopen en uiteindelijk afscheid genomen.

Vervolgens 's avonds gevraagd of er een vervolg date in zat en gelukkig was ze zelf ook positief.

De vervolg date is eigenlijk date 2 & 3. A.s. donderdag lekker uit eten en daarna een filmpje pakken en a.s. zaterdag gaan we karten of schaatsen in de uithof.

Moet wel zeggen dat ik het ook fair hou voor iedereen en maar met 1 persoon tegelijk bezig ben.. Heb geen zin in gedoe als je net een date treft die je toch echt wel ziet zitten.

@Tierney, onze mailfrequentie (whatsapp) is echt ongeloofelijk veel... Denk wel zo'n 30-50 per dag...
Wow dat is veel! Maargoed dat is whatsapp, meer chatten toch? Ik doe daar niet aan, alleen mailen. En jij hebt al een date gehad, ik heb het over voor de date. 1 heeft me wel op een date gevraagd en toch reageert hij maar traag, verwarrend, of gewoon mannelijk, kan ook haha!

Steeds net als ik denk, deze wordt het dus niet, reageren ze weer. Ik kijk het wel aan.

Je bedenkt wel leuke dates trouwens, probeer ik ook wel eens, maar ze willen toch meestal het veilige '1 drankje en dan zien we wel weer'. Daar voel ik me eigenlijk ook wel prettig bij, want niet alle dates waren zo onderhoudend. Op date 2 kun je altijd nog uitpakken.

Grappig is dat de man die me op een date heeft gevraagd niet van honden houdt, maar wel voorstelde om met mijn honden te gaan wandelen, wel dapper. Maar ik heb daar zelf nog geen behoefte aan, eerst maar zien of hij echt zo leuk is.
@tierney, ja whatsapp is een soort van chat. in eerste instantie mail ik een of 2 mailtjes en vraag dan om haar telefoonnummer. Indien ik deze krijg word er veel gechat en zijn er minimaal 100+ berichten over en weer gegaan inclusief een aantal recente foto's. dit om ervoor te zorgen dat we nog voor date 1 een goed beeld van elkaar hebben. Daarna nodig ik ze uit op een date en hoop natuurlijk dat ze ja zeggen.

Aangezien ik zelf erg avontuurlijk ben en veel van spontaneïteit hou wil ik dit ook laten weerzien in date 1. Een klassiek etentje zit er dan ook niet in, maar daag ik ze uit om iets totaal nieuw of geks te doen.

In doe dit vooral omdat ik in mijn relatie ook iemand zoek die opzoek is naar avontuur. en het bijvoorbeeld niet erg vind om verrast te worden met een citytrip op een vrij weekendje of lekker meegaat onverwachts op wintersport tijdens de kerst vakantie. Ik zie het zelf een beetje als een voorselectie en heeft tot nu toe nog niet gefaald :-)

trouwens respect voor Jou date hoor. laat in iedergeval zie dat hij het ziet zitten
Oh, haha, daar twijfelde ik dus aan. Maargoed ik mail met drie mannen en zo heb ik iedere dag wel een leuk berichtje. En deze week kan ik de tijd ook wel gebruiken, veel huiswerk te doen, waar ik nu ook een zielige poging voor aan het doen ben

:P

Ik vind het wel grappig om jouw aanpak te lezen, zo heb ik er nog maar 1 meegemaakt. Leeftijdsverschil denk ik, mijn doelgroep is rond de dertig. Maar dat is wel een beetje de snelheid die ik zoek!
het mailen of contact houden met meerdere potentiële dates is ook geen probleem, maar zoals nu hou ik momenteel het gesprek alleen gaande aangezien ik nu met een ander bezig ben. heb dit ook beetjes gemeld en ongeveer de helft heeft zich teruggetrokken. jammer, maar het is niet anders.. mensen valse hoop geven vind ik zelf no veel erger.

en dan het tempo... tsja, ben zelf opzoek naar een leuke dame halverwege de 20, dus zit er niet zover vanaf. heb het zelf ook erg druk met mijn werk dus overdag zomaar een klein aantal korte berichtjes over en weer en 's avonds gaan we los. daarnaast gewoon lekker studeren (deze week examens) en sporten. Op deze manier vind ik het wel fijn gaan, maar iedereen heeft zijn eigen tempo en manier van daten.

Oja die nep profiellen zijn denk ik meer voor mannen bedoeld. mooie foto's en meteen een berichtje sturen met een nummer of adres, maar nummer in Google typen geeft je genoeg info om er niet op in te gaan. vaak is het profiel binnen een aantal dagen ook geblokkeerd
Oh als ik echt met iemand date dan hou ik het ook bij een hoor, zo erg ben ik niet Maar ik heb er geen problemen mee om in dit stadium met meerdere mensen te praten, volgens mij doen veel mensen dat.

Volgens mij zitten al die daters vooral 's avonds door de weeks achter de computer, ik mail ook alleen dan, heel soms in de ochtend even snel.

Wat raar van die nepprofielen, ik ben het nog nooit tegengekomen gelukkig.

Nou ja, ik ben benieuwd naar je tweede en derde date, laat nog eens wat horen. En geef al die vrouwen hier eens wat mannelijk advies

Nu ga ik echt even verder werken. (ook tentamenweek)
Ja, een beetje rondmailen kan geen kwaad vind ik, maar als het op afspreken aankomt vind ik het zelf wel netjes om het bij 1 persoon tegelijk te houden. En ik verwacht van een ander dat die dat dan ook doet, alleen houden veel mannen zich daar helaas niet aan...

nicola,

het is heel jammer dat het zo is gelopen bij jullie! Maar het is ook lastig als beide partijen twijfelen. Als hij er nou wel van overtuigd was geweest en jouw ruimte en tijd had kunnen geven was het denk ik wel anders geweest. Maar nu stonden jullie er beiden wat onzeker in, dat is denk ik wel funest in het begin van een relatie. En inderdaad schrijf je zelf al: het hoeft niet zo te gaan. Ik denk dus dat het een goede keuze is geweest, maar daarom niet minder rot natuurlijk.

VLA, hoe voel jij je vandaag? Niet onnodig zorgen gaan zitten maken hoor, maar ik snap wel wat je bedoelt dat je liever niet te snel over moeilijke dingen wil praten. Misschien even wachten tot hij er over begint? Ben zelf ook geen ster in dat soort dingen.

En dat brengt me dan op het volgende: dat ik me onzeker blijf voelen en merk dat ik gewoon bijna verbaasd ben dat hij zoveel tijd me me wil doorbrengen. Ik durf ook niet hardop te zeggen dat hij nu mijn vriend is, terwijl dat er in de praktijk echt wel op neerkomt. Hij zei zelf gisteren dat er iemand gek op hem was en die bleef maar achter hem aanlopen, en dat hij maar tegen haar moest zeggen dat hij geen single meer is. Hoe duidelijk wil ik het dan nog hebben?

En toch... hij is soms best afstandelijk. ook vaak niet hoor, hij is gelukkig heel knuffelig en we lopen gewoon hand in hand als we buiten zijn. Maar soms zijn er van die momenten dat hij dan ineens afstand neemt ofzo en dat vind ik dan zo lastig. Zie dat dan meteen als een afwijzing.

Kijk, verliefd zijn is leuk en heerlijk, maar dit soort dingen vind ik dan echt waardeloos. want als ik het gevoel heb dat hij me afwijst word ik zelf afstandelijk en dat merkt hij natuurlijk ook wel. Maar zeggen waar het door komt wil ik ook niet, nu in ieder geval nog niet.

Maar goed, over het algemeen is het genieten geblazen hoor en ben ik er vrij zeker van dat ik met deze man verder wil. Heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld in zo'n korte tijd. Alles klopt ook gewoon: hij ziet er leuk uit, we houden van dezelfde dingen, kunnen fijn kletsen, hebben dezelfde humor en in bed is het vuurwerk. Dat laatste is iets wat ik bij hem niet echt verwacht had, hehe, dus dat maakt het misschein wel extra leuk.

Maar voel mezelf wel een aansteller hoor, denk dan: waarom kan ik niet gewoon genieten van alles?
Ohhh boebele wat je schrijft herken ik helemaal. Verliefd zijn is best leuk maar het maakt je ook zo kwetsbaar...

Wanneer zien jullie elkaar weer?

Ik heb hem sinds donderdagochtend niet meer gezien. Wel dagelijks contact via sms, maar dat is soms zo algemeen. Over en weer waar hij/ik mee bezig was.

We hebben nog niet voor een volgend moment afgesproken, maar sat deden we toch vaak de dag van te voren/ dag zelf.

Volgens mij lijken hij en ik met sommige dingen beetje (te) veel op elkaar wachten tot de ander t benoemt... Zucht

Steeds als ik bij hem ben is het helemaal goed....maar nu slaat de onzekerheid weer toe...
Mag ik meeschrijven?

Volg dit topic nu al een tijd en ik moet zeggen dat ik het errugg herkenbaar vind. Zelf ben ik nu een tijdje single en ben nog niet zolang geleden aan het internetdaten geslagen.

@ Boebeloe: fijn om te lezen dat het zo goed gaat tussen jou en je lover! De eerste tijd is het toch maar even zien waar het naartoe gaat. Ik snap je onzekere gevoelens dus heel goed.

@roosje: jullie wonen toch bij elkaar in de buurt of heb ik dat eerder in dit topic verkeerd gelezen? Is elkaar even zien dan niet te regelen?

@de rest: reageer later nog op jullie verhalen

Zelf heb ik nu met 5 mannen gedate. Ik moet zeggen dat de afgelopen periode af en toe wel verwarrend was. De mannen waarmee ik heb gedate waren nou niet echt om over naar huis te schrijven. Met 2 van hen heb ik iets langer gedate (lees; een aantal weken), maar zij waren eigenlijk alleen uit op een sv. Daar heb ik dus geen zin in! Erg vermoeiend dat daten....
ow ja, zelf houd ik het ook op daten met 1 man tegelijk. Zou dat niet kunnen met meerdere. Overigens deden een aantal mannen waar ik mee heb gedate dit wel. pfffffffff
Roulibouli welkom!

Ja we wonen indd bij elkaar in de buurt, wat natuurlijk makkelijk is. Maar afgelopen week beiden dus vrij druk. Ik werk onregelmatig, hij heeft een jong zoontje dus ook wel weer plannen.
Roosje,

ja, die onzekere gevoelens zijn niet fijn :( En dan merk ik ook dat ik gefrustreerd raak omdat hij sommige dingen aan mij niet automatisch "aanvoelt" ofzo. Terwijl ik dat natuurlijk helemaal niet van hem kan verwachten. Maarja. Voor de rest is het dus leuk en goed allemaal.

Toen hij vanmorgen wegging zei hij: tot snel! Dus toen zei ik: ja, in ieder geval zaterdag. Toen zei hij weer: ja, en misschien wel eerder?"

Geen idee of dat gaat lukken want ik heb het deze week een beetje druk 's avonds, maar toch leuk dat hij daar zelf mee komt

Overigens, als ik jouw verhaal lees denk ik: meid, jij bent wel de laatste die zich zorgen moet maken! Maar dat denken anderen dan misschien ook wel weer bij mijn verhaal. Naja, het zal er wel bij horen, die gevoelens. Heb het nooit eerder zo sterk ervaren hoor, best wel raar om dat dan nu te voelen allemaal terwijl ik toch ook de jongste niet meer ben.
roulibouli,

welkom hier! Internetdaten kan inderdaad erg vermoeiend zijn. Niet iedereen is even eerlijk is mijn ervaring.

Ben je op dit moment nog wel aan het mailen met potentiele daters? En qua mannen die op seks uit zijn: dat verschilt ook wel per datingsite, hoewel ze er natuurlijk altijd wel tussen zitten. Ik hou bv niet zo van relatieplanet, teveel onzinberichtjes. Mijn date/vriend heb ik via relatieklik leren kennen. Daar kreeg ik niet heel veel reacties, maar die paar die ik wel kreeg waren ook wel de moeite waard. Overigens heb ik op hem gereageerd en niet andersom, hij was geloof ik niet zo heel actief op die site.
Boebele, ik denk echt dat je je zorgen maakt om niks hoor! Ik denk dat je het niet persoonlijk moet nemen, maar zo te lezen als de aard van het beestje... Hij brengt zoveel mogelijk tijd met je door, zegt tegen jou nog wel dat hij niet meer single is, doet allemaal lieve dingen voor je... En jij wil nog meer bevestiging haha! Nee meid, vind je ballen terug en geniet er gewoon van. (maar dat neemt niet weg dat het heel herkenbaar klinkt hoor hihi)

Vanmorgen weer een mail ontvangen van vakantieman, hij heeft me een beetje verkapt in een verhaaltje op een date gevraagd, iets dat ik totaal niet kan, maar juist daarom wel grappig denk ik. Ik weet alleen niet, want ik had al een date gepland staan met de man van de date. Misschien daarna doen.

Ik had gisteravond laat nog even wat liefs gemaild aan de man van de date, en hij mailde vanmorgen vroeg terug dat hij het nog zag op zijn mobiel via de app en had geprobeerd te antwoorden maar het lukte niet (site werkt nog steeds niet optimaal). Ipv wenste hij me maar goedemorgen. Ik vind dat zo leuk aan hem, ik hoor niet vaak wat, maar als ik wat hoor is het altijd net dat beetje extra lief! Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar hem.

Is leuk wakker worden zo haha!
Oh en roulibouli, welkom!

Ik ben dus ook nog steeds aan het daten. Ik zit wel op RP en vind het wel grapppig en gezellig, maar ik heb over de mail al vrij snel door waarvoor ze op die site staan. Ik ben niet helemaal vijandig tegenover het idee van een sv, maar ik zit daar wel om een vriendje te zoeken, dus ik spreek met lang niet iedereen af. Het helpt mij gewoon om het te vragen, wat ze zoeken en verwachten, en let op of ze snel over seks beginnen in de mail, dat is een heel duidelijke indicatie
Hallo, inmiddels is mijn "kale man" weer teru uit belgie. We hebben gister een afspraak gemaakt voor morgen. Even gezellig wat drinken. Gister even kort via de telefoon met elkaar gesproken ( ik moest weg). Hij klonk heel spontaan dus ik denk dat de stiltes wel meevallen morgen. Doodeng vind ik het maar ook wel weer op een leuke manier spannend. Hij wilde eigenlijk vandaag al afspreken, maar ik kom uit de nacht en dan zie ik er niet altijd tiptop uit, bovendien voel ik me ook te moe. Liever dus morgen als ik een nachtje goed heb doorgeslapen. We zullen zien, probeer er niet al te veel van te verwachten. Ik hou jullie op de hoogte, moet nu weg. Volgende keer reactie op jullie verhalen.
Leeuwtje: veel plezier morgen!! Snap wel dat je vanuit de nacht niet meteen afspreekt, eerst maar even slapen vannacht.

Boebele: ook bij jou klinkt het goed hoor! Zeker dat hij je snel weer wilt zien!

Hij vroeg vanmiddag of ik vanavond zin heb om naar hem toe te gaan. Zin wel, maar ben nog aan t werk en voorlopig ook nog wel even hier. Helaas
Ha meiden,

Ben ik weer . Ga even uit mijn hoofd op wat dingen reageren, er is zoveel geschreven weer dat het niet bij te houden is!

Contact voor eerste date:

Wij hebben eerst braaf mailtjes heen en weer gestuurd via de site. Hij had mij 'gespot' en een leuk en best wel lang bericht gestuurd. Ik heb daar ook een lange reactie op gestuurd en zo zijn er denk ik een stuk of 10 berichten heen en weer gegaan. Eigenlijk ben ik meer van de kort en krachtige zinnen, maar aangezien hij zo uitgebreid reageerde deed ik dat ook maar . Toen daar wel een klik uit bleek heeft hij mijn telefoonnummer gevraagd en zijn we aan de whatsapp geslagen, en eigenlijk ging (en gaat, maar nu in iets mindere mate) dat de hele dag door. Voor de eerste date hebben we gebeld (dat wilde hij graag, ik heb eigenlijk een gruwelijke hekel aan bellen met een onbekende) en toen hebben we meteen 2 uur aan de lijn gehouden. Na een week of 6 hadden we onze eerste date, ook omdat er wat tussen kwam. Toen wist ik door al het contact al zoveel van hem dat het heel natuurlijk ging.

Met andere dates (waarvan er sommige ook langer dan één date zijn blijven hangen) ging dat vaak heel anders. Wat puntige woordgrappen heen en weer, afspreken en kijken of er klik was, en als er klik was snel weer afspreken . Dat heeft eigenlijk mijn voorkeur. Mailen e.d. is toch vaak heel anders dan IRL. Maar goed, dit keer was het een schot in de roos

Onzekerheid:

Tsja, daar heb ik helaas ook last van. Vind het echt superirritant van mezelf. Maar ik herken alles wat je schrijft, Boebele. Heb de laatste tijd nogal wat vriendjes versleten die helemaal gek op mij waren maar waar ik (bij nader inzien) niet zo gek op was. Die stuurde complete hartjes per sms, kreeg ik de mooiste complimenten van maar het deed me allemaal niks. Sterker nog, vond het nogal irritant . Mijn huidige date was in het begin ook nogal overdonderend wat dat betreft en daar klapte ik in eerste instantie op dicht, omdat ik vond dat ik hem nog helemaal niet kende en bovendien bang was dat ik weer na een paar weken helemaal gek ervan zou worden. Hij merkte dat ik dichtklapte en daarna werd ie wat terughoudender, waardoor ik weer onzeker werd omdat ik vond dat ie ineens heel anders reageerde. Tsja, op zo'n manier kan ie het natuurlijk nooit goed doen, dus ik probeer het wat los te laten en ook zelf wat 'liever' te zijn. Vind dat moeilijk, heeft ook te maken met me kwetsbaar opstellen en de controle loslaten misschien. Probeer mezelf voor te houden dat we nog in de ontdekkingsfase zijn en dat dit ook even tijd nodig heeft om goed in balans te komen.

Leeuwtje: veel plezier morgen. Roosje, jij ook

Boebele, hoop dat je hem snel weer ziet, het klinkt allemaal echt heel goed hoor!

Tierney, leuk al die aandacht. Ben benieuwd naar de eerstvolgende date

Roulibouli: heb je nu leuke contacten? Een date in het verschiet misschien?

Mindhunter: leuk een mannelijke visie hier. Ben benieuwd naar je tweede date (en nieuwsgierig waarom de andere 8 het niet tot een 2e date hebben geschopt )

Slowdance: ga je nog wat ondernemen met je date? Beetje vaag allemaal

En verder iedereen die ik vergeten ben: succes!

Liefs,

VLA
@Vivalaalcohol

Ben nu druk bezig met het zoeken van een geschikte lokatie om a.s. donderdag avond uit eten te gaan. We hebben afgesproken in Rotterdam omdat ik daar momenteel een aantal examens heb en het komt net zo uit dat ze een vrije dag heeft

Het plan is om eerst Rotterdam te verkennen en dan tegen de avond een (sushi) restaurantje te pakken. Nu ben ik geadviseerd door een aantal bekenden dat je nu zeker moet reserveren wil je nog een plaatsje hebben. Vervolgens een filmpje pakken en daarna....

Als iemand nog een gouden tip heeft voor een leuk oosters restaurantje hoor ik het graag
Ken Rotterdam niet zo goed, dus vrees dat ik je niet kan helpen!

(en het is geen antwoord op mijn vraag )
@Vivalaalcohol

Ach en die andere 7.... Geen idee eigenlijk. Misschien raar om te zeggen, maar als ik na date 1 niet met een glimlach in de auto terug naar huis rij is er iets niet helemaal goed gegaan.

Bij nummer 8 had ik dit wel en hoop dan ook erg dat dit wederzijds is.

Moet wel zeggen dat ik het contact hebben via de chat/whatsapp/msn erg moeilijk vind. Als je iemand daadwerkelijk tegenkomt zie je ook wat jou vragen/antwoorden bij een ander teweeg brengen en via de chat kan ik hier moeilijk hoogte van krijgen.
Waarom konden die andere 7 geen glimlach teweeg brengen (vind het wel een mooi criterium btw).

Tsja, contact via de chat mist een dimensie. Grapjes kunnen soms heel erg niet als grapjes overkomen, bijvoorbeeld . Volgens mij is hier het criterium: als je er via de chat uitkomt, dan moet dat IRL ook wel lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven