Clip-in extensions, wat te doen??!
woensdag 26 oktober 2011 om 09:12
Ik wil al een tijdje extensions, nou heb ik gehoord dat de echte die ze vast maken heel beschadigend zijn voor je haar.
dus wil ik clip-ins kopen, maar nu is mijn vraag wie heeft hier ervaring mee en waar in Amsterdam kan ik goede en mooie clip-ins kopen? en kost het echt zoveel tijd als ze zeggen, is het niet gewoon een handigheidje?
Ik hoor het graag
dus wil ik clip-ins kopen, maar nu is mijn vraag wie heeft hier ervaring mee en waar in Amsterdam kan ik goede en mooie clip-ins kopen? en kost het echt zoveel tijd als ze zeggen, is het niet gewoon een handigheidje?
Ik hoor het graag
woensdag 26 oktober 2011 om 10:21
quote:stankervision schreef op 26 oktober 2011 @ 10:13:
Heb ik geen geduld voor haha.. Mn kapper is de moeder van me beste vriendin, heb eigenlijk nog niet aan haar gevraagd ik ga zaterdag erheen. Maar me beste vriendin zegt gewoon doen en veel meisjes van me school hebben het ook gedaan en die zijn er heel blij mee..
Meis geloof mij maar..dat is niet beschadigend voor je haar.
Waat je wat beschadigend bij de kapper is voor je haar ??
Bleken/blonderen !
Niet een extantion met >>echt haar << dat ze met een plakstrip ( soort dubbelzijdige plakband ) aan je eigen haren plakken !
Weet wel dat deze extantions verschrikkelijk duur (zeker een haar verlenging) zijn ook al kan je het misschien aan de inkoopprijs krijgen.
In dat geval kan je misschien beter voor synthetisch haar gaan..
Heb ik geen geduld voor haha.. Mn kapper is de moeder van me beste vriendin, heb eigenlijk nog niet aan haar gevraagd ik ga zaterdag erheen. Maar me beste vriendin zegt gewoon doen en veel meisjes van me school hebben het ook gedaan en die zijn er heel blij mee..
Meis geloof mij maar..dat is niet beschadigend voor je haar.
Waat je wat beschadigend bij de kapper is voor je haar ??
Bleken/blonderen !
Niet een extantion met >>echt haar << dat ze met een plakstrip ( soort dubbelzijdige plakband ) aan je eigen haren plakken !
Weet wel dat deze extantions verschrikkelijk duur (zeker een haar verlenging) zijn ook al kan je het misschien aan de inkoopprijs krijgen.
In dat geval kan je misschien beter voor synthetisch haar gaan..
woensdag 26 oktober 2011 om 10:23
Wat is precies de reden dat je het wilt?
Je moet wel rekening houden, dat zelfs met clip-in extensions je er werk mee zal hebben. Je klikt ze er niet zo 1,2,3 in en klaar.
Je moet je haar laag voor laag afdelen met klemmen. Het stukje waar de clip-in moet, moet je op die plek touperen. Denk aan de verzorging van je extension.
Ik heb ze zelf ook gehad, en heb 1x mn haar gewassen met de extensions er nog in, dit was na die tijd een RAMP! 1 klittenbende! Dus bedenk je dat je elke keer voor het wassen je ze er uit moet halen.
En aangezien je ze niet elke keer precies op dezelfde plek krijgt, moet je er (na dat je ze erin hebt gezet) je hele haar in model laten knippen met die clip-in extensions. Anders heb je een model met van die lange nep plukken er tussendoor. Maar doe je ze een keer er niet in, is je haar in het model geknipt voor die clip-in erbij is, dus je kapsel klopt dan niet meer.
Ik vond het een heel gedoe in ieder geval!
Je moet wel rekening houden, dat zelfs met clip-in extensions je er werk mee zal hebben. Je klikt ze er niet zo 1,2,3 in en klaar.
Je moet je haar laag voor laag afdelen met klemmen. Het stukje waar de clip-in moet, moet je op die plek touperen. Denk aan de verzorging van je extension.
Ik heb ze zelf ook gehad, en heb 1x mn haar gewassen met de extensions er nog in, dit was na die tijd een RAMP! 1 klittenbende! Dus bedenk je dat je elke keer voor het wassen je ze er uit moet halen.
En aangezien je ze niet elke keer precies op dezelfde plek krijgt, moet je er (na dat je ze erin hebt gezet) je hele haar in model laten knippen met die clip-in extensions. Anders heb je een model met van die lange nep plukken er tussendoor. Maar doe je ze een keer er niet in, is je haar in het model geknipt voor die clip-in erbij is, dus je kapsel klopt dan niet meer.
woensdag 26 oktober 2011 om 10:34
quote:puhbeer schreef op 26 oktober 2011 @ 10:23:
woensdag 26 oktober 2011 om 10:36
Jeetje lies, doe eens normaal zeg. En ik neem aan dat TO het niet zozeer over die plakdingen heeft maar over bijvoorbeeld balmain plukjes die je met hitte vast moet zetten (wat wel degelijk schadelijk is voor je haar) of matten die je vast laat naaien (ook schadelijk).
Clip-ins zijn best een gedoe to. Maar als je een beetje handig bent met haren kan het er wel heel mooi uitzien!
Clip-ins zijn best een gedoe to. Maar als je een beetje handig bent met haren kan het er wel heel mooi uitzien!
woensdag 26 oktober 2011 om 10:50
quote:Tomatensoep schreef op 26 oktober 2011 @ 10:36:
Jeetje lies, doe eens normaal zeg. En ik neem aan dat TO het niet zozeer over die plakdingen heeft maar over bijvoorbeeld balmain plukjes die je met hitte vast moet zetten (wat wel degelijk schadelijk is voor je haar) of matten die je vast laat naaien (ook schadelijk).
Clip-ins zijn best een gedoe to. Maar als je een beetje handig bent met haren kan het er wel heel mooi uitzien!Maar me beste vriendin zegt gewoon doen en veel meisjes van me school hebben het ook gedaan en die zijn er heel blij mee..
Ik neem aan dat zij geen 100den euros te besteden heeft daar ze nog naar school gaat ?
Wat is daar schadelijk aan ik kan even niet volgen..
Clip-ins zijn best een gedoe to. Maar als je een beetje handig bent met haren kan het er wel heel mooi uitzien!Maar me beste vriendin zegt gewoon doen en veel meisjes van me school hebben het ook gedaan en die zijn er heel blij mee..
Ik neem aan dat zij geen 100den euros te besteden heeft daar ze nog naar school gaat ?
Wat is daar schadelijk aan ik kan even niet volgen..
woensdag 26 oktober 2011 om 10:59
Hm oke lies are worse ik kan je niet meer volgen. En ik wil idd niet teveel geld eraan uitgeven. En tomatensoep waar heb je dat haar dan gekocht ?
Iniedergeval ik ga ook nog ff kijken op internet voor die visdraad en aan me kapster vragen en rondkijken bij de albert cuyp, daar heb je veel van die.winkeltjes met nephaar.
Iniedergeval ik ga ook nog ff kijken op internet voor die visdraad en aan me kapster vragen en rondkijken bij de albert cuyp, daar heb je veel van die.winkeltjes met nephaar.
woensdag 26 oktober 2011 om 11:09
quote:stankervision schreef op 26 oktober 2011 @ 10:59:
Hm oke lies are worse ik kan je niet meer volgen. En ik wil idd niet teveel geld eraan uitgeven. En tomatensoep waar heb je dat haar dan gekocht ?
Wat begrijp je niet ? kan ik het je even uitleggen..
Als je extentions koopt en in je haren zet kunnen die max 3 maandne blijven zitten want je krijg een hoop knopen en klitten.
Dus het kost wel wat om die eruit te laten halen enz.
Zo een visnet is leuk maar was die een keer voordat je die gebruikt.
Laat eventureel in jou model knippen als je niet wilt dat het opvalt.
Succes
Wat begrijp je niet ? kan ik het je even uitleggen..
Als je extentions koopt en in je haren zet kunnen die max 3 maandne blijven zitten want je krijg een hoop knopen en klitten.
Dus het kost wel wat om die eruit te laten halen enz.
Zo een visnet is leuk maar was die een keer voordat je die gebruikt.
Laat eventureel in jou model knippen als je niet wilt dat het opvalt.
Succes
woensdag 26 oktober 2011 om 12:53
Ik heb clip-in extensions. Exact om de reden dat wanneer je ze vast laat zetten met hars en ze er vervolgens weer uithaalt dat je eigen haar dan mee kan komen en zodoende dunner wordt. Bij sommige maakt dat niet uit, bij mij wel aangezien ik al fijn haar heb. De clip-ins zijn echt een uitkomst. Heb 3 matten van echt haar en ik heb ze er met 5 minuten in. Touperen, scheidingen maken, hoeft allemaal niet. Gewoon je haar in 3 lagen en die dingen erin. Het zit perfect en als ik ze een dag niet in wil doe ik ze niet in. Heb ze bij de kapper gehaald. Deze werkt met Balmain, dan kosten ze 280 euro, maar sinds een half jaar hebben ze er een ander merk bij (wel waar Balmain ook vandaan komt) en dat kostte me iets meer dan de helft. Ik heb ze nu sinds juli en ze zijn nog steeds goed.
woensdag 26 oktober 2011 om 13:15
Ik heb sinds 3 weken ''echte'' hairextensions (met zo'n tang erin gedaan). Ik was ook aan het twijfelen tussen flip in. Maar ik ben echt niet handig met mijn haar.. ik kan nog net een staart maken of een klem in doen Dus koos ik toch maar voor gewone extensions.
Mijn extensions zijn niet duur want ze zijn niet van die dure en bekende merken. Ze zijn van Goldwell en heeft me ¤156 gekost dit is incl het erin zetten. De lengte is 60cm en ik heb 125 extensions er in zitten voor deze prijs. Vond ik niet duur, en ben er nog steeds erg blij mee!
Groetjes!
Mijn extensions zijn niet duur want ze zijn niet van die dure en bekende merken. Ze zijn van Goldwell en heeft me ¤156 gekost dit is incl het erin zetten. De lengte is 60cm en ik heb 125 extensions er in zitten voor deze prijs. Vond ik niet duur, en ben er nog steeds erg blij mee!
Groetjes!
woensdag 26 oktober 2011 om 15:08
Ja dat smelten ze er in. Het is echt heel mooi geworden. Ik heb het bij een meisje aan huis laten doen, in Dongen woont zij. (als je bij marktplaats intypt Dongen nagelstyliste zie je haar, tip: zet geen nagels bij haar, dat kan ze niet goed) Nee ik heb geen last van klitten (gelukkig). Ik had ook verwacht dat ik na het douchen onwijs veel klitten zou hebben, maar ik heb nog nooit zo fijn mijn natte haar uit kunnen kammen. Heerlijk!!
En na het fohnen (en 's ochtends) wel even de stijltang erdoor maar dat heb ik er graag voor over, want dan ziet het er echt prachtig uit. Ook slaap ik wel met een (lage) staart in zodat er geen klitten in komen snachts.
En na het fohnen (en 's ochtends) wel even de stijltang erdoor maar dat heb ik er graag voor over, want dan ziet het er echt prachtig uit. Ook slaap ik wel met een (lage) staart in zodat er geen klitten in komen snachts.
woensdag 26 oktober 2011 om 15:35
Maar dat is dus wel schadelijk voor je haar, ten eerste omdat je het inderdaad er deels mee uittrekt en ten tweede als je het vaker laat zetten geef je je haar niet de kans om te ademen en bij te komen en dan wordt het ook minder en slap en futloos. Dus zeker een paar maanden er tussen laten!
Je hebt mijn post trouwens wel raar gelezen want ik zeg nergens dat ik haar gekocht heb.
Je hebt mijn post trouwens wel raar gelezen want ik zeg nergens dat ik haar gekocht heb.
woensdag 26 oktober 2011 om 15:57
Ik heb zelf een jaar lang Balmain extensions gehad. Het haar zelf is super, maar de manier hoe ik het had laten vast maken verschrikkelijk! (Gelijmd) Had van mezelf al lang en dik haar, maar wou toch wat meer volume.
Van mijn haar is amper wat over, het is ontzettend dun! Heb er nog steeds erg spijt van. Heb uiteindelijk clips aan mijn Balmain haar genaaid en er dus zelf clip ins van gemaakt. Ben hier uiterst tevreden over. Het in me haar klippen neemt hooguit 10 minuten in beslag en je ziet er niks van.
Ik raad je dus clip-ins aan.
Van mijn haar is amper wat over, het is ontzettend dun! Heb er nog steeds erg spijt van. Heb uiteindelijk clips aan mijn Balmain haar genaaid en er dus zelf clip ins van gemaakt. Ben hier uiterst tevreden over. Het in me haar klippen neemt hooguit 10 minuten in beslag en je ziet er niks van.
Ik raad je dus clip-ins aan.
woensdag 26 oktober 2011 om 16:07
Ooh ik heb het idd verkeerd gelezen tomatensoep. Ik ga clip ins nemen ja. Maar dat zelf naaien, k ben daar niet zo handig in. Is het veel duurder om het kant en klaar te kopen? Volges mij niet he. Maarja next step: waar ga ik ze kopen haha ik denk gewoon albert cuyp ik neem sowieso een vriendin mee die er vwrstand van heeft dan