Heerlijk gevoel!
woensdag 26 oktober 2011 om 13:21
woensdag 26 oktober 2011 om 13:24
Gefeliciteerd!
Mijn moeder heeft me vroeger geleerd dat je van je eerste echte loon altijd iets blijvends voor jezelf moet kopen, dat schijnt geluk te brengen. En als het geen geluk brengt herinnert het je altijd aan dit blije gevoel. Denk aan een mooi sieraadje ofzo. Geniet lekker van je eerste echte loon!
Mijn moeder heeft me vroeger geleerd dat je van je eerste echte loon altijd iets blijvends voor jezelf moet kopen, dat schijnt geluk te brengen. En als het geen geluk brengt herinnert het je altijd aan dit blije gevoel. Denk aan een mooi sieraadje ofzo. Geniet lekker van je eerste echte loon!
Am Yisrael Chai!
woensdag 26 oktober 2011 om 13:24
Oooo wat fijn voor je! Verwen jezelf lekker, ookal is het maar een gebakje of iets anders kleins.
Ik moet nog heel even en dan heb ik dat gevoel ook. Lijkt me heerlijk. Dat gevoel is voor mij nog zo'n beetje de enige motivatie om mijn scriptie af te ronden. Heb wel een goedbetaalde bijbaan, maar wat lijkt het me heerlijk om een echte baan te hebben.
Ik moet nog heel even en dan heb ik dat gevoel ook. Lijkt me heerlijk. Dat gevoel is voor mij nog zo'n beetje de enige motivatie om mijn scriptie af te ronden. Heb wel een goedbetaalde bijbaan, maar wat lijkt het me heerlijk om een echte baan te hebben.
woensdag 26 oktober 2011 om 13:39
quote:fashionvictim schreef op 26 oktober 2011 @ 13:24:
Gefeliciteerd!
Mijn moeder heeft me vroeger geleerd dat je van je eerste echte loon altijd iets blijvends voor jezelf moet kopen, dat schijnt geluk te brengen. En als het geen geluk brengt herinnert het je altijd aan dit blije gevoel. Denk aan een mooi sieraadje ofzo. Geniet lekker van je eerste echte loon!Wat een leuk symbolisch idee!
Gefeliciteerd!
Mijn moeder heeft me vroeger geleerd dat je van je eerste echte loon altijd iets blijvends voor jezelf moet kopen, dat schijnt geluk te brengen. En als het geen geluk brengt herinnert het je altijd aan dit blije gevoel. Denk aan een mooi sieraadje ofzo. Geniet lekker van je eerste echte loon!Wat een leuk symbolisch idee!
woensdag 26 oktober 2011 om 13:44
quote:fashionvictim schreef op 26 oktober 2011 @ 13:24:
Gefeliciteerd!
Inderdaad leuk om te doen. Ik heb er toen een TV van gekocht. Zon kleintje hoor, want mijn bruto salaris was toendertijd nog in guldens wat ik nu netto in euros's krijg hahaha.
En dat kleine Tvtje staat op zolder en mag nog laaaaaang niet weg omdat het zon leuke emotionele waarde heeft. Zeker doen dus.
Gefeliciteerd!
Inderdaad leuk om te doen. Ik heb er toen een TV van gekocht. Zon kleintje hoor, want mijn bruto salaris was toendertijd nog in guldens wat ik nu netto in euros's krijg hahaha.
En dat kleine Tvtje staat op zolder en mag nog laaaaaang niet weg omdat het zon leuke emotionele waarde heeft. Zeker doen dus.
woensdag 26 oktober 2011 om 14:11
Het is al héél lang gelden voor mij, het eerste ´echte´ loon. Maar ik heb er toen een heel duur nachthemd van gekocht en spelletjes en lekker duur eten en schoenen en kleren. En toen was het op! Wat een heerlijk gevoel was dat, en dat is toch echt al meer dan 20 jaar geleden maar ik weet het nog. Ik weet zelfs die dag nog, liep met mn toenmalige vriendje in de stad en de zon scheen.
Ik hoop voor jou dat je ook zo´n onvergetelijke dag hebt als je gaat brassen
Maar koop er idd iets moois van, iets blijvends. En GENIET vooral van het uitgeven!
Ik hoop voor jou dat je ook zo´n onvergetelijke dag hebt als je gaat brassen
Maar koop er idd iets moois van, iets blijvends. En GENIET vooral van het uitgeven!
woensdag 26 oktober 2011 om 18:53
Gefeliciteerd! Ik kan me mijn eerste loon ook nog herinneren want ik heb echt ontzettend gelachen toen ik mijn afschrift kreeg. Ik vond het gewoonweg hilarisch dat ze me daar zoveel geld voor gingen storten iedere maand (was heel leuk werk)
Ik heb toen mijn moeder en zusje 'luxe' mee uit eten genomen om het te vieren trouwens!