Bladspinazie met....
woensdag 26 oktober 2011 om 16:21
Inspiratieloos ben ik.
Ik heb in huis: Zak bladspinazie, gerookte spekblokjes, paprika, kastanjechampignons, kookroom, uien, knoflook, aardappelen, pasta, tomatenpuree, tomatenpastasaus, klein bekertje crème fraîche, eieren....
Wat is nou een lekkere combi?
Ik dacht zelf aan bladspinzie wokken met spekjes en knoflook oid.
Hebben jullie suggesties zonder dat ik naar de super hoef?
Ik heb nog nooit verse bladspinazie gegeten...
Ik heb in huis: Zak bladspinazie, gerookte spekblokjes, paprika, kastanjechampignons, kookroom, uien, knoflook, aardappelen, pasta, tomatenpuree, tomatenpastasaus, klein bekertje crème fraîche, eieren....
Wat is nou een lekkere combi?
Ik dacht zelf aan bladspinzie wokken met spekjes en knoflook oid.
Hebben jullie suggesties zonder dat ik naar de super hoef?
Ik heb nog nooit verse bladspinazie gegeten...
woensdag 26 oktober 2011 om 16:24
Zak bladspinazie, gerookte spekblokjes, paprika, kastanjechampignons, kookroom, uien, knoflook, aardappelen
Voila
(bladspinazie rauw houden als 'bedje' op je bord, spek bakken, vet afgieten, uien, knoflook, paprika en champignons in het kleine beetje achtergebleven vet bakken. Aardappels in de oven met rozemarijn en zeezout bakken)
Voila
(bladspinazie rauw houden als 'bedje' op je bord, spek bakken, vet afgieten, uien, knoflook, paprika en champignons in het kleine beetje achtergebleven vet bakken. Aardappels in de oven met rozemarijn en zeezout bakken)
woensdag 26 oktober 2011 om 16:30
woensdag 26 oktober 2011 om 16:34
Voor de volgende keer:wat roomboter met olijfolie in de wok, gesnipperd teentje knoflook zacht bakken, spinazie 5 minuten meewokken, citroensap erover (halve citroen) beetje zout en dan op je bord vers geraspte parmezaan erover...mmmm!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
woensdag 26 oktober 2011 om 17:37
donderdag 27 oktober 2011 om 11:03
Gekookte aardappelschijfjes - daarop gekookte spinazie - daarop beetje crème fraiche - daarop gebakken ui met knoflook, paprikapoeder, zout en peper en rode en gele paprika - weer spinazie en als laatste amandelschaafsel.
Ik maak zo een spinazietaartje met gebruik van zo'n kookring.
Dit heb ik uit een boek waarvoor je eens kon sparen met punten - van Iglo, geloof ik. Met de kerst eens gemaakt en daarna vaker. Ik vind het gemakkelijk en lekker.
Ik maak zo een spinazietaartje met gebruik van zo'n kookring.
Dit heb ik uit een boek waarvoor je eens kon sparen met punten - van Iglo, geloof ik. Met de kerst eens gemaakt en daarna vaker. Ik vind het gemakkelijk en lekker.