vrije dag en verdrietig

26-10-2011 16:11 13 berichten
Hoi Allemaal,

Hierbij een topic om mijn "ei" even kwijt te kunnen.

Mijn vader is in augustus overleden. En vandaag de eerste vrije dag na zijn overlijden. Tenminste, de eerste echte dag voor mezelf. Zoonlief zit lekker op de BSO (vroeg vanochtend nog wanneer hij weer mocht, de schat) en man klust in huis.

En het is zo'n dubbel gevoel; lekker vrij maar ook verdrietig.
Alle reacties Link kopieren

Mijn moeder is in januari overleden en gisteren was ik voor de eerste keer jarig zonder haar. Dat was ook een dubbele dag, leuk en verdrietig.

Wat mij helpt is een wandeling maken en dan mijn verdriet lekker laten komen. als ik het even écht voel, kan ik er vaak later weer wat makkelijker overheen stappen om wat anders te doen.

Veel sterkte!
Het is zoals het is
Mijn vader is volgende maand alweer 2 jaar overleden, maar het voelt als de dag van gisteren. Soms haalt het gevoel en besef je ineens weer in, juist op de momenten dat jij even rust hebt. Sterkte hoor, ik weet waar je doorheen gaat Gelukkig gaan de scherpte kantjes er inmiddels iets af bij mij, maar het verdriet en het gemis blijven bestaan.
Youk, nog even een verjaardagsknuf!
Dank voor de knuffels.

morgen gaat zoon nog 1 keer naar de BSO (volgende week weer naar school) en manlief en ik gaan wandelen en wat tijd aan elkaar besteden.
Dank je wel elastiekje! Lief van je.

En eentje, hardstikke goed dat jullie morgen even wat tijd samen hebben.
Het is zoals het is
ik heb in ieder geval vandaag nog niets "nuttigs" gedaan

(behalve dan het wegbrengen van onze zoon).

Vind ik heel moeilijk, maar dat "moest" van mezelf, aangezien ik altijd (nuttige) dingen van mezelf "moet" doen ipv mogen
Dit soort topics lijken altijd langs te komen als ik een rot dag heb wat betreft mijn vader.

Hij is 3jr en 5mnd dood en zou vandaag 53 geworden zijn.

En ik ben ook nog eens zo ziek als een hond.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Dit zijn ook geen dagen dat je nuttige dingen hoeft te doen. Dit zijn dagen dat je met jezelf bezig bent!

Ik heb ook alleen zoon naar het kdv gebracht.
Ook nog ziek, mies! Beterschap!

Ik ga nu zoon maar eens ophalen van de BSO en daarna lekker een visje ophalen (toch nog iets gezonds eten, maar met minimale inspanning)
Ik heb mijn moeder aanlaten rukken die is hem lekker op de fiets gaan halen. Inmiddels is mijn broertje er ook.

We zouden uiteten gaan maar mijn man is net terug uit het ziekenhuis en ik zo onwijs ziek dat we zo lekker chinees gaan halen. Met zijn alle ( haha ja echt ) onze zoon in bad doen.

Gewoon elkaar een hoop liefde geven. Dat is nodig op deze dagen.

Lekker wandelen met je man.

Bos of strand? Of gewoon door de wijk? Doen wij wel eens. Kijken naar andere tuintjes spelende kinderen enz enz
Hoi Mies,

Strand is te ver weg, ik denk lekker naar het bos.

En wat fijn om te horen dat jullie als familie samen zijn op de verjaardag van je vader. Dat is bij ons nog niet aan de orde (Pa was jarig in de lente), maar ik hoop dat we die dag niet zomaar aan ons voorbij laten gaan.

Samen je kind in baddoen; dat klinkt heeel erg gezellig en fijn!

Ik ga straks ook lekker mijn zoon naar bed brengen (kijkt nu nog even TV)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven