Pijpen not done
woensdag 26 oktober 2011 om 20:34
woensdag 26 oktober 2011 om 22:24
@Iris1969, niet leuk voor je dat je nooit klaar kom. Dat is zacht uitgedrukt. Wel eerlijk dat je het de laatste keer gewoon heb verteld. Als ik je vriend zou zijn en je zou het vertellen dan zou ik ook in eerste instantie de volgende keer (wellicht overdreven) proberen om je te laten genieten, zodat je lekker klaar zou komen.
Zoals ik het schreef zal ik het faken binnenkort eens vragen aan de exen waar ik af en toe contact mee heb. Ik had toch altijd het idee dat ze lekker klaar kwamen, qua bewegingen, nattigheid, geluidjes, toch wel flink opgezette lipjes ed en de blik in de ogen. Maar wellicht is er ook bij mij toneel gespeeld.
Maar bij dezelfde dames was de gspot op een bepaald moment ook een vast item bij vrijpartijen, daar kwam heel veel vocht bij vrij soms. Dat was toch echt heel erg klaarkomen had ik het idee.
Zoals ik het schreef zal ik het faken binnenkort eens vragen aan de exen waar ik af en toe contact mee heb. Ik had toch altijd het idee dat ze lekker klaar kwamen, qua bewegingen, nattigheid, geluidjes, toch wel flink opgezette lipjes ed en de blik in de ogen. Maar wellicht is er ook bij mij toneel gespeeld.
Maar bij dezelfde dames was de gspot op een bepaald moment ook een vast item bij vrijpartijen, daar kwam heel veel vocht bij vrij soms. Dat was toch echt heel erg klaarkomen had ik het idee.
woensdag 26 oktober 2011 om 22:27
quote:iris1969 schreef op 26 oktober 2011 @ 20:09:
[...]
. Ze merkten trouwens nooit dat ik heb gefaket, want dat is zo makkelijk te doen dat geen man het door heeft.
.
Niet alle mannen zijn erg ervaren.
Het zal ook niet elke man boeien of zijn partner klaarkomt.
[...]
. Ze merkten trouwens nooit dat ik heb gefaket, want dat is zo makkelijk te doen dat geen man het door heeft.
.
Niet alle mannen zijn erg ervaren.
Het zal ook niet elke man boeien of zijn partner klaarkomt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 26 oktober 2011 om 22:33
hmm beetje off topic: ik heb ook verschillende malen gehad dat het bij penetratie opeens vrij nat werd onder mij. Heb dan nooit het gevoel gehad dat ik klaar kwam oid. Ik merk dan zowiezo geen verschil met de 10 sec daarvoor bijvoorbeeld en vaak merk ik pas na de hand dat het zo nat is. Zou ik dan ook klaargekomen zijn??? Dan vraag ik me dan weleens af!
Clitoraal klaarkomen merk ik dan wel duidelijk...
Clitoraal klaarkomen merk ik dan wel duidelijk...
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
woensdag 26 oktober 2011 om 22:39
@beertje87, ik ben zelf geen vrouw dus ik kan uiteraard niet uit eigen hand vertellen wat het lekkerst is. Ik had wel het idee dat mijn vriendinnen het heel lekker vonden. Was ook de eerste keer bij beiden (en bij mij ook de eerste keer). Nadat het ontdekt was, was het elke keer gewoon een must bij de dames. Vond het ook spannend om te doen en leuk om te kijken hoe ze ervan genoten.
Ik kan mij wel voorstellen dat de ene manier van klaarkomen bij een vrouw lekkerder is dan een andere manier. Wat dat betreft zou ik toch beter vrouw kunnen zijn wellicht !!
Ik kan mij wel voorstellen dat de ene manier van klaarkomen bij een vrouw lekkerder is dan een andere manier. Wat dat betreft zou ik toch beter vrouw kunnen zijn wellicht !!
woensdag 26 oktober 2011 om 22:44
Adios, ik ben weliswaar geen vrouw, maar flink nat worden, of soms zelfs "zeiknat" is naar mijn weten meer een signaal dat je flink ben opgewonden. Pas als je het gevoel krijg dat je ben klaar gekomen, ben je klaar gekomen, tenminste dat lijkt mij logisch. Maar wellicht kan een vrouw een zinvoller antwoord geven.
woensdag 26 oktober 2011 om 22:47
Ohja ik wil toch nog even aanvullen dat wanneer ik niet klaar kom tijdens de seks het niet betekend dat ik het niet lekker heb gevonden. Natuurlijk is klaar komen lekker maar het is niet alles waar het om draaid... En ik ben blij dat ik dan ook niet het idee heb dat ik moet faken (al heb ik dat ik het verleden we gedaan). Als je daarmee begint blijf je in die vicieuze cirkel. Goed dus dat je de laatste keer hier niet meer mee begonnen bent!
anoniem_110286 wijzigde dit bericht op 27-10-2011 07:04
Reden: Erg essentiele NIET vergeten!
Reden: Erg essentiele NIET vergeten!
% gewijzigd
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
woensdag 26 oktober 2011 om 22:49
woensdag 26 oktober 2011 om 22:53
donderdag 27 oktober 2011 om 16:34
@dater74, wat mij betreft is onderdeel van het voorspel, tussen spel en na spel. Ik ben er absoluut niet vies van.
Als mijn vriendinnen weer afscheid namen of ik van hun, dan vond ik het altijd leuk en spannend om nog even na te likken. Dan zat er soms wel een paar uur tussen het vrijen en het afscheid nemen.
Als mijn vriendinnen weer afscheid namen of ik van hun, dan vond ik het altijd leuk en spannend om nog even na te likken. Dan zat er soms wel een paar uur tussen het vrijen en het afscheid nemen.
donderdag 27 oktober 2011 om 16:55
Het hangt er gewoon van af of je het zelf (en of je vriendin) iets vies vind of niet. Ik heb het nooit vies gevonden en mijn vriendinnen ook niet.
Bij het afscheid nemen ging het wel subtiel hoor, niks gedwongen. Na het vrijen dronken wij altijd gezellig iets en waren gezellig aan het praten. Op het moment van weggaan, dan wilde ik nog even likken en werd altijd leuk gevonden. De vriendinnen droegen altijd rokjes en dan is een slipje (als dat al aanwezig was) heel snel uit.
Bij het afscheid nemen ging het wel subtiel hoor, niks gedwongen. Na het vrijen dronken wij altijd gezellig iets en waren gezellig aan het praten. Op het moment van weggaan, dan wilde ik nog even likken en werd altijd leuk gevonden. De vriendinnen droegen altijd rokjes en dan is een slipje (als dat al aanwezig was) heel snel uit.
donderdag 27 oktober 2011 om 16:58
quote:johand schreef op 26 oktober 2011 @ 22:44:
Adios, ik ben weliswaar geen vrouw, maar flink nat worden, of soms zelfs "zeiknat" is naar mijn weten meer een signaal dat je flink ben opgewonden. Pas als je het gevoel krijg dat je ben klaar gekomen, ben je klaar gekomen, tenminste dat lijkt mij logisch. Maar wellicht kan een vrouw een zinvoller antwoord geven.
Soms ben ik ook gewoon nat zonder enige geiligheid. Gewoon lichamelijke reactie (waarop?) ofzo.
En dan die mannen altijd maar denken dat ik daar bloedgeil ligt te wezen. Valt wel mee hoor. Dat vertel ik je zelf wel
Soms ben ik ook gewoon nat zonder enige geiligheid. Gewoon lichamelijke reactie (waarop?) ofzo.
En dan die mannen altijd maar denken dat ik daar bloedgeil ligt te wezen. Valt wel mee hoor. Dat vertel ik je zelf wel
vrijdag 28 oktober 2011 om 01:50
quote:iris1969 schreef op 26 oktober 2011 @ 20:09:
[...]
Ik heb tot zeer recentelijk altijd gefaket, echt jarenlang en bij flink wat mannen. De reden is dat ze niet willen accepteren dat ik nooit klaar kom van sex en dus extra hun best gaan doen om de eerste te zijn bij wie het wel lukt en dan worden ze pissig als het toch niet lukt. Ze merkten trouwens nooit dat ik heb gefaket, want dat is zo makkelijk te doen dat geen man het door heeft.
Misschien hadden sommige van jouw partners het wél door dat je fakete, of hadden ze een vermoeden, maar lieten ze niks merken.
Niet alles wat mensen opmerken vertellen ze ook meteen..
[...]
Ik heb tot zeer recentelijk altijd gefaket, echt jarenlang en bij flink wat mannen. De reden is dat ze niet willen accepteren dat ik nooit klaar kom van sex en dus extra hun best gaan doen om de eerste te zijn bij wie het wel lukt en dan worden ze pissig als het toch niet lukt. Ze merkten trouwens nooit dat ik heb gefaket, want dat is zo makkelijk te doen dat geen man het door heeft.
Misschien hadden sommige van jouw partners het wél door dat je fakete, of hadden ze een vermoeden, maar lieten ze niks merken.
Niet alles wat mensen opmerken vertellen ze ook meteen..