Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
quote:Very.Cherry schreef op 24 oktober 2011 @ 23:14:

Beetje onnozel om het ene lichaamssap niet van het andere te (willen) onderscheiden.

Iemand kan een beetje sperma of zweet okee vinden, en een drol of een golden shower weer niet, heus, hoe lang je daar ook over door wil emmeren.Inderdaad, er is wel een verschil. Speeksel bijvoorbeeld, is ook lichaamsvocht. Dus als je dan wel je tong in de mond van je partner steekt, en dus niet vies bent van zijn speeksel, moet ie ook maar meteen in je mond pissen? Apart. Wat dat betreft is er toch echt wel verschil in lichaamssappen hoor.
@ fashionfreak

Van alleen penetreren akomt een deel van de vrouwen echt wel klaar hoor. Ik denk rond de 20-30% o.i.d.
Soms is een snelle wip leuk en spannend, een man komt dan eerder klaar als een vrouw. Als een vrouw flink opgewonden is, komt ze wel klaar bij alleen penetratie.

Als je de tijd hebt en de juiste locatie dan is een goed voorspel gewoon een must. Daarna zal het klaarkom percentage (prachtig woord) beduidend hoger worden bij penetratie.
quote:johand schreef op 25 oktober 2011 @ 08:55:

@Very.Cherry

Ik heb toch echt niet idee dat de betreffende dames aan het faken waren. Klaar komen is toch echt veel meer dan kreunen en steunen, maar dat zou jij toch moeten weten lijkt mij als vrouw zijnde.

PS De uitnodiging die niet gemaakt had mogen worden was niet voor jou hoor !!!Dit zeggen bijna alle mannen en aangezien ongeveer 70% van de vrouwen faket of heeft gefaked, is het dus statistisch gezien bijna onmogelijk dat je nog nooit een faker hebt meegemaakt, maar de meeste mannen merken het verschil niet, vandaar dat ze denken dat het bij hun niet geldt.
quote:Very.Cherry schreef op 25 oktober 2011 @ 09:03:

[...]

BGB ben jij nou ook zo benieuwd wie van ons er onder die Poef stond?

"Stuur maar door naar de sexueel wél capabelen", dat kunnen er maar twee zijn hier Ik ga alvast orale rek- en strekoefeningen doen, voor het geval die knul hier straks aanbelt.Onder *poef* stond mijn emailadres, nieuwsgierig Aagje .
quote:Piekelientje schreef op 25 oktober 2011 @ 14:33:

[...]

Inderdaad, er is wel een verschil. Speeksel bijvoorbeeld, is ook lichaamsvocht. Dus als je dan wel je tong in de mond van je partner steekt, en dus niet vies bent van zijn speeksel, moet ie ook maar meteen in je mond pissen? Apart. Wat dat betreft is er toch echt wel verschil in lichaamssappen hoor.Dat is er ook, maar het is wel vreemd om iemand te beoordelen als hij het ene lichaamsap (sperma) vies vindt terwijl je het andere lichaamssap (urine), wat een ander wellicht wel weer normaal vindt, zelf niet OK vindt. Daar zijn we gewoon allemaal anders in.
quote:johand schreef op 25 oktober 2011 @ 16:34:

Soms is een snelle wip leuk en spannend, een man komt dan eerder klaar als een vrouw. Als een vrouw flink opgewonden is, komt ze wel klaar bij alleen penetratie.

Als je de tijd hebt en de juiste locatie dan is een goed voorspel gewoon een must. Daarna zal het klaarkom percentage (prachtig woord) beduidend hoger worden bij penetratie.Nee dat is zeker niet altijd zo, want als er bijv. geen goede stimulatie van de clitoris plaatsvindt tijdens de penetratie komt ze toch niet klaar, ook al is er voorspel geweest en is ze zeer opgewonden. Dan heeft ze dus tijdens de daad extra stimulatie van de clitoris nodig, bijv. met vingers.
quote:badmeester schreef op 25 oktober 2011 @ 07:30:

erg cool van iris1969Wat is cool?
quote:Piekelientje schreef op 25 oktober 2011 @ 14:33:

Inderdaad, er is wel een verschil. Speeksel bijvoorbeeld, is ook lichaamsvocht. Dus als je dan wel je tong in de mond van je partner steekt, en dus niet vies bent van zijn speeksel, moet ie ook maar meteen in je mond pissen? Apart. Wat dat betreft is er toch echt wel verschil in lichaamssappen hoor.

Zoals ik al zei, zit 't 'm in de samenstelling. Sommige lichaamssappen worden niet voor niets uitgescheiden, omdat daar afvalstoffen inzit. Vaginaal vocht, sperma en speeksel hebben een andere functie en worden beschouwd als niet gevaarlijk of giftig. Bij tongzoenen proef ik het speeksel van de partner vrijwel niet, waarschijnlijk omdat ik door andere sensaties afgeleid word?

Ik vind daarom beffen en tongzoenen geen probleem, maar plas- en poepseks wel.
World of Warcraft: Legion
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2011 @ 17:56:

[...]

Nee dat is zeker niet altijd zo, want als er bijv. geen goede stimulatie van de clitoris plaatsvindt tijdens de penetratie komt ze toch niet klaar, ook al is er voorspel geweest en is ze zeer opgewonden. Dan heeft ze dus tijdens de daad extra stimulatie van de clitoris nodig, bijv. met vingers.Als je alléén clitoriaal klaar kunt komen, klopt het Iris. Door penetratie kan ik wel degelijk klaarkomen, en dat heeft dan niets met stimulatie van mijn clitoris te maken.
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2011 @ 17:56:

Nee dat is zeker niet altijd zo, want als er bijv. geen goede stimulatie van de clitoris plaatsvindt tijdens de penetratie komt ze toch niet klaar, ook al is er voorspel geweest en is ze zeer opgewonden.En wat nu als de penis haar G-spot raakt? Maar dat garandeert ook niet alles, want vrouwen reageren verschillend op G-spot-stimulatie.
quote:femminile schreef op 25 oktober 2011 @ 18:06:

[...]

Als je alléén clitoriaal klaar kunt komen, klopt het Iris. Door penetratie kan ik wel degelijk klaarkomen, en dat heeft dan niets met stimulatie van mijn clitoris te maken.Klopt, maar Johan doet voorkomen alsof een goed voorspel en grote opwinding de kans doet stijgen dat een vrouw wel door penetratie alleen klaar komt als ze dat anders ook niet doet, terwijl dat niet waar is. Ik las namelijk ergens dat 70% van de vrouwen nooit door peneratie klaar komt, wat er ook gebeurt.
quote:hans66 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:06:

[...]

En wat nu als de penis haar G-spot raakt? Maar dat garandeert ook niet alles, want vrouwen reageren verschillend op G-spot-stimulatie.Dan kan ze klaar komen, maar dat was niet wat Johan beschreef.
quote:hans66 schreef op 25 oktober 2011 @ 17:59:

[...]

Zoals ik al zei, zit 't 'm in de samenstelling. Sommige lichaamssappen worden niet voor niets uitgescheiden, omdat daar afvalstoffen inzit. Vaginaal vocht, sperma en speeksel hebben een andere functie en worden beschouwd als niet gevaarlijk of giftig. Bij tongzoenen proef ik het speeksel van de partner vrijwel niet, waarschijnlijk omdat ik door andere sensaties afgeleid word?

Ik vind daarom beffen en tongzoenen geen probleem, maar plas- en poepseks wel.Dat was ook niet mijn punt Hans, wat ik wilde zeggen is dat verschillende mensen verschillende dingen lekker of vies vinden en dat het dus onzin is hier een oordeel over te hebben.
Hoi Iris1969. Je lees altijd heel veel getallen, maar ik vraag mij echt af of dat wel klopt die 70%. Eerlijk gezegd vind ik het wel enorm hoog percentage, maar het kan wel hoor.

Ik heb een vriendin gehad die al klaar kwam als ik met haar tepels aan het spelen was. Elke vrouw is gewoon anders, als een vrouw flink is opgewonden door een goed voorspel dan is mijn ervaring dat het klaarkomen altijd lukt.

Tot op heden heb ik nog steeds het idee gehad geen fake vriendinnen te hebben gehad. Het voorspel moet wel goed zijn, je moet geen klungelaar hebben. Als je net op het randje van klaarkomen zit als vrouw zijnde en dan penetreer dan komt volgens mij toch bijna elke vrouw wel klaar. Tenminste wat ik heb meegemaakt.

Maar geen vrouw is gelijk aan een andere. Ik heb verder ook geen Jeroen Pauw aantal vriendinnen gehad !! Dus wie weet heb ik net kennisgemaakt met het percentage vrouwen dat wel makkelijk klaarkomt.

Super G-Spot klaar kom ervaringen heb ik bij vriendinnen meegemaakt met "diep" vingeren, maar dan werd het ook vaak heel erg nat en spannend. Maar dat is een heel ander onderwerp.
Ik denk toch dat Johand gelijk heeft. Een vaginaal orgasme lukt volgens mij alleen als ze al behoorlijk nat is. Dat behoorlijk nat zijn vereist een goed voorspel, bijvoorbeeld tongzoenen en niet te lang beffen. Sommige vrouwen komen van beffen alleen al klaar.

Een vaginaal orgasme is moeilijker te realiseren als je direct met penetratie begint, zonder dat de vrouw opgewonden is. Als ze niet nat is, is penetratie pijnlijk en dus onaangenaam voor de vrouw. Dat lees ik eigenlijk op diverse plekken.
quote:johand schreef op 25 oktober 2011 @ 20:31:

Hoi Iris1969. Je lees altijd heel veel getallen, maar ik vraag mij echt af of dat wel klopt die 70%. Eerlijk gezegd vind ik het wel enorm hoog percentage, maar het kan wel hoor.

Ik heb een vriendin gehad die al klaar kwam als ik met haar tepels aan het spelen was. Elke vrouw is gewoon anders, als een vrouw flink is opgewonden door een goed voorspel dan is mijn ervaring dat het klaarkomen altijd lukt.

Tot op heden heb ik nog steeds het idee gehad geen fake vriendinnen te hebben gehad. Het voorspel moet wel goed zijn, je moet geen klungelaar hebben. Als je net op het randje van klaarkomen zit als vrouw zijnde en dan penetreer dan komt volgens mij toch bijna elke vrouw wel klaar. Tenminste wat ik heb meegemaakt.

Maar geen vrouw is gelijk aan een andere. Ik heb verder ook geen Jeroen Pauw aantal vriendinnen gehad !! Dus wie weet heb ik net kennisgemaakt met het percentage vrouwen dat wel makkelijk klaarkomt.

Super G-Spot klaar kom ervaringen heb ik bij vriendinnen meegemaakt met "diep" vingeren, maar dan werd het ook vaak heel erg nat en spannend. Maar dat is een heel ander onderwerp.Ik zal je je dromen laten houden, maar de cijfers spreken je helaas volledig tegen.
Ik pijp niet.
Jammer, ben toch wel benieuwd naar de tips van een man ;)
quote:hans66 schreef op 25 oktober 2011 @ 20:47:

Ik denk toch dat Johand gelijk heeft. Een vaginaal orgasme lukt volgens mij alleen als ze al behoorlijk nat is. Dat behoorlijk nat zijn vereist een goed voorspel, bijvoorbeeld tongzoenen en niet te lang beffen. Sommige vrouwen komen van beffen alleen al klaar.

Een vaginaal orgasme is moeilijker te realiseren als je direct met penetratie begint, zonder dat de vrouw opgewonden is. Als ze niet nat is, is penetratie pijnlijk en dus onaangenaam voor de vrouw. Dat lees ik eigenlijk op diverse plekken.En toch hoeft ze dan nog steeds niet klaar te komen, al doet ze dan wellicht alsof.
quote:beertje87 schreef op 25 oktober 2011 @ 20:53:

Jammer, ben toch wel benieuwd naar de tips van een man ;)Misschien heeft de gaykrant een forum?
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2011 @ 20:54:

En toch hoeft ze dan nog steeds niet klaar te komen, al doet ze dan wellicht alsof.Ja, dat kan. Als ze daar ongevoelig voor is, of de man heeft niet de juiste techniek. Volgens mij spelen er verschillende factoren mee bij het klaarkomen of het juist niet klaarkomen.
quote:hans66 schreef op 25 oktober 2011 @ 21:24:

[...]

Ja, dat kan. Als ze daar ongevoelig voor is, of de man heeft niet de juiste techniek. Volgens mij spelen er verschillende factoren mee bij het klaarkomen of het juist niet klaarkomen.Duh. En iemand die sowieso geen zin in jou heeft/in seks heeft kan zich d'r ook niet naar toe zetten en doet sowieso alsof. Speelt heel vaak ook mee binnen relaties en andere situaties.
@Iris1969, Je geef aan dat de cijfers mij volledig tegen spreken, maar komen die cijfers vandaan? Heb je dat ooit ergens gelezen of komt het uit een enquête ?

PS Bedankt dat ik mijn dromen mag houden !!
quote:johand schreef op 25 oktober 2011 @ 22:08:

@Iris1969, Je geef aan dat de cijfers mij volledig tegen spreken, maar komen die cijfers vandaan? Heb je dat ooit ergens gelezen of komt het uit een enquête ?

PS Bedankt dat ik mijn dromen mag houden !!Hier zijn diverse onderzoeken naar geweest, zowel naar faken als naar penetratie/klaarkomen. Ze zijn zo te googlen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven