wat moet ik nu zeggen met een oud vw- camperbusje voor de deur..? Eh ik zou willen maar eigenlijk heb ik liever wat meer luxe. Voor dochter doen we het wel want voor kinderen is er niks leukers.
Wat is je ideale vakantie?
Anoniem_55368
woensdag 26 oktober 2011 om 21:30
Eh.. Lekker weer, lekker eten, niet teveel zielige zwerfdieren..
Ik heb geen afwassponsje. Theedoek wissel ik 2 (hooguit 3) keer per week. Ook die wordt doorgaans niet gebruikt, want alles komt droog uit de afwasmachine. Dus eigenlijk hangt 'ie er voor de sier
De afgelopen tijd lig ik om 22u of 22:30u in bed. Dan slaap ik binnen een kwartier. Werk is stressvol en vermoeiend op 't moment. Veel (langdurig) zieken, (autistische) cliënten lijden daaronder.
Zoek jij de betekenis van je droom wel eens op? (voor de 100ste keer gedroomd dat ik zwanger was en een baby kreeg)
Anoniem_110773
donderdag 27 oktober 2011 om 08:43
Betekend dat niet iets van een nieuw begin?
Ik heb ooit eens een boek gekocht daarover. Maar ik kan bijna nooit m'n dromen onthouden...
Met de ziekte van mijn broer en het feit dat hij daardoor geen/nauwelijks toekomstperspectief heeft
En jij?
Anoniem_110773
donderdag 27 oktober 2011 om 13:24
Op dit moment; met het feit dat ik vaak moe ben en ik er niet echt een oplossing voor heb. En er ook niet over wil zeuren. Ik werk onregelmatig; aan de ene kant heerlijk, maar aan de andere kant heb ik niet echt een goede structuur zo...
Met het feit dat ik heel vlot een (halve) baan (voor naast mijn freelance werk) heb gevonden. En dat ik de hoek van de linkse hobbies, waar grote bezuinigingen plaatsvinden en het relatief lastig is om nog binnen te komen. Begin maandag!
En jij? (Misschien wat flauw om de vraag al weer te herhalen, maar ben gewoon benieuwd)