Facebook account verwijderd

27-10-2011 12:57 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn Facebook account verwijderd. Nu vraag ik mij af of dan ook al mijn berichten (prive-berichten en berichten op het prikbord van vrienden) verwijderd zijn? Bij Hyves is dat wel het geval geloof ik...
Yup
Internagelaktisch
Jep! slotje er op!
Duidelijk, bedankt!
Want je hebt een bericht aan iemand gestuurd die je achteraf toch niet wilde sturen en daarom je account verwijderd?
bij mijn weten niet, een vriendin van mij heeft dat ook gedaan en heb haar berichten toch nog op mijn facebook staan. wel in zwarte letters.
@ Sopsie; nee, zo erg ben ik nou ook weer niet Vroeg het mij gewoon af...

Maar wat Flutzel nu zegt, blijven de berichten dus toch staan. Maar zie je dan ook nog je profielfoto?
nee profielfoto en alles is weg, alleen de tekst en de naam staan er nog maar die staan in het zwart zodat je kan zien dat die geen fb meer heeft .
Facebook kun je toch niet verwijderen? Alleen op non-actief stellen, toch?
Nee je kan je profiel ook helemaal verwijderen Aubrey.
quote:jackie23 schreef op 27 oktober 2011 @ 13:28:

Nee je kan je profiel ook helemaal verwijderen Aubrey.Ah, ok.
facebook kan je helemaal verwijderen als je wilt. kan wel zijn dat het dan vb een week ofzo op non actief blijft staan (als kans op terug te komen) maar je kan dat helemaal wegkrijgen. (moest ik helaas ook een keer doen omwille van een nare ex.)
NEEEEEEE!!!!!! volgens de u.s. wetgeving is FUCKBOOK facebook verplicht om het nog heel lang te bewaren. Ik ben blij dat ik nooit bij die club geweest ben
[quote]shogubo schreef op 27 oktober 2011 @ 13:55:

NEEEEEEE!!!!!! volgens de u.s. wetgeving is FUCKBOOK facebook verplicht om het nog heel lang te bewaren. Ik ben blij dat ik nooit bij die club geweest ben[/quote]

Amen
Ze bewaren meer dan je denkt.
Ik wil het ook verwijderen, maar het is bijna zinloos omdat alles toch word bewaard.
Ik heb geen faceboek account, maar kan je info foto's niet verwijderen, die gewijzigde gegevens opslaan, en dan opzeggen?
quote:redband schreef op 27 oktober 2011 @ 17:10:

Ik heb geen faceboek account, maar kan je info foto's niet verwijderen, die gewijzigde gegevens opslaan, en dan opzeggen?Dit is idd de truuk. Eerst zoveel mogelijk uit je profiel verwijderen. Dan alles wat er nog staat een andere naam geven. Stel ik heet eigenlijk beppie jansen, dan maak ik daarvan klaas vaak. Andere leeftijd, woonplaats etc etc. Ik verander mijn email adres (gebruik hiervoor een tijdelijk gmail account). Dat laat ik zo een weekje doorsudderen, en dan verwijder ik mijn account (voor zover FB dat toestaat). De gegevens die ze dan bewaren, zijn waardeloos.
Dat dacht ik dus ook, maar fb laat me gewoon hele mappen NIET verwijderen!

Ik wilde 2 mappen verwijderen, maar hij laat het me gewoon netjes aanklikken, en vervolgens blijft er tot in den treure een leeg laadbalkje staan! Ligt niet aan m'n pc, maar ik krijg het echt niet verwijderd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven