The Never Ending Question nr. 83
donderdag 27 oktober 2011 om 17:33
donderdag 27 oktober 2011 om 17:45
Even offtopic. Ja, dromen over baby's krijgen betekend een nieuwe start. Ik heb namelijk gister te horen gekregen dat degene waar ik nu voor inval (superbaan) waarschijnlijk niet meer terugkomt op de groep en haar plek dus vrijkomt...
(wordt wel een interne vacature, maar heb er een goed gevoel over, omdat ik er intussen al bijna een jaar werk en 't van alle kanten klopt!) Dat zou dus betekenen dat ik eindelijk na 5 jaar invallen een vaste baan krijg en verder kan met m'n leven!! En natuurlijk vriend die aan 't begin van een superleuke tijd staat waardoor 't tussen ons ook weer beter zal gaan. Dus, zeker wel een kern van waarheid!
donderdag 27 oktober 2011 om 17:53
Open botbreuken/ontwrichtingen. (niet mijn plannen voor vanavond)
Ik ga zo even naar m'n moeder, eten halen in de supermarkt, koken, opeten, afwassen. DWDD kijken, achter de laptop kruipen, nog even tv kijken (hangt er vanaf wat erop is) en dan naar bed, laptop mee Valentine's Day afkijken.
Wat weet jij over autisme?
Ik ga zo even naar m'n moeder, eten halen in de supermarkt, koken, opeten, afwassen. DWDD kijken, achter de laptop kruipen, nog even tv kijken (hangt er vanaf wat erop is) en dan naar bed, laptop mee Valentine's Day afkijken.
Wat weet jij over autisme?
donderdag 27 oktober 2011 om 17:58
Hoop dat je de baan krijgt, Julia. En goed om te horen dat het met vriend en jou de goede kant op gaat.
Vanavond: Zo eerst eten, daarna even de stad in om naar winterjassen te kijken (koopavond hier) en wat te drinken met een vriendin.
Autisme: Niet zo veel. Weet wel dat mensen met autisme zich moeilijk in emoties van anderen kunnen verplaatsen en dat dat nogal eens tot onbegrip leidt.
Waar heb je je vandaag aan geërgerd?
Vanavond: Zo eerst eten, daarna even de stad in om naar winterjassen te kijken (koopavond hier) en wat te drinken met een vriendin.
Autisme: Niet zo veel. Weet wel dat mensen met autisme zich moeilijk in emoties van anderen kunnen verplaatsen en dat dat nogal eens tot onbegrip leidt.
Waar heb je je vandaag aan geërgerd?
donderdag 27 oktober 2011 om 18:05
Aan het feit dat dat een bepaalde overheidsorganisatie waarmee ik te maken heb OV-reiskosten maar heel beperkt vergoedt, terwijl ze reizen met het OV juist zou moeten stimuleren en voor andere werkgevers het goede voorbeeld zou moeten geven door de kosten meer of zelfs helemaal te vergoeden.
Slik jij voedingssupplementen en zo ja, welke?
Slik jij voedingssupplementen en zo ja, welke?
donderdag 27 oktober 2011 om 19:45
Lekker uitslapen, zonnig weertje buiten +/- 20 graden. Samen buiten brunchen. Daarna lekker naar 't bos/waterrand om te wandelen/picknicken. Wijntjes/biertjes drinken op het terras. Daarna naar huis, heerlijke pastasalade maken, buiten opeten. Buiten borrelen tot zonsondergang en daarna de tijd voor elkaar nemen met massage en some lovin'
Moet je ook zo lachen om de pikzwarte quotes van Herman Brusselmans? (moeite waard om op te zoeken)
Moet je ook zo lachen om de pikzwarte quotes van Herman Brusselmans? (moeite waard om op te zoeken)
donderdag 27 oktober 2011 om 21:08
Liz, zag m voor ¤7,95 bij de HEMA staan vandaag. Vond het boek heerlijk! Maar dan valt de film meestal een beetje tegen.. Ben er ook wel heel benieuwd naar!
Heel hard huilen met lange uithalen, lief zijn voor mezelf. Hangt een beetje van de oorzaak af of ik me laat troosten door iemand. En anders hier delen wat me dwars zit.. Opbeurende woorden helpen enorm!
Heb je ook zo'n hekel aan Felix Rottenberg? (koosnaam Rottenkop)
Heel hard huilen met lange uithalen, lief zijn voor mezelf. Hangt een beetje van de oorzaak af of ik me laat troosten door iemand. En anders hier delen wat me dwars zit.. Opbeurende woorden helpen enorm!
Heb je ook zo'n hekel aan Felix Rottenberg? (koosnaam Rottenkop)