Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Zzp rond de zestig uur en in de avond en weekend de rest.

Maar hij is moe, gaar en vaak sacho erdoor of probeert te relaxen door weg te gaan en stappen(werkt niet maar hardleers)

Ik geloof dat een man dat inzicht zelf moet krijgen, gister was ik op de bso werken, daar geef ik nu keramiek

En man moest eerder uit werk met ootje en ja dan geniet hij van het grut maar zelf komt hij nooit ertoe hoor.

Ik heb zo'n lieve bso groep. Erg leuk. Heel creatieve en enthousiaste kinderen.
Sardegna, veel sterkte vandaag.

Amalia, fijn, dat je schoonzus weer naar huis mocht. Goed nieuws!

Waaaa, druk, zeg, Bengel! Met zoveel kinderen!

Vergaderen om 18.00 uur...nee dat zul je idd niet snel zien in de zorg, RS . Maarre..welkom in het leven van Amalia, Sardegna, Viool en mij. :-)

Ik doe het eten, bad, bed ritueel vrijwel altijd alleen. Niks aan idd.
Haaaai Viool!

Fijn, dat je er weer bent!

Ootje klinkt wijs en lief!

Leuk om te lezen, dat man ondanks de drukte toch zo kan genieten van de kinderen.

En super, zo'n bso groep! Klinkt goed!
Wij,vergaderen (zorg) op ma, wo, vr avond om en om, vrijdag is niks.

En met mijn intervisiegroep zondag of di avond.

maar dat is i v m onze diverse werkplekken als therapeut, dietiste, arts etc om dan allemaal bijeen te komen dat is overdag i v m je rooster niet haalbaar,vergaderen is onbetaald dus komt dan later op de dag.

Weet je wat ootje net deed? We stonden voor de natuurwinkel begint ze nana, nana, nana.

Vorige week keam ik uit mn werk daar en wasik nog wat anders gaan doen en was ik onzeker of ze wel genoeg op had die dag, dior het andere ritme , dus had ik haar in de natuurwinkel een banaan gegeven, die ze daar verkopen. Goed geheugen
Sardegna ik denk aan je, lijkt me heel erg als jecollega zoiets overkomt.

Amalia ik las iets over hockey , vertel eens. Je vond het niks?

Is dansen niet iets? Je bent ook muzikaal toch?

Ik wil mn frans gaan ophalen maar eigenlijk ook mn portugees.maar frans is praktisch i v m het huis daar.

Portugees i v m familie en vakanties. Maar twee tegelijk is wel veel.

Mwa ms begin ik met frans dan kan ik de jongens weer goed helpen op school.

Dviool vind frans niet leuk. Dus kan ik gezellig frans praten om het leuk te maken, neeeee dat werkt vast niet
Ha meiden, pfff, heftig om te zien hoor, een weduwe van 39 met haar kindjes rond de kist.... Hopen maar dat ze sterk genoeg zijn om door te gaan met z'n drietjes. Een mens heeft veel veerkracht gelukkig, maar wat een verdriet.

Ootje is een slimmerd viool.

Rikst al druk in de feestvoorberidingen? Gaan jullie het groots vieren?

Uma iedereen weer een beetje beter bij jou incl jezelf?

En bij jou rw? Jij was zelf ook ziek toch? Moeders kunnen eigenlijk helemaal niet ziek zijn valt me altijd weer op. Je kunt niet je bed in om uit te zieken maar moet altijd maar hop door voor het gezin.

Leuk idee, Frans ophalen.
Frans ophalen...

Zou vioolman dat nou wel goed,vinden

Ja heftig hoor Sardegna. Pfff.

Mvioolhad schoolvoetbal, even met ootje wezen kijken
Heftig sardegna, arme man en kinderen. Wat moet je dan? Daar sta je dan als ouder alleen. Dat is zo niet de bedoeling

Joepie viool terug!!

Hockey was aleen wedstrijden, leek me leuk maar bedacht later dat ik de enige zou zijn die het niet kan. Zit niemand op te wachten en er waren genoeg vrouwen voor het team.

Rikst wanneer is R jarig?
Frans, is dat een lekker vent? Nee, dan vindt vioolman het vast niet leuk. Moet ie maar wat meer thuis zijn ha ha.

Amalia de geboortedata staan in het schema. Overmorgen dus.

Rikst ik heb het taartenboek uitgeleend denk ik, want ik kan geen recept vinden, sorry. Maar wat ik ook wel eens doe: gewone cake met gesmolten chocolade en m&m's.
Oeps schema zie ik niet op de telefoon..

Ik ben op WF mijn naam met 1974 er aanvast. Je kan me ook op m'n email vinden
Alleen voornaam
Sardegna, wat verschrikkelijk verdrietig moet dat geweest zijn...

Arme vrouw en kinderen....

Bedankt voor het kijken voor het recept. Ik zal ook nog even op internet zoeken. Lief, dat je even wilde kijken in ieder geval!

Hoe gaat het nu met lmeisje? Alweer wat stapjes gezet?

Nog iets vd sollicitatie gehoord trouwens?

Amalia, overmorgen dus idd!

Maaaar alvast bedankt voor je kaartje!

Leuk!!

Whaaahaahaaa, arme Vioolman. Daar gaan Viool en Frans!
vreselijk sardegna inderdaad helemaal niet de bedoeling zo vroeg over te blijven.

hihi viool en Frans...

Hier iedereen weer beter gelukkig!

Lekker gewerkt vanavond, wel intensief hoor die familiegesprekken maar ook erg leuk en leerzaam. Nu morgen nog de hele dag gesprekken en vergaderingen en dan is het alweer weekend! En nog leeg dus alles ligt nog open leuk!
Ja, Lmeisje deed wel 5 stapjes vanavond!

Ik ga morgenochtend voor 3 dagen naar mijn ouders. Misschien kom ik nog wel even langswaaien, maar zo niet, dan alvast heel veel felicitaties voor Rikst en R voor as vrijdag.

Rw wat fijn om te lezen dat je helemaal happy bent met je werk.

En verder een zwaai naar iedereen!
RW fijn weer opgeknapt. Dat kunnen wij vrouwen: griep onderdrukken

Sar, ik zeg altijd tegen man als ik zoiets hoor: dat flik je me niet, mij achterlaten met 3 kleintjes.

Alsof je keus hebt . Ik zou radeloos zijn. Nou niet teveel aan denken, word er helemaal somber van.

Middelste gaat vrijdag voor het eerst naar benjaminhockey. We hebben vanmiddag scheenbeschermers gekocht die hij meteen de rest van de middag omhield. Hij was zooo trots . En we zijn even op het hockeyveld gaan kijken. Te leuk allemaal. Ben benieuwd hoe het gaat. Steeds 6 lesjes en meer spelen dan hockey maar helemaal goed en eindelijk iets van hemzelf en niet wat zijn broer ook heeft/doet.
Heb je me gevonden sar op WF?
Heb jou gevonden en uitgenodigd
Goedemorgen!

Weer een stralende dag!

Leuk hockey amalia! Had hij dat zelf bedacht?

Ik kom echt mijn bed niet meer uit s'ochtends (als ochtendmens) wat dat betreft is dat uurtje extra wel fijn dit weekend!

Veel plezier bij je ouders sardegna!

Ik ga weer aan het werk, begin een uurtje later, heb om 10 uur een vergadering op het hoofdkantoor is hier vlakbij, vond het wel een goede begintijd voor een keer
Uurtje extra dit weekend... Gaan jouw kinderen dan spontaan ook een uur langer slapen RW?

Ze moeten het afschaffen. Alle kinderen en bejaarden uit hun ritme. En ouders van jonge kinderen dus ook
nee helaas amalia haha het duurt meestal een week voordat we weer in het 'oude' ritme zitten...
Maar ooh die tijden dat we gingen stappen met de wintertijd, laat je bed in en hopla, had je zomaar een uur extra om uit te brakken
jaaaa dat waren nog eens tijden! Was je lekker aan het dansen, was het ineens pas weer 1 uur en nog lang geen bedtijd haha!
Whahahahaaa, jaaaaa, those were the days!

Maar ja vroegah ging je ook zonder probleem tot 4 uur door en dan om 9 uur tentamen doen.
Druk pfoeh bleh

Mviool zat hier heel gezellg te kletsen bij me maar ik was,best gaar, ootje op bed,gelegd, werd gebekd, de rijst van de muur c q vloer halen. Ootje weer. Gekookt. Overhoren en aansturen. Man was zeven uur klaar maar wou iets leuks doen, bleek, toen ik hem belde dat ik zn eten bewaard had. Zo is hij dan he.

Ja en nu ga ik met frans aan de slag

@amalia eahaha alle kinderen en bejaarden uit hun ritme

Haha

Ik ga hier, even serieus, een mondelinge overhoring frans doen dus

Zzzzzoefff
vaag stuk. Beetje van een rare telefoon en viool gekakel en het is echt heeeeelemaal niet meer te volgen pfff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven