Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Ja of 4 dagen stage lopen van 8 tot 17 uur. En 1 dag in de week naar school. DAn ook nog 5 avonden schoonmaken tot 20 uur, en ook nog 4 avonden de kroeg in. Oh ik kan soms zo heimwee hebben naar die tijd. Maar na een avond stappen afgelopen zaterdag, moet ik nu nog bijkomen. Dus dat ritme is voor mij voorgoed voorbij...
Hahahaha !!! Die bengel

Dat komt omdat je nu kinderen hebt en dus oog voor de RRR

Als je eenmaal de RRR kent dan voel je als de RRR mist

Maar als ik de grote-kinderen-ouders zie, veranderd dat weer . Dat ik nu weer veel meer ritme in mn leven heb en meer harmonie zoek dan met grotere kinderen merk ik ook. Alhoewel er geen grote verchillen zijn, zoek ik vooral niet teveel onrust op.

Ik ga daar alleen echt niet mee door totdat ik tachtig ben.neeeeeeee ga later harstikke doorzakken(niet uitzakken ja) stappen en

Ik kom in hotter than my daughter omdat ik iedereen ten schande maak, dst krijg je met die moeders die al zo jong beginnen...hahaha...
En toen dacht je dat je er slecht uit zag na dat stappen en korte slapen maar als je nu foto's ziet: geweldig!!
Foto's! Foto's!
Aaaaaaaahhhhhh Yeeeeeeeeee

Morgen misschien mn i terug

Ootje was,niet bang meer met de spelletjes in het water, vorige keer ging mviool mee en toen was ze helemaal blij.

Nu was ze ook weer zo relaxed. Lief he.

Kwam zeker door haar broer die erbij was geweest
Aah leuk dat hij mee was!

Flip de beer logeert hier. Hebben jullie die ook? Wel grappig hoor.

Rust hier, hoor zelfs m'n bloed stromen door m'n oren (klinkt naar eigenlijk). Aatje op bed, jongens met Flip naar m'n ouders. Heerlijk. Klaar voor wordfeud! Damn, sardegna is goed!!
Rikst van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je meisje. Maak er maar een mooi feestje van.

Oja hier hoopt mijn oudste ook steeds dat Flip met haar mee naar huis mag. Vorig jaar is hij al 1x mee gekomen. Hoop niet dat hij volgend weekend mee komt, want we gaan dan een weekend weg, maar dat lijkt haar nou juist wel heel erg leuk. Afijn we zien wel.
Lachen de logeerbeer dat is lang geleden

Nou dames... Het zal een avondvullend forum worden straks... En wordfeud aaaaa

Kan iemand me een uitnidiging sturen morgen
Bedankt voor de felicitaties! Raar hoor...nu heb ik geen baby meer.

We vieren het morgen, samen met de verjaardag v. middelste. Die wordt zondag 3.

Nu druk met taarten bakken!

Viool, fijn dat Ootje het zo leuk vindt nu met zwemmen! Goeie invloed, die grote broer!

Amalia,heeeerlijk, die rust!

Flip de Beer. Ken hem wel, maar volgens mij doen ze er bij ons op school niks mee.

Had ik je al bedankt voor je kaartje?

Bengel, leuk, weekendje weg! Jaaaaaa, met Flip! :-)

Uma, jij ook bedankt voor je kaartje! Leuk!!
Sardegna, veel plezier bij je ouders!
Bah...ben vanmiddag gebeld door de plastisch chirurg ivm de moedervlek van R. Zet het even op hyves.
Rikst gefeliciteerd met R! Gek hoor, baby-af nu. Ga zo even Hyves checken.

Leuk dat ootje blij is nu in het water viool. Heerlijk, je foon eindelijk weer terug. Wat zullen we veel leeswerk hebben straks

Jaaaaaa, dat waren nog eens tijden hè, dat stappen van vroeger. Heerlijk, maar zou niet meer willen ruilen met mijn leven van nu (aan deze uitspraak zal ik nog eens terug denken als ik 's nachts mijn bed uit moet voor Lmeisje....)

WF is verslavend!!! Viool even je gebruikersnaam doorgeven en ik nodig je direct uit voor een potje.

Hier alles prima, morgen weer naar huis. Kinderen vermaken zich goed. Morgen naar spoorwegmuseum. Alleen sliep Lmeisje vannacht heel slecht. Ligt nu braaf te knorren, zzzzzz
Oh ja, Lmeisje loopt nu echt stukjes, zo leuk! Het meeste doet ze kruipend hoor, maar af en toe staat ze op en loopt een paar meter. Is ze helemaal trots (en ik ook).
Gefeliciteerd met R rikst!!! Toch niks ernstigs he met je meisje ik ga zo naar hyves...

viool bijna haar telefoon terug hoera!

Ik zit klaar voor the voice
Ooooohhhhhhh slechte viool, ik had je eerder horen te feliciteren maar ik ben even niet zo up to date maar hierbij toch van harte...

Van harte gefeliciteerd familie Rikst ! Heel stom dat ik het nu pas zie.

Ik ben benieuwd hoe ze haar dag gehad heeft!
Sardegna wat leuk! Lmeisje loopt ! Ootje gaat ook snel, maar loopt aan het handje, per ongeluk staat ze weleens los

Maar Lmeisje is nu zo ver, gek lijkt me dat. Dan heb je ineens een peuter,echt geen baby meer.
Rikst op de valreep: van harte met Rmeisje!!!!!! Wiehoe!

Knap Lmeisje!!!! Lopen. Wiehoe!
Goeoeoedemorgen!!!!!!
Oh, te laat.... Maar niet minder gemeend! R, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je vandaag een mooie dag met je broer samen!

Sardegna, wat leuk dat Lmeisje nu echt stukjes gaat lopen, jongste vertikt het weer Die ene keer oversteken was kennelijk een uitzondering.

Amalia, hier in de klas ook Flip de Beer. Zo af en toe komt hij mee naar huis, vorig jaar is hij met oudste meegekomen met zijn verjaardag, was heel toevallig. Vind het wel een gedoe, heb je al een druk weekend, daarna ook nog een verhaal schrijven en dingen regelen met foto's. We hebben geen kleurenprinter, dus dan is het nog wat lastiger.

Verder gaat alles zo zn gangetje, gisteren nog een afwijzing gekregen van een leuke vacature, ze zochten iemand met meer ervaring. Jammer, maar helaas. Wel ook nog een andere leuke vacature gezien, ook meer in de branche waar ik nu ook werk, zelfde onderwerp. Dus daar maar een brief naartoe sturen.

Zo met oudste naar zwemles, middelste wilde mee kijken. Ben benieuwd hoe ze het vindt
Wat ben ik gaar,ootje spookt. Sardegna ken jedat gesabbel en ontroostbaar snachts. Nou drinken is direct stil

Dus dat doe je.... Eenmaal moe

Maar hoe ging dat met l met stoppen?

Want dan is dat niet meer.

Iphone komt dinsdagmiddag.

Even geduld dus.
Viool, na stoppen met bv ging Lmeisje heel snel beter slapen. Het wordt ook gewoonte voor ze op deze leeftijd denk ik om bij wakker worden lekker met een slokje melk bij mama weer in slaap te vallen.

Tieger jammer van je sollicitatie, volgende vacature misschien meer geluk.

Hoe was het zwemmen?

Lmeisje kan nu dus een paar meter lopen, wankeltjes nog, maar zoekt dan steun of kruipend verder. En alleen af en toe. Het grootste deel van de dag kruipt ze nog gewoon hoor.

Ben weer thuis, gelukkig. Weet niet waar Lmeisje last van had, maar ze was zo'n beetje iedere twee uur wakker afgelopen nachten bij mijn ouders. En ik sliep een meter bij haar vandaan, dus hoorde ieder geluidje. Grote L begon vanavond ineens met spugen, dus datzal wel een gezellig nachtje worden.

Viool, is je foon er weer?

Rikst hoe was het feest vandaag? En ook gefeliciteerd met middelste. Zit je ook op wordfeud? Zo niet: houden zo, is zwaar verslavend
anoniem_93186 wijzigde dit bericht op 29-10-2011 21:17
Reden: iPad maakt weer eigen woorden
% gewijzigd
Oh, ik zie nog geen iPhone voor viool. Maar wel bijna!

Amalia, jij bent
Lmeisje is trouwens supercute als ze loopt.
schattig sardegna! En wat groot zijn ze dan he!

Hopelijk een betere nacht voor jou zonder spugende grote L!

Wij hebben een relaxte dag gehad, nu lekker bankhangen en wijn drinken!
Heerlijk rw, hier ook bankhang en kopje wijn. Alleen werd vriend net weer gebeld voor een spoedje helaas. Dan maar verder met WF

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven