Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
donderdag 27 oktober 2011 om 20:54
Ja of 4 dagen stage lopen van 8 tot 17 uur. En 1 dag in de week naar school. DAn ook nog 5 avonden schoonmaken tot 20 uur, en ook nog 4 avonden de kroeg in. Oh ik kan soms zo heimwee hebben naar die tijd. Maar na een avond stappen afgelopen zaterdag, moet ik nu nog bijkomen. Dus dat ritme is voor mij voorgoed voorbij...
donderdag 27 oktober 2011 om 21:39
Hahahaha !!! Die bengel
Dat komt omdat je nu kinderen hebt en dus oog voor de RRR
Als je eenmaal de RRR kent dan voel je als de RRR mist
Maar als ik de grote-kinderen-ouders zie, veranderd dat weer . Dat ik nu weer veel meer ritme in mn leven heb en meer harmonie zoek dan met grotere kinderen merk ik ook. Alhoewel er geen grote verchillen zijn, zoek ik vooral niet teveel onrust op.
Ik ga daar alleen echt niet mee door totdat ik tachtig ben.neeeeeeee ga later harstikke doorzakken(niet uitzakken ja) stappen en
Ik kom in hotter than my daughter omdat ik iedereen ten schande maak, dst krijg je met die moeders die al zo jong beginnen...hahaha...
Dat komt omdat je nu kinderen hebt en dus oog voor de RRR
Als je eenmaal de RRR kent dan voel je als de RRR mist
Maar als ik de grote-kinderen-ouders zie, veranderd dat weer . Dat ik nu weer veel meer ritme in mn leven heb en meer harmonie zoek dan met grotere kinderen merk ik ook. Alhoewel er geen grote verchillen zijn, zoek ik vooral niet teveel onrust op.
Ik ga daar alleen echt niet mee door totdat ik tachtig ben.neeeeeeee ga later harstikke doorzakken(niet uitzakken ja) stappen en
Ik kom in hotter than my daughter omdat ik iedereen ten schande maak, dst krijg je met die moeders die al zo jong beginnen...hahaha...
vrijdag 28 oktober 2011 om 13:14
vrijdag 28 oktober 2011 om 15:25
Rikst van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je meisje. Maak er maar een mooi feestje van.
Oja hier hoopt mijn oudste ook steeds dat Flip met haar mee naar huis mag. Vorig jaar is hij al 1x mee gekomen. Hoop niet dat hij volgend weekend mee komt, want we gaan dan een weekend weg, maar dat lijkt haar nou juist wel heel erg leuk. Afijn we zien wel.
Oja hier hoopt mijn oudste ook steeds dat Flip met haar mee naar huis mag. Vorig jaar is hij al 1x mee gekomen. Hoop niet dat hij volgend weekend mee komt, want we gaan dan een weekend weg, maar dat lijkt haar nou juist wel heel erg leuk. Afijn we zien wel.
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:34
Bedankt voor de felicitaties! Raar hoor...nu heb ik geen baby meer.
We vieren het morgen, samen met de verjaardag v. middelste. Die wordt zondag 3.
Nu druk met taarten bakken!
Viool, fijn dat Ootje het zo leuk vindt nu met zwemmen! Goeie invloed, die grote broer!
Amalia,heeeerlijk, die rust!
Flip de Beer. Ken hem wel, maar volgens mij doen ze er bij ons op school niks mee.
Had ik je al bedankt voor je kaartje?
Bengel, leuk, weekendje weg! Jaaaaaa, met Flip!
Uma, jij ook bedankt voor je kaartje! Leuk!!
We vieren het morgen, samen met de verjaardag v. middelste. Die wordt zondag 3.
Nu druk met taarten bakken!
Viool, fijn dat Ootje het zo leuk vindt nu met zwemmen! Goeie invloed, die grote broer!
Amalia,heeeerlijk, die rust!
Flip de Beer. Ken hem wel, maar volgens mij doen ze er bij ons op school niks mee.
Had ik je al bedankt voor je kaartje?
Bengel, leuk, weekendje weg! Jaaaaaa, met Flip!
Uma, jij ook bedankt voor je kaartje! Leuk!!
vrijdag 28 oktober 2011 om 20:11
Rikst gefeliciteerd met R! Gek hoor, baby-af nu. Ga zo even Hyves checken.
Leuk dat ootje blij is nu in het water viool. Heerlijk, je foon eindelijk weer terug. Wat zullen we veel leeswerk hebben straks
Jaaaaaa, dat waren nog eens tijden hè, dat stappen van vroeger. Heerlijk, maar zou niet meer willen ruilen met mijn leven van nu (aan deze uitspraak zal ik nog eens terug denken als ik 's nachts mijn bed uit moet voor Lmeisje....)
WF is verslavend!!! Viool even je gebruikersnaam doorgeven en ik nodig je direct uit voor een potje.
Hier alles prima, morgen weer naar huis. Kinderen vermaken zich goed. Morgen naar spoorwegmuseum. Alleen sliep Lmeisje vannacht heel slecht. Ligt nu braaf te knorren, zzzzzz
Leuk dat ootje blij is nu in het water viool. Heerlijk, je foon eindelijk weer terug. Wat zullen we veel leeswerk hebben straks
Jaaaaaa, dat waren nog eens tijden hè, dat stappen van vroeger. Heerlijk, maar zou niet meer willen ruilen met mijn leven van nu (aan deze uitspraak zal ik nog eens terug denken als ik 's nachts mijn bed uit moet voor Lmeisje....)
WF is verslavend!!! Viool even je gebruikersnaam doorgeven en ik nodig je direct uit voor een potje.
Hier alles prima, morgen weer naar huis. Kinderen vermaken zich goed. Morgen naar spoorwegmuseum. Alleen sliep Lmeisje vannacht heel slecht. Ligt nu braaf te knorren, zzzzzz
zaterdag 29 oktober 2011 om 10:24
Oh, te laat.... Maar niet minder gemeend! R, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je vandaag een mooie dag met je broer samen!
Sardegna, wat leuk dat Lmeisje nu echt stukjes gaat lopen, jongste vertikt het weer Die ene keer oversteken was kennelijk een uitzondering.
Amalia, hier in de klas ook Flip de Beer. Zo af en toe komt hij mee naar huis, vorig jaar is hij met oudste meegekomen met zijn verjaardag, was heel toevallig. Vind het wel een gedoe, heb je al een druk weekend, daarna ook nog een verhaal schrijven en dingen regelen met foto's. We hebben geen kleurenprinter, dus dan is het nog wat lastiger.
Verder gaat alles zo zn gangetje, gisteren nog een afwijzing gekregen van een leuke vacature, ze zochten iemand met meer ervaring. Jammer, maar helaas. Wel ook nog een andere leuke vacature gezien, ook meer in de branche waar ik nu ook werk, zelfde onderwerp. Dus daar maar een brief naartoe sturen.
Zo met oudste naar zwemles, middelste wilde mee kijken. Ben benieuwd hoe ze het vindt
Sardegna, wat leuk dat Lmeisje nu echt stukjes gaat lopen, jongste vertikt het weer Die ene keer oversteken was kennelijk een uitzondering.
Amalia, hier in de klas ook Flip de Beer. Zo af en toe komt hij mee naar huis, vorig jaar is hij met oudste meegekomen met zijn verjaardag, was heel toevallig. Vind het wel een gedoe, heb je al een druk weekend, daarna ook nog een verhaal schrijven en dingen regelen met foto's. We hebben geen kleurenprinter, dus dan is het nog wat lastiger.
Verder gaat alles zo zn gangetje, gisteren nog een afwijzing gekregen van een leuke vacature, ze zochten iemand met meer ervaring. Jammer, maar helaas. Wel ook nog een andere leuke vacature gezien, ook meer in de branche waar ik nu ook werk, zelfde onderwerp. Dus daar maar een brief naartoe sturen.
Zo met oudste naar zwemles, middelste wilde mee kijken. Ben benieuwd hoe ze het vindt
zaterdag 29 oktober 2011 om 20:39
Viool, na stoppen met bv ging Lmeisje heel snel beter slapen. Het wordt ook gewoonte voor ze op deze leeftijd denk ik om bij wakker worden lekker met een slokje melk bij mama weer in slaap te vallen.
Tieger jammer van je sollicitatie, volgende vacature misschien meer geluk.
Hoe was het zwemmen?
Lmeisje kan nu dus een paar meter lopen, wankeltjes nog, maar zoekt dan steun of kruipend verder. En alleen af en toe. Het grootste deel van de dag kruipt ze nog gewoon hoor.
Ben weer thuis, gelukkig. Weet niet waar Lmeisje last van had, maar ze was zo'n beetje iedere twee uur wakker afgelopen nachten bij mijn ouders. En ik sliep een meter bij haar vandaan, dus hoorde ieder geluidje. Grote L begon vanavond ineens met spugen, dus datzal wel een gezellig nachtje worden.
Viool, is je foon er weer?
Rikst hoe was het feest vandaag? En ook gefeliciteerd met middelste. Zit je ook op wordfeud? Zo niet: houden zo, is zwaar verslavend
Tieger jammer van je sollicitatie, volgende vacature misschien meer geluk.
Hoe was het zwemmen?
Lmeisje kan nu dus een paar meter lopen, wankeltjes nog, maar zoekt dan steun of kruipend verder. En alleen af en toe. Het grootste deel van de dag kruipt ze nog gewoon hoor.
Ben weer thuis, gelukkig. Weet niet waar Lmeisje last van had, maar ze was zo'n beetje iedere twee uur wakker afgelopen nachten bij mijn ouders. En ik sliep een meter bij haar vandaan, dus hoorde ieder geluidje. Grote L begon vanavond ineens met spugen, dus datzal wel een gezellig nachtje worden.
Viool, is je foon er weer?
Rikst hoe was het feest vandaag? En ook gefeliciteerd met middelste. Zit je ook op wordfeud? Zo niet: houden zo, is zwaar verslavend
anoniem_93186 wijzigde dit bericht op 29-10-2011 21:17
Reden: iPad maakt weer eigen woorden
Reden: iPad maakt weer eigen woorden
% gewijzigd